Lue keskustelun säännöt.
Mitä tykkäätte laittaa täytteeksi??
Kommentit (4)
viimeaikoina oon tehnyt fetajuusto paprika piirakkaa, kinkku parsakaali piirakkaa, broileripiirakkaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kana + feta / mozzarella + paprika (tai oliivi)
Graavilohi + riisi + tilli
Suppilovahvero + savuporo
Jauheliha + sipuli + sienet
Pekoni + sipuli + tomaatti
savulohi-riisi-tilli-munakermamaito-paprika-sipuli hässäkän ja hyvää on.
Lehtitaikinatyyppisen pohjan päälle hieman kypsennettyä kaalia, tuoretta tilliä, hapankermaa ja juustoraastetta. Oon myös tehnyt paljon semmoista, john tulee parsakaalia, paprikaa ja kidneypapuja.