Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla on vanha, hyväkuntoinen R-collectionin anorakki kokoa s,

Vierailija
16.05.2012 |

kokeiles panna myyntiin huutikseen! Etsin itselleni sellaista, mutta tämänhetkinen tarjonta ei ihan tyydytä. Samoin kiinnostaa ihan pienet lasten koot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vanha? käykö uudet? mietin että ottaisko myyntiin vaatekauppaani, mitkä värit ois myyviä?

Vierailija
2/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vanha? käykö uudet? mietin että ottaisko myyntiin vaatekauppaani, mitkä värit ois myyviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervo? millä perusteella?

Vierailija
4/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla, mutta tuskin kukaan ihan tuliterää myy, eikä mulla oo varaa ostaakaan kovin hintavaa tuotetta.

Mitähän värejä niitä on... Ainakin tummansininen on kiva, samoin harmaa. Viininpunaisesta en tykkää, mutta joku muu punaisen sävy vois olla kiva. Valkoinen on epäkäytönnöllinen. Joku ruskea vois kanssa olla kiva.

Hui, mitähän pervoja kiksejä mä saan R-collectionin anorakeista... Ajattelin ihan ulkoilutakiksi, joka muistuttaa kviasti nuoruudesta, mutta jos joku nyt välttämättä haluaa kuvitella mut siinä seksihurjastelemassa, niin kaikin mokomin.

Ap

Vierailija
5/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan aikaamme edellä, ei pervoja : )

Luulen et noi tulee pian olemaan tosi suosittuja!

Vaatekauppias

olla, mutta tuskin kukaan ihan tuliterää myy, eikä mulla oo varaa ostaakaan kovin hintavaa tuotetta.

Mitähän värejä niitä on... Ainakin tummansininen on kiva, samoin harmaa. Viininpunaisesta en tykkää, mutta joku muu punaisen sävy vois olla kiva. Valkoinen on epäkäytönnöllinen. Joku ruskea vois kanssa olla kiva.

Hui, mitähän pervoja kiksejä mä saan R-collectionin anorakeista... Ajattelin ihan ulkoilutakiksi, joka muistuttaa kviasti nuoruudesta, mutta jos joku nyt välttämättä haluaa kuvitella mut siinä seksihurjastelemassa, niin kaikin mokomin.

Ap

Vierailija
6/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan aikaamme edellä, ei pervoja : )

Luulen et noi tulee pian olemaan tosi suosittuja!

Vaatekauppias

Ap

No niin mäkin ajattelin. En ole mitenkään järin muodikas tapaus, mutta jostain syystä haistan jonkin verran tulevia trendejä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä