Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele meikkivoidetta sekaiholle, > 30-v

Vierailija
07.05.2012 |

Eli t-alue rasvoittuva. Joskus vähäistä näppylää, mutta ei juurikaan. Paikoitellen couperosaa ym värivirhettä. Haluaisin kuulaan, sopivasti peittävän meikkivoiteen. Tulee löytyä suomalaiselle valkonaamalle sopivia sävyjä. En halua pakkelimaista naamiota. Nyt ovat käytössä Lancomen Teint Miracle (liian ohut, kiiltelee) ja Idole Ultra (jää ällöttävä vahamainen pinta). Hinta ei merkitse, kunhan löytyisi loistotuote. Markettikamoista ei hyviä kokemuksia, mutta kaikki vinkit otetaan kyllä vastaan :)

Onko ehdotuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ja hyvä

Vierailija
2/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Inglot (firman omista myymälöistä tai netistä) AMC Cream Foundation

- Marketista Max Factor Liquid Illusion meikkipuuteri

- kemikaliosta/kosm.osastolta Chanel Double Perfection Fluide, Clarins Skin Illusion

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käyttänyt mineraalimeikkiä jo kolme vuotta. toimii, finnit väheni huomattavasti ja meikki on helppo korjailla päivän mittaan

kunnon kabuki-suti ja mineral foundation esim bareminerals, jane iredale tai lily lolo

sorruin meikkiesittelyyn kampin kauppakeskuksessa ja ihmekyllä, hommahan toimi vaikka näyttää että purkissa on hötöä jauhoa..

Vierailija
4/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin saa nätin ja kuulaan ihon, kun käyttää kohtuudella, eikä niinkuin teinit, että puoli purkkia naamaan.

Ainiin, Blascoa saa tilattua netistä parilla kympillä, kun Suomessa 50 €

Peittää just sopivasti, mutta ei tuki ihohuokosia. Kestää myös vettä ja jopa saunaa. Itselläni kestää jokapäiväisessä käytössä lähes vuoden yksi purkki.

Vierailija
5/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorskin Nude on erittäin hyvä myös sekaihoiselle ja vaalein sävykin riittävän vaalea. Et tosin ole todella vaalea, jos löydät Lancomelta sopivan sävyn. Tällä hetkellä minulla on Diorskin Forever ja myös se on oikein hyvä,jättää hieman "kuivemman" pinnan ja on ehkä hivenen peittävämpi kuin Nude.

Vierailija
6/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sisältää mineraaliöljyä. Tämän kuulin osaavalta kosmetologilta sen jälkeen kun olin asian jo todennut käytännössä (oli pakko mennä kasvohoitoon, kun iho meni niin rumaksi).

Blasco saa ihoni pienille talinäpyille :( Ehkä se joillekin toimii, joillekin ei.

Silläkin saa nätin ja kuulaan ihon, kun käyttää kohtuudella, eikä niinkuin teinit, että puoli purkkia naamaan.

Ainiin, Blascoa saa tilattua netistä parilla kympillä, kun Suomessa 50 €

Peittää just sopivasti, mutta ei tuki ihohuokosia. Kestää myös vettä ja jopa saunaa. Itselläni kestää jokapäiväisessä käytössä lähes vuoden yksi purkki.

Vierailija
7/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorskin Nude on erittäin hyvä myös sekaihoiselle ja vaalein sävykin riittävän vaalea. Et tosin ole todella vaalea, jos löydät Lancomelta sopivan sävyn. Tällä hetkellä minulla on Diorskin Forever ja myös se on oikein hyvä,jättää hieman "kuivemman" pinnan ja on ehkä hivenen peittävämpi kuin Nude.

Kiitos vinkeistä. Taidan olla kranttu. Diorskin Nude kiiltelee kuin uusi mersu mutta vaalein sävy oli ihan nappiin, Diorskin Forever teki tosi tukkoisen vaikutelman enkä tykännyt (ja sama sävy joka oli nudesta näytti liian tummalta). Blasco tukki naaman, alkoi kukinta ja näytti aivan liian paksulta omaan makuuni.

Jostain kuulin, että Clarinsilla on mattameikkivoide josta moni on tykännyt. Onko tästä kellään kokemuksia?

Vierailija
8/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilun arvoinen tuote, mattamainen.

Vierailija
9/9 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tuosta Armanista (lasting silk) mulla onkin hyvä kokemus. Pitääpä tsekata tuo sun ehdottama seuravaaksi :)