Mistä uikkarit jos yläosa kokoa 85F ja alaosa 38?
Tosin tuosta yläosan koosta en oo ihan varma, kun aina pursuilee sekin. Kehtaiskohan jollain fitnes-topilla mennä aurinkorannalle?
Auttakaa, lähdössä etelään ja jotain on löydettävä:)
Kommentit (30)
Minä olen 171cm ja painan noin 55kg ja minulla on aina liivit olleet 85c ja nuorena 85b. Äidilläni sama ja on tosi hoikka ihminen. Liivikaupassa eivät meinaa uskoa kun ilmoitan koon :) ei se ympärys välttämättä tarkoita että olisi isokokoinen. Funky Ladysta löytyy AP:lle varmasti bikinit!
Ellokselta saa yläosia ja alaosia erikseen, sieltä tilaan aina itse. Express-tilaus maksaa pari euroa lisää ja tulee parissa päivässä (siis jos on kiire sinne reissuun). Siellä on bikiniyläosia, toppeja, tankineja jne.. ja alaosiksi sortseja, pikkupökiä ja uimahameita nyt ainakin.
Minä olen 171cm ja painan noin 55kg ja minulla on aina liivit olleet 85c ja nuorena 85b. Äidilläni sama ja on tosi hoikka ihminen. Liivikaupassa eivät meinaa uskoa kun ilmoitan koon :) ei se ympärys välttämättä tarkoita että olisi isokokoinen. Funky Ladysta löytyy AP:lle varmasti bikinit!
Ihanaa kesää sinulle ja sille toiselle vinkin antaneelle:)
Ja miehille vinkiksi että nainen on muutakin kuin rinnat:)
Löysin ensimmäistä kertaa itselleni sopivan ja hoikentavan uimapuvun:) Minulla kanssa isot rinnat 75 F ja alaosa kokoa 38/40. Ostin Speedo culpture uimapuvun, joka muokkaa vartaloa kivasti ja isotkaan tissit eivät pursua:) Suosittelen!!!!
Löysin ensimmäistä kertaa itselleni sopivan ja hoikentavan uimapuvun:) Minulla kanssa isot rinnat 75 F ja alaosa kokoa 38/40. Ostin Speedo culpture uimapuvun, joka muokkaa vartaloa kivasti ja isotkaan tissit eivät pursua:) Suosittelen!!!!
kokoisella on isot tissit muta myös läskiä löytyy paljon. itsekin ylipainoinen ja ympärys 80. 85 ympärys on reilusti ylipainoisen. 65F on aika pienet tisut, 85F ihan kättimäiset läskillä. Aika pervoa jos kiihottaa.
on 80DD liiviliikkeessä mitattu ja aina laudaksi haukuttu. tissit mahtuu hyvin oman kämmenen sisään. todella pienet.