surettaa... mulla olisi huomenna mahdollisuus
vähän nollata, ottaa siideriä, mennä baariin, mutta ei ole ketään, joka lähtisi mun kanssa.. Näinkö yksinäiseksi sitä ihminen vanhemmiten muuttuu... huoh!
Kommentit (9)
ei ole ketään, joka lähtisi mun kanssa.. Näinkö yksinäiseksi sitä ihminen vanhemmiten muuttuu... huoh!
joskus arvokkaita asioita tapahtuu just yksinollessa - varsinkin jos on hyviä ajatuksenaiheita; tässä koskettavia ajatuksia rakkaudesta, ehkä yllättävälläkin tavalla :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4 Kaikkea hyvää sulle!
ollut jo pitkään.
Mulla ei ole ystäviä.
Tuttuja on ja työkavereita.
Ei - en ole ikävä ihminen,josta kukaan ei pidä.
Olen vaan ollut passiivinen pitämään kehenkään yhteyttä. Väsynyt äiti työn ja perhe-elämän pyörteissä.
Jostain pitää jättää ja helpointa on tinkiä kyläilyistä ja kekkereiden järjestämisestä.
Mutta seuraukset on pitemmän päälle ikävät. Ei ole ystäviä...
baarissa käy muitakin yksinäisiä ja voit mennä heille juttelemaan.
Minä olen vasta 23 v yksinäinen ja käyn mielelläni yksin ulkona. Aina saan seuraa jos olen vain juttutuulella.
Ja aina on pöytä täynnä ihmisiä pilkkuun asti! =)
Kaikenlaiset nolot tapaukset yrittää iskeä. Kiusallista, erittäin kiusallista. Ja naiset katsoo kuin olisit halpaa makkaraa.
Kaikenlaiset nolot tapaukset yrittää iskeä. Kiusallista, erittäin kiusallista. Ja naiset katsoo kuin olisit halpaa makkaraa.
sama vika on. Mielelläni kävisin välillä tuulettumassa, shoppailemassa tai vaikka edes syömässä hyvin ja rauhassa mutta kukaan ei tosiaan lähde kaveriksi..