Mikä on sinun "kirosanasi"?
Jos oikein ketuttaa, mitä sanoja käytät??
Onko sinulla perinteisille kirosanoja joitain korvaavia sanontoja??
Mulla oli nuorempana tapana sanoa aina, että VOIHAN DINOVAUVA!!!! :'D
Kommentit (52)
Ainakaan noita raamatunhistoriaan ja genitaalialueisiin liittyviä sanoja en käytä kiroilemiseen lainkaan. Olen verbaalisesti niin lahjakas, että saan viestiini riittävästi voimaa vetoamatta kenenkään jalkoväliin tai huutamatta yhtään henkiolentoa avuksi.
Saakeli! :D Ja jos oikein ärsyttää, menen vessaan ja "huudan kuiskaten": "VITTTTUUUUUUUVITTUVITTU"
Vittusaatana!! kun on lapset niin usein sanon voihan venäjä!
perkukekkele, persikka, persimoni, voi vessanpönttö, perjantai...
Voi... ärrrrr!!
Tuo "ärrr" on sellainen tuskainen ärähdys.
Ei mulla muuta ole ja tuo tulee aina samalla kaavalla ja samalla äänen painolla.
Minun pimpuloissani sen sijaan on ytyä.
sanon aika usein että voi kusipillu.. se vaa tulee automaattisesti :D mutta aivan hirveä sana :D
Jos on oikein paha tilanne, pääsee noita perinteisiä kirosanoja "vittu, saatana, perkele, helkkari" mutta yleensä onnistun olemaan päästelemättä moisia suustani ja tuotan laimeampaa, kiltimmäksi väänneltyä kamaa "fusk!" "helevatta"
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:08"]
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi!
[/quote]
Sama :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:49"]
Voi vitunvitunvitunVITTU! Tai vittusaatana!
[/quote]
Täysin samat mulla :D
Riippuu täysin tilanteesta ja muusta lauseesta.
"Voi vittu" "Vitun .....
"On se nyt jumalauta, kun ....."
"Ei helvetti"
"Saatanan ....."
Itse vihaan näitä "voi hitsinpimpulat, voi rutto, voi venäjä" jne lausahduksia. Ketä ne muka auttaa kun oikeasti ottaa päähän? Eihän niissä ole mitään ytyä!
Mulla on joskus niin paha kirosana etten kehtaa tänne laittaa!
Aiemmin se oli vittusaatana!!, mut nyt kun meillä on kaksi pientä muksua, oon saanut sen kesytettyä sanaksi hiivatti. Alle kouluikäinen poikani kyllä huomauttaa siitäkin, että hyi äiti...
Voi änkeröinen... Meillä tuon siis aloittanut lapsi sanomaan ja sitten se on nähnyt muillekkin päälle. Nyt kun menin töihin ja teloin varpaani varastossa pöydän kulmaan niin karjuin naama punaisena ja ääni raivoa täynnä " voi änkeröistä" kuulin varastoon asti kun kahvipöydässä revettiin nauruun, silloin kävi mielessä että olisinpa sanonut vittu.
epäpyhä kolminaisuus eli vittusaatanaperkele täälläkin, turvakirosanoja (vältän oikeaa kiroilua lasten kuullen) jos oikein ketuttaa on esim. voi vehnä, vinetto, venäjä.
Mulla myös jeesuksenvittu ja kilinvittu
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:08"]
Vittujen kevät ja kyrpien takatalvi!
[/quote]
Aiemmin oli nuo vittuperkeleet, nykyään vain Suka!!!
Nykyään aika paljon käytössä voi hitsinpimpulat. Yritän vähentää kiroilua koska lapseni on juuri siinä iässä että oppii pian puhumaan... kiva jos eka sana onkin vittu ;D mutta kyllä se välillä lipsahtaa.. lähinnä jos käy jotain: jokin esine hajoaa, vesilasi kaatuu lattialle, satutan itseni....
Olen niin hurja, että sanon mielessäni "oh shit". Ehkä yksin ollessani saatan sanoa tuon puoliääneenkin, jos tapahtuu jotain oikein harmittavaa.