Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma perheeni ostaa, ovat halvimpia Prismassa.

Cittarissa on parempi hevi-osasto, mutta esim. lihat ja maitotuotteet yleisesti ottaen todella kalliita.

Olen vertaillut viime viikkoina hintoja tavallista enemmän ja järkytyksekseni huomannut, että monet tuotteet ovat jopa Siwassa Cittaria halvempia!

Vierailija
2/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummen CM:n ja Prisman ero on suuri (CM halvempi), muissa joko lähes tasan (Itäkeskus) tai Prisma halvempi (Nummela, Lahti, Riihimäki).

Lisäksi (suora kopio vertailun selitysosasta):

"Paikkakuntakohtaisesti CM ja Prisma ovat hyvin lähellä toisiaan ostoskorin hinnalla mitattuna. Ainoa iso ero syntyi paikkakuntakohtaisesti lähinnä silloin, jos kalatiskin kirjolohi oli tarjoustuotteena toisella, mutta toisella tiskillä oli normaalihintaista kirjolohta ja tarjouskalana esimerkiksi lohta. Omasta ostoskorista ja etukortista riippuu se, kummassa kaupassa ostokset tulevat edullisemmiksi. Välttämättä isoja eroja ei kauppojen välillä ole, mutta tarjouksia seruaamalla voi säästöjä syntyä enemmän."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut paskaa.

Tietosi ei pidä paikkaansa.

Saadaan Cittarista plussaa n. 15-20 euroa ja

ostokset alle 1000 euroa.

Prismassa paremmat bonukset, kallein bensa abc asemilla. Todella huonot tarjoukset ruuissa.

Cittarissa on paljon hyviä ruokatarjouksia.

Nytkin euron päiviä.

Vierailija
4/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-ryhmästä saa ostaa ja ostaa ja silti bonukset aika mitättömät.

k-ryhmässä se 5 euron plussaseteli ei kerro koko totuutta, koska yleensä säästö tulee suoraan+ kassalla alennettuina hintoina. korttitarjouksilla hyvinkin säästää reippaan 50e suoraan, kun s-ryhmällä samaan tarvii kuluttaa se tonni.

Vierailija
5/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin kun katsoin s-bonus ja plussa-laskelmia, molemista ketjuista olin ostanut noin tuhannella eurolla. S-bonusta oli rapsahtanut tilille reilu 50 euroa, plussa sain huimat 5 euroa!

Lieneekö totta. S-Bonuksesi on tuon laskelman mukaan 5% eli maksimi. Jos ostat K-kaupoista samalla tonnilla saat bonusta 27.5 euron arvosta ja sen lisäksi. Erokseksi jää 12.5 euroa, joka kertyy k-kauppojen korttitarjouksista lähes itsestään.

Oikeastihan näissä tutkimuksissa pitäisi ottaa huomioon tarjousten ja kauppojen erilaisen valikoiman vaikutus ostoksiin ja siten myös kokonaishintaan.

Vierailija
6/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokakorin tuotteita.

muussa tapauksessa voi tehdä itse vertailuja ja todeta päinvastaista.

ota myös huomioon bonusjärjestelmän tuoma "säästö".

Vierailija
7/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

cittari on kallein kauppa kaikista.

Vierailija
8/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien ruokakorit kun ei koostu testitarvikkeista.

Vierailija
9/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ota itse huomioon plussaedut ja hetietuna saatu RAHA

Vierailija
10/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ota itse huomioon plussaedut ja hetietuna saatu RAHA

kun vaihdoin itse cittarista prismaan

Vierailija
11/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdan koko bonus/plussajärjestelmien vaikutuksen ja keskityn ihan miettimään, että mitä mun ostokset yleensä on, niin eipä paljon kannata kauppaa vaihtaa. Tai sit pitäis muuttaa kulutustottumuksiakin. Kertaakaan en ole cittarista kaikkea tarvitsemaani/haluamaani saanut vaan järestään joudun kuitenkin hakemaan puolet prismasta.

Vierailija
12/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin kun katsoin s-bonus ja plussa-laskelmia, molemista ketjuista olin ostanut noin tuhannella eurolla. S-bonusta oli rapsahtanut tilille reilu 50 euroa, plussa sain huimat 5 euroa!

Citymarketissa olen käynyt viime aikoina tavallista useammin kun sieltä sai niitä alekuponkeja (osat 50€, saat 10€ alea), tosin silloinkin tuntui ettei raaski ostaa mitään verrattuna s-marketin hintoihin. Pari päivää sitten kävin pitkästä aikaa prismassa ja siellä oli vielä halvempaa kuin noissa käyttämissämme s-marketeissa.

Eli jos mä vertaan tota meidän citymarkettia ja prismaa (meidän ostoksilla), niin ero on todella iso, prisman eduksi!

Vierailija
13/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut Prisman halvemmaksi kuin Cittarin. Bonukset on myös tuntuvasti parempia. Prismassa on lisäksi laajempi ja(ainakin meillä) selvästi tuoreempi ruoka- ja muukin tuotevalikoima.

Vierailija
14/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuo on vierekkäin ja voin samalla kauppareisulla käydä vaikka molemmissa.

Tai olen käymättä kummassakaan ja käyn toisessa kumpaakaan ketjuun kuulumattomassa kaupassa.

Onneksi saa valita.

Vierailija
15/15 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauroin kun katsoin s-bonus ja plussa-laskelmia, molemista ketjuista olin ostanut noin tuhannella eurolla. S-bonusta oli rapsahtanut tilille reilu 50 euroa, plussa sain huimat 5 euroa! Citymarketissa olen käynyt viime aikoina tavallista useammin kun sieltä sai niitä alekuponkeja (osat 50€, saat 10€ alea), tosin silloinkin tuntui ettei raaski ostaa mitään verrattuna s-marketin hintoihin. Pari päivää sitten kävin pitkästä aikaa prismassa ja siellä oli vielä halvempaa kuin noissa käyttämissämme s-marketeissa. Eli jos mä vertaan tota meidän citymarkettia ja prismaa (meidän ostoksilla), niin ero on todella iso, prisman eduksi!

Esim polttoaine on ABC-ketjulla niin kallista että sitä ei bonus-etu pysty hyvittämään!!!

Moni menee lankaan kun haalii s-ryhmän ostoja bonuksen kiilto silmissä....

Bonus on vain ilmaista lainaa s-ryhmälle!