Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin paikka mihin olet oksentanut?

Vierailija
02.01.2014 |

Roskis sairaalan käytävällä. Vein kyllä roskiksen mukanani vessaan ja pesin sen käsin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolan pöytään

ravintolan lavuaariin

Vierailija
22/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalaituri, juna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasklinikan asiakas-wc:n lavuaariin, pesin kyllä jälkeni niin hyvin kuin siinä leikkauksenjälkeisessä pöhnässä ja kivuissa kykenin.

Baari-illan jälkeen, nuorena ja huomattavan humalassa, autojen varaosa-liikkeen oveen, oli hienosti baarin viereinen ovi. Varmaan kahden metrin korkeuteen lensi se oksennus ja valui ovea pitkin alas koko matkan :( Hitto että hävetti, varmaan oli kiva myyjillä tulla maanantaina töihin.... Oven eteen jäi vielä oikein semmoinen lammikko.

Vierailija
24/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni häiden jälkeen kotiutuessani vielä söin kurkkuvoileivän ja painuin pehkuihin kunnes heräsin pahaan oloon enkä ehtinyt makuuhuoneesta olohuonetta kauemmas ja tuli oksennettua tv-tason päälle ja paremminkin VHS-videoiden päälle. Aamulla oli kiva kurkun haju huoneessa ja mukava puhdistaa videoita. Yökylässä oli myös nykyinen aviomieheni ja hän jaksaa vieläkin kuittailla asiasta.

Voiko kasetteja katsoa?

Vierailija
25/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärintuolissa hammaslääkärin päälle

Vierailija
26/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan syliini bussissa. En ollut kännissä tai mitään, vaan lähdin pahan migreenin takia koulusta kesken päivän pois kun olin 15. Muut matkustajat kyllä katsoivat minua kuin jotain ällöttävää pultsaria.

Vierailija
27/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamon hiustenpesulavuaariin. Olin huonovointinen ja jokin haju väriaineessa laukaisi oksennusreaktion.

Kolme muuta asiakasta paikalla ja kampaamo kauppakeskuksen yhteydessä eli kaikki ohi kävelleet näkivät varmaan... Ja osa päästäni oli vasta raidoitettu, eli foliot päässä kaavussani yrjöilin niin että roiskui.:D

Vierailija
28/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan lippalakkiini, ettei tori likaantuisi.

Vierailija
29/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista😲

Vierailija
30/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin käsilaukkuun

Vierailija
31/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S marketin lattialle, kun menin krapulaan limua ostamaan. 

Toinen oli jotain 3kk sitten. Pullonpalautus automaatin kylkeen. Vieressä oli toinen palauttaja koneellaan.

Olen niin juoppo, että oksennan vain krapulassa. En ikinä humalassa.

Vierailija
32/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiläisen vaatekaupan lattia.

Vierailija
33/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään baarihoidon paljas jalkoväli.

Vierailija
34/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussi, se keskikohta. Hei, olin 18 v. Muistan kun jotkut matkustajat huusi kuskille et päästäkää se ulos. 

Vierailija
35/35 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin päälle, tai ehkä se oli hoitaja. Hällä lähti housut vaihtoon. En muista tarkkaan, kun olin juuri heräämässä leikkauksesta ja kaikki yllättyivät oksenteluni rajuudesta ja nopeudesta. Kaikenlisäksi vasta kolmas kokeiltu pahoinvointilääke toimi. Seuraavalla kerralla sainkin pahinvointilääkkeen jo ennen heräämistä. 

Nolotti jo silloin, muistan hämärsti miten pyytelin anteeksi ja oksennuksnei kohteeksi joutunut sanoi jotain sen tyylistä, että joka päivä näin tapahtuu jollekin: kuuluu työhön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä