Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä uikkarit jos yläosa kokoa 85F ja alaosa 38?

Vierailija
16.05.2012 |

Tosin tuosta yläosan koosta en oo ihan varma, kun aina pursuilee sekin. Kehtaiskohan jollain fitnes-topilla mennä aurinkorannalle?

Auttakaa, lähdössä etelään ja jotain on löydettävä:)

Kommentit (30)

Vierailija
22/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 171cm ja painan noin 55kg ja minulla on aina liivit olleet 85c ja nuorena 85b. Äidilläni sama ja on tosi hoikka ihminen. Liivikaupassa eivät meinaa uskoa kun ilmoitan koon :) ei se ympärys välttämättä tarkoita että olisi isokokoinen. Funky Ladysta löytyy AP:lle varmasti bikinit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta saa yläosia ja alaosia erikseen, sieltä tilaan aina itse. Express-tilaus maksaa pari euroa lisää ja tulee parissa päivässä (siis jos on kiire sinne reissuun). Siellä on bikiniyläosia, toppeja, tankineja jne.. ja alaosiksi sortseja, pikkupökiä ja uimahameita nyt ainakin.

Vierailija
24/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 171cm ja painan noin 55kg ja minulla on aina liivit olleet 85c ja nuorena 85b. Äidilläni sama ja on tosi hoikka ihminen. Liivikaupassa eivät meinaa uskoa kun ilmoitan koon :) ei se ympärys välttämättä tarkoita että olisi isokokoinen. Funky Ladysta löytyy AP:lle varmasti bikinit!

Ihanaa kesää sinulle ja sille toiselle vinkin antaneelle:)

Ja miehille vinkiksi että nainen on muutakin kuin rinnat:)

Vierailija
25/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos.

Vierailija
26/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ensimmäistä kertaa itselleni sopivan ja hoikentavan uimapuvun:) Minulla kanssa isot rinnat 75 F ja alaosa kokoa 38/40. Ostin Speedo culpture uimapuvun, joka muokkaa vartaloa kivasti ja isotkaan tissit eivät pursua:) Suosittelen!!!!

Vierailija
27/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ensimmäistä kertaa itselleni sopivan ja hoikentavan uimapuvun:) Minulla kanssa isot rinnat 75 F ja alaosa kokoa 38/40. Ostin Speedo culpture uimapuvun, joka muokkaa vartaloa kivasti ja isotkaan tissit eivät pursua:) Suosittelen!!!!

Vierailija
28/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuvat viipyy? :-)

Vierailija
29/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoisella on isot tissit muta myös läskiä löytyy paljon. itsekin ylipainoinen ja ympärys 80. 85 ympärys on reilusti ylipainoisen. 65F on aika pienet tisut, 85F ihan kättimäiset läskillä. Aika pervoa jos kiihottaa.

Vierailija
30/30 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 80DD liiviliikkeessä mitattu ja aina laudaksi haukuttu. tissit mahtuu hyvin oman kämmenen sisään. todella pienet.