Mistä uikkarit jos yläosa kokoa 85F ja alaosa 38?
Tosin tuosta yläosan koosta en oo ihan varma, kun aina pursuilee sekin. Kehtaiskohan jollain fitnes-topilla mennä aurinkorannalle?
Auttakaa, lähdössä etelään ja jotain on löydettävä:)
Kommentit (30)
Eli ei oo mitään kaunista katsottavaa ainakaan omasta mielestäni. Saahan ne jollain hinattua ylös, mut ilman rintsikoita omasta mielestäni järkky näky.
Isot puskurit, mutta silti hoikka.... Saat kaikkien katseet siellä etelässä
tuttu virkkasi itselleen bikinit. Paha vaan, että alkoi virkata keskeltä kuppia (tietenkin) ja teki liian paljon ketjusilmukoita siihen alkuun, niin että valmiissa uima-asussa nännit tulivat juuri niiden "aukkojen" kohdalle ;) Hän ei oikein ollutkaan käsityöihminen eikä se siis sujunut kuin Strömsössä ;) Eikä kukaan myöskään koskaan, never, ikinä käyttänyt niitä bikinejä.
vatsa ei ole ikään sikspäkki, vaikka ei nyt mikään röllykkäkään. Pituus on 168 ja paino 62 ja nuo mitat on todenmukaiset. ap.
tuttu virkkasi itselleen bikinit. Paha vaan, että alkoi virkata keskeltä kuppia (tietenkin) ja teki liian paljon ketjusilmukoita siihen alkuun, niin että valmiissa uima-asussa nännit tulivat juuri niiden "aukkojen" kohdalle ;) Hän ei oikein ollutkaan käsityöihminen eikä se siis sujunut kuin Strömsössä ;) Eikä kukaan myöskään koskaan, never, ikinä käyttänyt niitä bikinejä.
vatsa ei ole ikään sikspäkki, vaikka ei nyt mikään röllykkäkään. Pituus on 168 ja paino 62 ja nuo mitat on todenmukaiset. ap.
ja painoiselle. Olen sinua 5cm ja joitakin kiloja pienempi ja minulla ympärys on 65.
65 cm on mun kaverilla, joka on tosi laiha ja pieni.
65 cm on mun kaverilla, joka on tosi laiha ja pieni.
enkä pienikään mielestäni. 163cm ja ihan normaalivartaloinen, 53kg. Minulla ei ollut 85cm ympärystä edes yli 70kg:n painoisena.
65F ja 85F on ihan eri kaliberia ;) M Tykkään isoista, kuvia kiitos!
koska ympärys vaikuttaa kuppikokoonkin vaikka sama kirjain olisikin, eikä kukaan ole mitään tuollaista väittänytkään.
Mut kun mun ongelma on nyt löytää ne bikinit tai jotain sinnepäin:)
Tekis mieli nähdä 85F ei ole koskaan livenä päässyt.
Isot puskurit, mutta silti hoikka.... Saat kaikkien katseet siellä etelässä