Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?
Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.
Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.
Kommentit (621)
Nykyään minä ihan oikeasti syön ruokatunneilla ja menen yksin nukkumaan joka ilta. Kaikkein mukavimmat hetket viimeaikaisesta elämästäni ovat poissa. Niin että vaivaa kyllä. Eikö sinua vaivaisi?
Ylpeyttäni on loukattu ja itsemääräämisoikeuttanikin. Silti en pysty kerralla unohtamaan. Paljon olen kuitenkin edennyt. Sain vähän ennen kotiin lähtöä mieheltä viestin, jossa hän kysyi, olenko illalla kotona ja mä EN vastannut viestiin.
En halua, että mies jättäisi vaimonsa. Vaikka tiedän jotain heidän suhteensa laadusta, en haluaisi siltikään miehen eroavan ja siirtyvän vaimostaan minuun. Liian monimutkaista ja liikaa menneisyyden varjoja.
En kaipaa nuorempaa miestä elämääni eikä mies ollut edes vanha. Olin tyytyväinen siihen, että mies oli itsevarma, aikuinen, tiesi, mitä halusi ja otti sen. Kuten olen aikaisemmin varmaan maininnut, en halua elämääni epävarmaa, ujoa poikaa, en mustasukkaisuutta, en halua opettaa enkä halua tylsää olemista. Nuorempi mies, jonka kanssa olin, oli ihanan tohkeissaan ja suloinen ja piti kyllä minusta, mutta sellaisessa ei ole sitä, mitä minä kaipaan. Olen monissa asioissa vahva ja varma ja tarvitsen rinnalleni toisen, vielä vahvemman, jotta voin olla tyytyväinen. Sitä en tarkoita, että edellinen miesystäväni olisi se oikea ihminen, vaikka silloin palaset loksahtivatkin yhteen.
ap
Kovasti tämä juttu tuntuu kuitenkin sua vaivaavan, kun avasit jo toisen ketjun. Ilmeisesti sun ylpeyttäsi on loukattu ja sä haluaisit järkevän selityksen sille, miksi mies tekin niin kuin teki. Haluaisit kuulla, että merkitsit sittenkin enemmän ja mies saattaakin jättää vaimonsa sun takiasi jne. Anna olla. Mä sanoin sulle jo edellisessä ketjussa pari kertaa, että unohda koko tyyppi niin kipeää kuin se tekeekin ja etsi itsellesi joku omanikäisesi. Nyt on oikea hetki ottaa vähän alle 3-kymppinen mies. Et sä tolla vanhalla jarrulla olisi mitään tehnytkään.
Tuo mies kuulostaa olevan aika hullaantunut ap:hen, ja kuulostaa myös olevan aika hukassa itsensä kanssa. Ja mikä tuollaisissa miehissä sitten vetoaa? No, ne on yleensä hyvännäköisiä, älykkäitä, hauskoja jne eli halutessaan hyvinkin hurmaavia, kunnes sitten heistä paljastuukin ihan tavallinen ihminen.
Äijä käyttäytyy törkeästi ja vaikuttaa aivan idiootilta surkeine selityksineen ja kavereiden kanssa ap:n luo tunkemisineen. Näköjään jotkut pitävät tällaista paskaa sitten hurmaavana ja älykkäänä. :D
en tiedä mitä sanoisin tästä kirjoittajasta tai tästä miehestä. En voi uskoa, että joku antaa kohdella itseään näin jatkuvasti. Tän on pakko olla keksitty juttu.
Mutta jos ei ole, niin tuolle viimeiselle ap:n luokse kavereiden kanssa tunkeutumiselle voi olla huonoon itsetuntoon liittyvä selitys. Ap on erovaatimuksillaan saanut miehen epävarmaksi itsestään ja se vaatii tuollaista kännistä kavereiden tuella uhoamista. Hän ei halua päästää irti, tietenkään, mutta ei uskalla tulla selvinpäin yksikseen. Ap:n voisi vaikka haluta keskustella vakavasti asiasta, mikä lienee suuri kauhistus. Miehet on ihan syyntakeettomia kun ihmissuhteista puhutaan.
Olen todella pahoillani, koska nyt se totuus varmasti valkeni sinullekin ja sen täytyy tehdä kipeää :(. Se, että kuvittelee löytäneensä elämässä jotain erityistä ja paljastuukin, ettei se ole sinne päinkään, on kipeä asia. Muista kuitenkin, että sinulla todellakin on oikeus vihata, surra ja toipua rauhassa.
Miksi miehen käytös eilen järkytti sinua niin kovin?
Varmasti monen muun mielestä se oli ihan linjassa hänen motiiviensa kanssa.Jos syy on ettet voi nyt - ainakaan hetkeen - enää ummistaa silmiäsi tunteelta ettei hän kunnioita sinua, sitäkään vähää mitä omaa vaimoansa.. toivon ettet ihan heti unohda sitä vaan saat siitä lisää voimavaroja jotta pystyt irtautumaan tilanteesta kokonaan.
Ihminen joka lopulta aiheuttaa sinulle noin huonon olon ei voi olla muun arvoinen?
On kuitenkin kompattava hieman myös tätä lainaamaani henkilön tekstiä. Miehen käytös todellakin näyttäytyy meille muille varsin muuttumattomana. Minua tuo miehen ilmestyminen sinun ovelle ja sinun omistaminen ei ole mikään yllätys. Mies on käyttäytynyt hyvin omistajan elkein tähänkin saakka (silloin kun kertoi puolihuolimattomasti avioliitostaan ja päälle kuitenkin makasi kanssasi, mustasukkaisuus uusista mahdollisista suhteistasi, viestien lähettely vaikket vastannutkaan jne) ja jollain tapaa tuo oli odotettavissakin. Nyt sinulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kun viheltää peli hyvin selvästi poikki, ts. ilmoittaa miehelle että kaikki on lopppu, lopullisesti loppu.
että varmasti mies oli oikeasti susta kiinnostunut. No varmaan olikin. Kyllä naimisissa olevat ihmiset voivat pitää muistakin kuin puolisostaan. Puoliso on silti se ykkönen. Ja jos mies on tyyppiä, joka harrastaa sivusuhteita, niin ei kai se nyt suosiolla halua luopua hyvästä ja kivasta rakastajattaresta?!
pitää ja olla kiinnostunut, koska hän ei ole vieläkään kyllästynyt ja selvästi muistelee minua/meitä. Siitä kertovat myös hänen kysymyksensä toisista miehistä. Miksikään suureksi rakkaudeksi en sitä koskaan luullut.
ap
ja kokeilee onnistuisiko se uudestaan. Saa varmaan kiksinsä jo yrittämisestäkin?
En kaipaa nuorempaa miestä elämääni eikä mies ollut edes vanha. Olin tyytyväinen siihen, että mies oli itsevarma, aikuinen, tiesi, mitä halusi ja otti sen. Kuten olen aikaisemmin varmaan maininnut, en halua elämääni epävarmaa, ujoa poikaa, en mustasukkaisuutta, en halua opettaa enkä halua tylsää olemista. Nuorempi mies, jonka kanssa olin, oli ihanan tohkeissaan ja suloinen ja piti kyllä minusta, mutta sellaisessa ei ole sitä, mitä minä kaipaan. Olen monissa asioissa vahva ja varma ja tarvitsen rinnalleni toisen, vielä vahvemman, jotta voin olla tyytyväinen. Sitä en tarkoita, että edellinen miesystäväni olisi se oikea ihminen, vaikka silloin palaset loksahtivatkin yhteen.ap
ei haluaisi tuollaista miestä ja suhdetta? Olen mäkin ihastunut nyt yhteen vanhempaan varattuun mieheen ja jos oikein kovasti yrittäisin, niin varmaan jonkinsortin seksisuhteen saattaisin saada hänen kanssaan aikaiseksi- mutta sinäkinhän haluat jotain muutakin?
Eihän se ole sinänsä ihme, ettei sinulla tuon miehen kanssa vielä tullut niitä tylsiä ja puuduttavia hetkiä, kun suhteenne oli tuore ja lisäksi miehellä on se toinen elämäkin, vaimo ja mahd lapset, ja sinä olet lomaa siitä ajoittain varmasti tylsästä arjesta (ei kai hänellä muuten salasuhteita olisi), joten miehen on helppo jaksaa olla sinulle hurmaava ja ihana kun sen ei tarvitse katsella sinua päivittäin, kuunnella koko ajan pälpätystäsi miehen mielestä tylsistä asioista, sinuun ei tarvinnut sitoutua. Oikea suhde tuon miehen kanssa on sellainen kuin hänellä on vaimonsa kanssa- mies ei tyydy yhteen naiseen vaan pettää.
Jos siis haluat suhteen, jossa ei koskaan ole tylsää ja on jännää jne, niin sitten sun pitää tyytyä seksisuhteeseen, hyvin monet vapaatkin miehet haluaa nimenomaan tuollaisen suhteen. Ei sillä etteikö nekin muuttuisi jossain vaiheessa arkiseksi ja toisen sänkytaidot ala puuduttaa, mutta varmastikin se huuma kestää pitempään kuin sitoutuneessa suhteessa. Mutta onko se ajoittainen tylsistyminen sitten niin kamalaa? Kai sulla itseksesikin on joskus tylsää?
niin nyt kyllä kannattaisi mennä juttelemaan tästä ihan ammattiauttajan luokse. Terapeutille meno ei ole mikään hävettävä asia vaan hän on sitä varten, että saisit sieltä apua asioihin.
ja on pidetty minun itseni vuoksi eikä sen vuoksi, millaista seksiä minulta saa. Olen oikeasti mukava ihminen. En saa ikinä tietää, olisiko suhde syventynyt, jos mieskin olisi ollut vapaa.
ap
että varmasti mies oli oikeasti susta kiinnostunut. No varmaan olikin. Kyllä naimisissa olevat ihmiset voivat pitää muistakin kuin puolisostaan. Puoliso on silti se ykkönen. Ja jos mies on tyyppiä, joka harrastaa sivusuhteita, niin ei kai se nyt suosiolla halua luopua hyvästä ja kivasta rakastajattaresta?!
pitää ja olla kiinnostunut, koska hän ei ole vieläkään kyllästynyt ja selvästi muistelee minua/meitä. Siitä kertovat myös hänen kysymyksensä toisista miehistä. Miksikään suureksi rakkaudeksi en sitä koskaan luullut. ap
ja kokeilee onnistuisiko se uudestaan. Saa varmaan kiksinsä jo yrittämisestäkin?
Ja mies on voinut olla sinuun ihastunutkin. Mutta se ei muuta sitä, että mies on petturi, joka ei haluaisi luopua saavuttamastaan edusta. Jos mies olisi ollut vapaa, niin vähän ajan kuluttua sillä olisi ollut sinun ohellasi toinen nainen. Älä haikaile sen miehen perään. Sinulla on ikävä sitä miestä ja suhdetta, jonka kuvittelit olleen todellinen. Se ei ollut.
ja on pidetty minun itseni vuoksi eikä sen vuoksi, millaista seksiä minulta saa. Olen oikeasti mukava ihminen. En saa ikinä tietää, olisiko suhde syventynyt, jos mieskin olisi ollut vapaa.
ap
pitää ja olla kiinnostunut, koska hän ei ole vieläkään kyllästynyt ja selvästi muistelee minua/meitä. Siitä kertovat myös hänen kysymyksensä toisista miehistä. Miksikään suureksi rakkaudeksi en sitä koskaan luullut. ap
eroon miehestä niin uhkaus, että seuraavat viestit lähtevät cc:nä vaimolle eli mies saa valita, että vieläkö lähettelee viestejä.
Tietysti mies yrittää uudelleen, jos palkintona suunsa kiinni pitävä kiihkeä rakastajatar. Eikä yrityksestä seuraa mitään negatiivista.
Ja arvaus; Näillä ap:n kaihontunteilla tarvitaan se yksi tilanne sadasta kun ap sortuu ja mies saa namia ja ap huomaa olevansa uudelleen se hyvä kakkospano.
eikä mikään vuosisadan rakkaustarina. Täällähän mies oli, harva se päivä, hyvin todellisena.
ap
Ja mies on voinut olla sinuun ihastunutkin. Mutta se ei muuta sitä, että mies on petturi, joka ei haluaisi luopua saavuttamastaan edusta. Jos mies olisi ollut vapaa, niin vähän ajan kuluttua sillä olisi ollut sinun ohellasi toinen nainen. Älä haikaile sen miehen perään. Sinulla on ikävä sitä miestä ja suhdetta, jonka kuvittelit olleen todellinen. Se ei ollut.
mutta ei sellaisena kuin kuvittelit sen olleen. Eikä mieskään ollut sellainen, minä häntä pidit. Hän pelasi sinulla peliään.
Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :-) Aika tuo asiaan perspektiiviä.
En ole käskenyt hänen lopettaa viestittelyä, enkä ole tuhonnut hänen viestejään lukematta. En pidä niitä uhkana itselleni, mä olen päätökseni tehnyt. Jos mies käyttäytyisi jotenkin yli-innokkaasti, tekisin kyllä jotakin. Luotan kuitenkin nyt itseeni.
ap
eroon miehestä niin uhkaus, että seuraavat viestit lähtevät cc:nä vaimolle eli mies saa valita, että vieläkö lähettelee viestejä. Tietysti mies yrittää uudelleen, jos palkintona suunsa kiinni pitävä kiihkeä rakastajatar. Eikä yrityksestä seuraa mitään negatiivista. Ja arvaus; Näillä ap:n kaihontunteilla tarvitaan se yksi tilanne sadasta kun ap sortuu ja mies saa namia ja ap huomaa olevansa uudelleen se hyvä kakkospano.
En kuitenkaan osaa ajatella, että mies olisi pelannut peliä, vaan pikemminkin hän sulki ulkopuolelle muun elämänsä, kun oli kanssani.
ap
mutta ei sellaisena kuin kuvittelit sen
olleen. Eikä mieskään ollut sellainen, minä häntä pidit. Hän pelasi sinulla peliään. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :-) Aika tuo asiaan perspektiiviä.
Mutta kun hän sulki sinun ovesi, hän jätti sinut sinne ja palasi siihen muuhun elämäänsä. Ja hän halusi ne molemmat elämät. Ja nyt häntä harmittaa, ettei hän enää saa pitää niitä molempia. Onhan elämä varmaan silloin paljon värikkäämpää!
En kuitenkaan osaa ajatella, että mies olisi pelannut peliä, vaan pikemminkin hän sulki ulkopuolelle muun elämänsä, kun oli kanssani.
ap
mutta ei sellaisena kuin kuvittelit sen
olleen. Eikä mieskään ollut sellainen, minä häntä pidit. Hän pelasi sinulla peliään. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :-) Aika tuo asiaan perspektiiviä.
Olen todella pahoillani, koska nyt se totuus varmasti valkeni sinullekin ja sen täytyy tehdä kipeää :(. Se, että kuvittelee löytäneensä elämässä jotain erityistä ja paljastuukin, ettei se ole sinne päinkään, on kipeä asia. Muista kuitenkin, että sinulla todellakin on oikeus vihata, surra ja toipua rauhassa.
Miksi miehen käytös eilen järkytti sinua niin kovin?
Varmasti monen muun mielestä se oli ihan linjassa hänen motiiviensa kanssa.Jos syy on ettet voi nyt - ainakaan hetkeen - enää ummistaa silmiäsi tunteelta ettei hän kunnioita sinua, sitäkään vähää mitä omaa vaimoansa.. toivon ettet ihan heti unohda sitä vaan saat siitä lisää voimavaroja jotta pystyt irtautumaan tilanteesta kokonaan.
Ihminen joka lopulta aiheuttaa sinulle noin huonon olon ei voi olla muun arvoinen?
On kuitenkin kompattava hieman myös tätä lainaamaani henkilön tekstiä. Miehen käytös todellakin näyttäytyy meille muille varsin muuttumattomana. Minua tuo miehen ilmestyminen sinun ovelle ja sinun omistaminen ei ole mikään yllätys. Mies on käyttäytynyt hyvin omistajan elkein tähänkin saakka (silloin kun kertoi puolihuolimattomasti avioliitostaan ja päälle kuitenkin makasi kanssasi, mustasukkaisuus uusista mahdollisista suhteistasi, viestien lähettely vaikket vastannutkaan jne) ja jollain tapaa tuo oli odotettavissakin. Nyt sinulla ei taida olla muuta mahdollisuutta kun viheltää peli hyvin selvästi poikki, ts. ilmoittaa miehelle että kaikki on lopppu, lopullisesti loppu.
Kirjoittavat harvinaisen viisaita sanoja.
Mun pitää tunnustaa sekin, että kaipaan hauskojen hetkien lisäksi seksiä miehen kanssa. Sen puuttuminen on suurin muutos elämässäni. Me vain sovimme niin hyvin yhteen. Seksi toisen miehen kanssa vähän aikaa sitten oli ihan kivaa, siinä ei ollut mitään vikaa, mutta se ei ollut lähelläkään sitä edellistä. Siksi pelkäänkin, että parhaat hetket ovat elämästäni nyt ohi. En olisi uskonut, että näin nuorena.
ap
Mutta kun hän sulki sinun ovesi, hän jätti sinut sinne ja palasi siihen muuhun elämäänsä. Ja hän halusi ne molemmat elämät. Ja nyt häntä harmittaa, ettei hän enää saa pitää niitä molempia. Onhan elämä varmaan silloin paljon värikkäämpää!
En kuitenkaan osaa ajatella, että mies olisi pelannut peliä, vaan pikemminkin hän sulki ulkopuolelle muun elämänsä, kun oli kanssani. ap
mutta ei sellaisena kuin kuvittelit sen olleen. Eikä mieskään ollut sellainen, minä häntä pidit. Hän pelasi sinulla peliään. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :-) Aika tuo asiaan perspektiiviä.
on niin ihmeellistä että joku jää siihen oikein koukkuun? Voisin elää vaikka loppuelämäni ilman. Miten joku NAINEN voi itkeä seksin perään? Sitä paitsi kai aina joku löytyy, jos oikein tekee mieli.
olihan sillä miehellä ihan tavankin valokuvia, että ei se nyt välttämättä niitä muita ole näyttänyt, ja ap:han sanoi, ettei siitä rakasteluvideosta edes näy kuka on kyseessä. Tosi monella on nykyään vaikka mitä kuvia seurustelukumppaneistaan.
Tuo mies kuulostaa olevan aika hullaantunut ap:hen, ja kuulostaa myös olevan aika hukassa itsensä kanssa. Ja mikä tuollaisissa miehissä sitten vetoaa? No, ne on yleensä hyvännäköisiä, älykkäitä, hauskoja jne eli halutessaan hyvinkin hurmaavia, kunnes sitten heistä paljastuukin ihan tavallinen ihminen.