Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Vierailija
16.05.2012 |

Sain tietää, että mies on naimisissa. En olisi uskonut, että ero niin kevyestä suhteesta ottaa näin koville. Olen tapaillut muita miehiä, mutta en seurustele.

Kysynkin muilta suhteesta eronneilta, miten kauan teillä kesti jättää taakse suhde ja mies ja tottua siihen, että säännölliset yhdessäolot ja etenkin säännöllinen seksi loppuvat? Ehdimme olla yhdessä vain kolmisen kuukautta, mutta siihen ehti jo tottua.

Kommentit (621)

Vierailija
601/621 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi, että kotona on ollut pienimuotoinen helvetti, joka alkaa tasoittua. Sanoin, että en halua kuulla hänen kotielämästään. Pääasiassa hän pahoitteli sitä, miten asiat menivät sinä perjantaina, mutta viittasi koko juttuunkin. Hänellä oli salaamiseen mielestään hyvä syy, joka liittyi enemmän minuun, ei hänen naimisissaoloonsa. Olenhan mä vielä vähän, sanoisinko pelästynyt, mutta kyllä tämä tästä. Elämä on ennallaan.

ap

Älä puhu tai ole enää yhteyksissä, et saa asioita ikinä selville hänen kanssaan puhuen.

Jos mies on saanut niin kivasti salattua sinulta perheensä, mahdollisesti myös perheeltä salasuhteet, niin mies voi ihan hyvin pystyä pyörittämään useampaakin "roolia" sinun tai kenenkään muunkaan niistä mitään tietämättä.

Voi olla, että se hymyilevä sinkkugolffari on yksi rooli, perhemies on toinen rooli, ja kolmas rooli on sitten joku joka liittyy tiettyihin kavereihin ja siihen liittyy ne(/te...) ferrarit ja muut.

Aiemmista viesteistäsi sain sellaisen vaikutelman, että sinun mielestä se ikävä käynti ja nuo ferrari-jutut oli tavallaan vain sellainen huono päivä, jokaisellahan sellaisia on, miehestä näkyi uusia puolia ja hän ehkä käyttäytyi huonosti, mutta ehkä se oli vain sitä että hän oli ottanut. Että ehkä se ei sinänsä ollut merkki mistään ikävämmästä puolesta, vain pieni ylilyönti tms., ja ehkä sinäkin vähän mielessäsi sitä ylidramatisoit. Tällaisen vaikutelman saan.

Se mitä kerroit siitä perjantaista, ei edes niinkään se miehen käytös, vaan se miehen kaverien käytös, mikä on pelottavaa. Tulevat yhdessä, kommentoivat sinun ulkonäköä, lähtevät kun käsketään, ottavat juomat jääkaapista ja tilaavat taksin ja odottelevat. Tulee mieleen, että ei ollut ihan ensimmäinen kerta kun käyvät jonkun naisen luona kylässä. Ei se että on vähän ottanut ja panettaa, selitä tuollaista vierailua, että otetaan kaverit mukaan. Sekin jotenkin vielä menisi, että äijä ilmestyisi kännissä oven taakse vonkaamaan ja heittäytyisi vähän kovakouraiseksi, sitähän sinäkin taisit ajatella, mutta ei kukaan ota sattumalta kavereita mukaan. Oletko ajatellut lisää sitä, mitä joku kirjoitti siitä Pretty Womanin kohtauksesta?

Kirjoitit myös, että et ole huolissasi koska miehellä ei ole sinulle mitään kostettavaa. Entä torjuminen? Parasta olisi minusta lopettaa se yhteydenpito, juurikin siksi että vaikka ne kaksi sinun osittain tietämää puolta hänestä olisivatkin ihan mukavia, normaaleja, niin se puoli joka vie kaverinsa sivusuhteensa kämpille, ei ole mukava, etkä tiedä miten ikäväksi hän voi heittäytyä.

Toivottavasti ap lukee tämän ajatuksella.

Vierailija
602/621 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä tapauksessa mies on yksinkertaisesti halunnut pitää kahta naista, eri syistä? Ei siinä sen kummempaa dramatiikkaa tarvitse olla. Vaimo on ehtoisa emäntä ja rakastajatar toteutunut fantasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole aikaisemmin tapahtunut näin. En mä halua ylimieliseltä vaikuttaa. Kaikenlaista voi tapahtua kaikenlaisille ihmisille, näköjään.

ap

Sä elät harhoissa oman vetovoimasi suhteen ja se tekee susta helposti höynäytettävän. Ei ainoastaan tälle porsaalle vaan myös seuraavalle. Ota nöyrempi asenne elämään ja se kohtelee sua paremmin. Kohta 3-kymppisen pitäisi jo tajuta nämä jutut.

Vierailija
604/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskahan se mies lataa noi kuvat/viedot nettiin. On kyllä varmasti näyttänyt ne kavereilleen; vaikuttaa sen verran härskiltä mieheltä.

se sellaista tekisi ja riskeeraisi paljastuvansa vaimolleen? Voihan sen sitten haastaa oikeuteen jos niin käy..

en yhtään ihmettelis vaikka näin tekisi. Kostoa laatiessa ei pahemmin mietitä niitä jatkoja.

Vierailija
605/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se mies ei ole mikään nettivideomies. Ei kuulu tyyliinsä. En pelkää sitä. ap

Noin hävyttömästi toimiva mies voi tehdä ihan mitä tahansa kun sille päälle tulee. Oletko pyytänyt sitä tuhoamaan nuo kuvat/videot?

Vierailija
606/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä asiassa terapeutista olisi paljon apua, että pääset asiasta yli.

[/quote]

ei suostu hankkimaan terapeuttia, kun ei kuulema tarvitse sitä.

Vierailija
607/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

MItä hän teki sinulle perjantaina?

pahoitteli sitä, että oli "kännissä ja vähän liian innokas". Mä en tiedä, vastaanko, onko parempi antaa anteeksi vai pysyä hiljaa.

Vierailija
608/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kostettavaa, niin kuin joku kirjoitti.

ap

No se mies ei ole mikään nettivideomies. Ei kuulu tyyliinsä. En pelkää sitä. ap

Noin hävyttömästi toimiva mies voi tehdä ihan mitä tahansa kun sille päälle tulee. Oletko pyytänyt sitä tuhoamaan nuo kuvat/videot?

Vierailija
609/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
610/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua, muistan ketjusi ja mietin jo silloin että puolisen vuotta sitten mulla oli samantapainen tarina..

Ymmärrän siis melko hyvin fiiliksesi, raastavaa se on edelleen ajatella niitä "hyviä hetkiä"..

Vierailija
611/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutko muistamaan minut ja pitkän vuodatukseni miesystävästäni, josta sitten erosin?

Ethän sä mitään ole eronnut. Koko aikahan tuo mies pyörii sun elämässäs mukana, ja sinä sallit sen.

Vierailija
612/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt kerran siellä. ap

Käy 25 kertaa niin voit jo sanoa käyneesi terapiassa.

Vierailija
613/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se tapahtui, mitä kirjoitinkin, mutta jätin välistä vähän kertomatta.

ap

MItä hän teki sinulle perjantaina?

Vierailija
614/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed kirjoittaja

Vierailija
615/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukemassa sinua, mutta nyt tämä juttu lähtee käsistä. Sinua on peesattu, ja annettu neuvoja, mutta siitä huolimatta tankkaat, vänkäät ja väännät tätä tarinaa.

Kiellät huonon itsetunnon vaikka se on aivan selvästi olemassa, ja vaikka kuinka sen kiellät. Olet käynyt peräti KERRAN terapiasa, ja sen pitäisi sinun mukaan jo auttaa sekä ratkaista ongelmasi? Toivottavasti et ole tosissasi. Sitten nämä kuva- sekä videojutut. Luotat vieläkin (kaiken sen jälkeen mitä olet saanut kokea) aivan sokeasti tähän mieheen. Mies, joka tekee tällaista sinulle voi käyttää noita kuvia aivan mihin tahansa (ihan kuten täällä joku totesi). Etkä sinä ole edes puhunut noista kuvien käytöstä tuon miehen kanssa.

En jaksaa enää peesata tai tukea sinua. Sen sijaan minustakin alkaa pikku hiljaa tuntua, että olet todellakin provokaattori tai trollaaja.

Toivon kuitenkin sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Toivottasti saat tuon itsetunto-ongelmasi nopeasti kuntoon. Kukaan muu ei voi auttaa sinua kuin sinä itse: sinun täytyy itse tajuta ongelmasi, ja myöntää ne itsellesi ennenkuin voit aloittaa paranemisprosessisi. Jos et tätä tee - olet täysin tuon miehen hallittavissa sekä käytettävissä. Hän onkin saanut jo sinusta tosi hyvän otteen.

Vierailija
616/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukemassa sinua, mutta nyt tämä juttu lähtee käsistä. Sinua on peesattu, ja annettu neuvoja, mutta siitä huolimatta tankkaat, vänkäät ja väännät tätä tarinaa. Kiellät huonon itsetunnon vaikka se on aivan selvästi olemassa, ja vaikka kuinka sen kiellät. Olet käynyt peräti KERRAN terapiasa, ja sen pitäisi sinun mukaan jo auttaa sekä ratkaista ongelmasi? Toivottavasti et ole tosissasi. Sitten nämä kuva- sekä videojutut. Luotat vieläkin (kaiken sen jälkeen mitä olet saanut kokea) aivan sokeasti tähän mieheen. Mies, joka tekee tällaista sinulle voi käyttää noita kuvia aivan mihin tahansa (ihan kuten täällä joku totesi). Etkä sinä ole edes puhunut noista kuvien käytöstä tuon miehen kanssa. En jaksaa enää peesata tai tukea sinua. Sen sijaan minustakin alkaa pikku hiljaa tuntua, että olet todellakin provokaattori tai trollaaja. Toivon kuitenkin sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Toivottasti saat tuon itsetunto-ongelmasi nopeasti kuntoon. Kukaan muu ei voi auttaa sinua kuin sinä itse: sinun täytyy itse tajuta ongelmasi, ja myöntää ne itsellesi ennenkuin voit aloittaa paranemisprosessisi. Jos et tätä tee - olet täysin tuon miehen hallittavissa sekä käytettävissä. Hän onkin saanut jo sinusta tosi hyvän otteen.

Minusta tuntuu, että on aika ennen ja aika nyt ja minä ennen ja minä nyt. En osaa käsitellä asioita niin nopeasti, tarpeeksi nopeasti.

En mä luota mieheen, vaan haluan uskoa, että mulla ei ole syytä pelätä, koska mä en ole tehnyt miehelle pahaa.

En kirjoittanut, että uskon terapian tehneen tehtävänsä, vaan että en pitänyt siitä. Enkä halua enkä aio olla miehen käytettävissä.

En mä halua vääntää ja kääntää, mua nyt vain sattui vähän lisää ja se pysäytti tilanteen. Mä olen huono näissä.

Kiitos kuitenkin viestistäsi.

ap

Vierailija
617/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit erilainen ennen tuon miehen kohtaamista ja kaikkea mitä on tapahtunut?

Monelle sattuu kohdalle vaikka minkälaista hiihtäjää, mutta vaikutukset ei kaikkien kohdalla ole noin dramaattiset, joten kuulostaa, että toi mies ja sen temput on enemmänkin oire kuin syy. Eli että jostain syystä tämä kaikki muutti sinua jotenkin, ja miksi muutti, niin siinä se terapeutti osaisi auttaa. Ei se ole sua siellä syyttämässä tai tuomitsemassa mistään, mutta eihän sulla nyt varmaan ole hyvä olo?

Terapeutti yrittää auttaa sinua saamaan sen hyvän olon takaisin, mutta en tiedä, mitä itse haluaisit siellä terapiassa tapahtuvan? Kyllä terapeutin tehtävä on tukeakin, mutta sinua persoonana, ei itsellesi vahingollisia käyttäytymismalleja. Eli se tukeminen on sitä, että autetaan sinua pääsemään eroon huonoa oloa aiheuttavista ajatus- ja käytösmalleista, vaikka itse saatatkin pitää niitä normaaleina- vaikka ne aiheuttavat sinulle hankaluuksia.

Vierailija
618/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan susta vähän tällaisen kuvan, voi aivan hyvin mennä ihan metsäänkin: oot ajatellut, että sinä hallitset omaa elämääsi täydellisesti, pidät aina kaikki langat käsissäsi, kukaan ei ole tavallaan fiksumpi kuin sinä, osaat lukea ihmisiä, tiedät "kaikesta kaiken". Et ole luullut olevasi parempi kuin muut ihmiset tai mitään, olet vain kokenut pitäväsi kaiken kontrollissa. Ja nyt toi mies toi mukanaan ikävän tunteen siitä, että onkin asioita, joita et itsessäsi ja elämässä pysty hallitsemaan etkä ymmärtämään. Eikö toi mies ollutkaan sellainen, kuin luulit? Eikö maailma olekaan sellainen kuin olet luullut? Mitä muuta sellaista onkaan, jota et voi hallita?

Vierailija
619/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan susta vähän tällaisen kuvan, voi aivan hyvin mennä ihan metsäänkin: oot ajatellut, että sinä hallitset omaa elämääsi täydellisesti, pidät aina kaikki langat käsissäsi, kukaan ei ole tavallaan fiksumpi kuin sinä, osaat lukea ihmisiä, tiedät "kaikesta kaiken". Et ole luullut olevasi parempi kuin muut ihmiset tai mitään, olet vain kokenut pitäväsi kaiken kontrollissa. Ja nyt toi mies toi mukanaan ikävän tunteen siitä, että onkin asioita, joita et itsessäsi ja elämässä pysty hallitsemaan etkä ymmärtämään. Eikö toi mies ollutkaan sellainen, kuin luulit? Eikö maailma olekaan sellainen kuin olet luullut? Mitä muuta sellaista onkaan, jota et voi hallita?

Opettele nyt ensinnäkin hyväksymään oma epätäydellisyytesi. Kaikki me teemme virheitä, se kuuluu elämään! Ja tämä mies kaikesta ihanuudestaan huolimatta oli virhearvio sinulta.

Vierailija
620/621 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän siis melko hyvin fiiliksesi, raastavaa se on edelleen ajatella niitä "hyviä hetkiä"..

Kyllä mullakin oli kerran sellainen miesystävä, jonka kanssa suhde kesti muutaman kuukauden. Ja seksi oli niin hyvää, ettei ollut ollut ennen eikä jälkeen sellaista.

Mutta kun se mies osoittautui idiootiksi, niin en minä kouhkannut viikkokausia tai kuukausia, että mitäköhän sekin siinä ja siinä kohden tarkoitti, miksi toimi niin ja näin ja miksi teki minulle sen tai tämän.

Kun mies osoitti naurettavuutensa, niin minä hymähdin, että tosiaanko tuo tapaus olikin tuollainen typerys. Mies pyöritti useampaa naista samaan aikaan. Idiootti siis oli.

En jäänyt perään kaipaamaan, yhtään kertaa en soitellut perään tai järjestänyt itseäni puheisiin hänen kanssaan. Ja kuitenkin olin iloinen niistä seksikokemuksista, jotka hänen kanssaan sain. Vieläkin niitä voin ilolla muistella (hymyilen), mutta ei se minua tolaltani saanut, ei maailmaani järkyttänyt eikä muuttanut hyvää elämääni huonoksi.

Alle kolmekymppinen olin silloin minäkin ja omasta mielestäni aika kokematon miesten suhteen. Silti se oli vain elämää. Joten en osaa oikein ymmärtää, että mikä tuosta tekee niin vaikean tapauksen, ettei siitä pääse yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan