Saako naisella olla mielestäsi majavat kainaloissa?
Kommentit (28)
hihattomissa vois olla aika näky kyllä. Mä en aina talvella sheivaa, mutta olen vaalea harvakarvainen.
Ei tarvitse kenenkään järkyttyä, jos uskallaudun uimahalliin, niin ajelen kainalot ja sääret ja jopa siistin mun pälvikaljua majavaani
jos on eläinrakas =) kuka sitä kieltää mitä kukakin saa ja ei saa. PÖÖ!
naisten kainalokarvat on muka ällöt ja miesten ei?
on seksikäs ja naisellinen olo karvaisine kainaloineni.
Mutta itse haluan pitää kainalot sileinä.
Eikä kainaloiden sheivaaminen tee tapaa miehillekään. On paljon hygieenisempaa, kun ei ole karvoja.
Myös alakertaa itse siistin ihan mukavuussyistä.
se ei ole mukavaa ajaa karvoja intiimialueelta, mulla ärtyy aina iho ihan sama millä tavalla karvat poistetaan. ihan mukava on se tuhero, varsinkin kun ei ole sänkeä ikinä! vain housujen alta tursuavat karvat saavat kyytiä täällä. kainalot ajan, koska hikoilen runsaasti.
mutta jos käyttää hihattomia niin ei
Alapäässä voi olla vaikka pesue kun ei sitä yleisesti esitellä
Onhan muitakin tapoja hoitaa karvat pois kun sheivaus, Kainaloista sekä myös alapäänkarvat.
Kesällä näkee hihattomissa paidoissa olevia naisia, joilla majavat, ja kamalaa se on. Olen itse nainen ja sheivaan, kuuluu perushygieniaan.
Miksi tuijottelet muiden pilluja uimahallissa?
Onhan muitakin tapoja hoitaa karvat pois kun sheivaus, Kainaloista sekä myös alapäänkarvat.
Kesällä näkee hihattomissa paidoissa olevia naisia, joilla majavat, ja kamalaa se on. Olen itse nainen ja sheivaan, kuuluu perushygieniaan.
tosi ketterä eläin. Sitä on älyttömän vaikea pitää kainalossa.
tosi ketterä eläin. Sitä on älyttömän vaikea pitää kainalossa.
Pitää olla myös aika isot kainalot.
et minkäkokoinen pehko sieltä tursuaa. Ei kaikilla kasva mitään 20cm pitkää ja tuuheaa pöheikköä yhtään mistään ei kainaloista eikä alapäästäkään.
Eikä kainaloiden sheivaaminen tee tapaa miehillekään. On paljon hygieenisempaa, kun ei ole karvoja.
kun puhutaan kainaloista, mutta millä tavalla säärikarvat ovat epähygieeniset?
Minkä takia säärikarvat ja kainalot "täytyy" poistaa, mutta käsivarsissa saa olla karvat?
hygieniasyistä, tiedättekö kuinka monella on silmäripsissä punkkeja? Muistelisin että jopa 90:llä % ihmisistä.
Eikä ne kulmakarvatkaan kovin hygieeniset ole, kun niiden tehtävänä on suojata silmiä otsalta valuvalta hieltä ja skeidalta.
Hrrrrr.
kun puhutaan kainaloista, mutta millä tavalla säärikarvat ovat epähygieeniset?Minkä takia säärikarvat ja kainalot "täytyy" poistaa, mutta käsivarsissa saa olla karvat?
Niin siis ei kait niitä kainaloita kokonaan tarvitse poistaa, mutta karvat. Tajusitte kuitenkin.
eikä villieläimiä muutenkaan saa ottaa kiinni.