Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36v.

Vierailija
17.05.2012 |

Tunnen itseni vanhaksi ja ahdistuneeksi. Lisäksi vaihdevuodetkin alkavat kohta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 32. En tykkää enää yökerhoista ja hullusta biletyksestä, mutta silti voi pitää hauskaa ystävien kanssa. Mä käyn keikoilla ja illanistujaisissa. Sitten tietysti mammakerhoissa, kaupungilla, uimassa, rullaluistelemassa, laitan kotia, teen asioita perheen kanssa yms.

Elämästä voi nauttia niin monella eri tavalla. Ja joo, kyllähän se ikäkriisi aina välillä vaivaa, mutta kannattaako sellaiseen aikaa haaskata. Mieti vaikka kuinka nuori olet verrattuna esim. 50-vuotiaisiin. :) Niin mä ajattelen ja varmaan sit viiskymppisenä ajattelen, että enpä oo vielä 70-vuotias jne. :D

Terveisin mieleltään edelleen 25. ;)

Vierailija
22/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 36v, mutta elän elämäni parasta aikaa. Lapsi on pieni, mutta ei enää vauva, oma omakotitalo, hyvä työpaikka josta saadulla palkalla elää mukavasti. Ja kaiken kruunaa hyvä mies, jonka kanssa käydään paljon keikoilla ja matkustellaan. Lisäksi ei ole enää samanlaista epävarmuutta kuin nuorempana oli. Elämä on just hyvää tällaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös vaihdevuodet ala yleensä vasta joskus viisikymppisenä?

ja esioireet voivat alkaa jo nelikymppisenä. Mulla näyttää jotain muutosta olevan, kierto lyhenee, ja mietin, että saattoivatko kokemani hikoilupuuskat joskus 37-vuotiaana ollakin niitä kuumia aaltoja.

Että tässä voi olla melkoista kyytiä odotettavissa, ennen kuin ne menkat lopulta loppuvat, sitten viisikymppisenä. (?)

t. 42v

Vierailija
24/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jo nelikymppisenä alakisi vaihdevuosi oireet. Sitten sitä vasta vanhaksi itsensä tuntisikin. Ihan kamalaa olisi. ap

Vierailija
25/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin kaikesta ikääni liittyvästä. Varsinkin tuo luku 40v. tuntuu aivan kamalalta. Onko muita? ap

Vierailija
26/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kaikkia, mutta minkäs voit.

Vierailija
27/27 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, en kyl todellakaan tunne itseäni vanhaksi. Mies on 10v nuorempi. Mulla on uusi kierros menossa, häät ja yhteinen lapsi tulevaisuudessa, opiskelenkin kuten mieskin. Omistusasunto ym. asiat vielä odottaa tulevaisuudessa. Kaveripiiri on sellasta 22-28 enimmäkseen missä pyöritään. Todellista ikääni ei meinannu uskoa edes omien teinien kaverit, joten en ees erotu joukosta:)

Tunnen kans itteni sellaseks 25v eikä mitään syytä miksi en tuntisi. Käydään kaveriporukoissa bilettämässä jne. ja opiskelijabileissäkin:D En kyllä ole lähimaillakaan aloittamassa vanhuuttani:)

Ei kukaan pakota sua ap vanhenemaan jo nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä