Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät raskausarvet ja bikinit?

Vierailija
15.05.2012 |

Pitäisitkö biksuja jos masu olisi täynnä arpia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mahan lisäksi niitä arpia rinnat ja pakarat ja reisien yläosat täynnä mutta eipä se mitään haittaa.

Vierailija
2/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain kolme arpea masussa, mutta ovat tooooosi pitkiä ja leveitä.... Itse en bikinejä ensi kesänä käytä, mutta en häiriintyisi jos joku muu arpinen niin tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitä missä biksujen yläosassa on mukana sellainen hamonen,en muista mikä sen nimi on.

En pidä MUUTENKAAN biksuja julkisesti, en yläosan vuoksi, vaan alaosan.Mulla on saatanan ruma perse ja reidet,siis reisien yläosat.

Eikä ole tapana lojua julkisella rannalla, vaan oman mökin rannalla voi köllötellä vaikka eevan asussa...jos jaksaa ja viitsii,mieluummin hommailen jotakin.

Vierailija
4/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpia ei ole, mutta ylimääräistä kyllä. Yritän vaan sinnikkäästi ajatella, että sillä ei ole väliä, mitä muut minusta ajattelevat - jos edes ajattelevat. Mulla on yhtäläinen oikeus olla rannalla bikineissä kuin muillakin. =)

Vierailija
5/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut että arvet ei haittaa, mutta nyt on vielä 3kk sitten synnytyksen jälkeisiä löysiäkin mahassa, niin arvet plus se löysä ei näytä hyvältä..

Ajattelen että jos tiukka maha niin hui hai arvista!

Vierailija
6/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon arpia vatsassa, eivätkä ne häiritse itseäni. Esikoisen saatuani pidin bikineitä. Toisen lapsen saatuani arvet lisääntyivät vielä jonkin verran. Pitäisin nytkin bikineitä, jos ei iho muuten olisi jäänyt niin kassimaiseksi. Nyt metsästelen kokouikkaria, koska nahka rullaa rumasti bikineiden päälle. Arvet itsessään eivät haittaa.

Vierailija
7/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka mutta arpinen vatsa roikkuu. Ei kiva. Tilasin kivan näköisen kokouikkarin, toivottavasti on sopiva.

Viime kesänä kävin pari kertaa rannalla biksuissa mutta pidin t-paitaa päällä.

Vierailija
8/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon arpia vatsassa, eivätkä ne häiritse itseäni. Esikoisen saatuani pidin bikineitä. Toisen lapsen saatuani arvet lisääntyivät vielä jonkin verran. Pitäisin nytkin bikineitä, jos ei iho muuten olisi jäänyt niin kassimaiseksi. Nyt metsästelen kokouikkaria, koska nahka rullaa rumasti bikineiden päälle. Arvet itsessään eivät haittaa.

http://www.ellos.fi/d/Alus--uima-asut-Uima--ranta-asut-Uima-puvut/Fresh…

Terveisin se jolla maha on löysä pussukka.

Vierailija
9/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se oli mitä en muistanut. Kokeilisitko sellaista? Näiden vaatekuvastojen sivuilla on näkynyt tosi kauniita. Mulle pitäis olla sellainen missä biksuhousujen päällä olisi kiinni hamonen. Onko joku nähnyt sellaisen?Sen pitäisi peittää pakaran ja reisien liittymäkohta eli olla aika peittävä?

no 4?

Vierailija
10/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joissa yläosa siis menee koko vatsan yli eikä edes ala rullautua ylöspäin uidessa. Merkkinä Björn Borg, ostettu pari vuotta sitten eli kyllä uskoisin että edelleen niitä on kaupoissa.

Vierailija
11/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joku muu pitää, mua ei todellakaan haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä