Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten kukaan bloggaaja kehtaa esitellä äitienpäivänä kakun

Vierailija
13.05.2012 |

jonka on leiponut itse?

Minusta on nolouden huippu.

Vähän kun kirjoittaisi suoraan, että mulla on idiiootti ja huomaamaton ja itsekäs mies.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vouhkaus jostain kakusta ollut tällä palstalla jo pari päivää.

Ei keskivertomies osaa kakkua leipoa ja monet naiset pitävät leipomisesta.

Vierailija
2/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos harrastaa leivontaa ja tykkää siitä niin silloinhan tuo on luontevaa. Jos itse tekisin erinomaisia täytekakkuja niin en ymmärrä sitä itseisarvoa, että miehen pitäisi olemattomilla taidoillaan yrittää tehdä se kakku.:) Toisekseen kakkua saattaa tulla syömään blogistin oma äiti, joten kakku on silloin "äidille tehty".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viitsii. Keskivertoääliö ei osaa, mutta ihan tavallinen keskivertomies kyllä tasan tarkkaan osaa, jos viitsii.

Minusta äitienpäivän tekoon ei äiti itse voi osallistua. Vai ostaako tällainen äiti itselleen myös joululahjat?!

Vierailija
4/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuinka äitienpäivää viettää ja kuka sen kakun leipoo vai leipooko kukaan. hohhoijaa taas teidän kanssanne.

Vierailija
5/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekevät siksi itse, että haluavat tarjota omalle äidilleen ja anopilleen itse tehtyä kakkua ja miehestä ei ole leipojaksi. Jos itselle on ok leipoa äitienpäivänä, niin siitä vaan. Minulle kakun leipoivat lapset isänsä avustuksella, mutta ei se ole mielestäni ainoa vaihtoehto. Kaikki eivät halua kakkuan lainkaan!

Vierailija
6/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kakkua ei osaa tehdä edes keskivertonainen.

Oikeasti hyvää kakkua saa hyvin, hyvin harvoin missään.

Johtunee siitäkin,että on itse tottunut liian hyvään:D

Vierailija
7/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yleensäkin elämässäsi kovin tarkat kaavat kuinka elämä täytyy elää?

jos sinusta äitienpävän tekoon ei äiti voi osallistua niin se on sinun mielipiteesi, ei suinkaan se ainoa oikea.

jos viitsii. Keskivertoääliö ei osaa, mutta ihan tavallinen keskivertomies kyllä tasan tarkkaan osaa, jos viitsii. Minusta äitienpäivän tekoon ei äiti itse voi osallistua. Vai ostaako tällainen äiti itselleen myös joululahjat?!

Vierailija
8/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne sitten voisi esitellä niitä kakkujaan blogeissaan jos miehet ne leipoisi. Blogistille on tärkeämpää päästä pätemään omassa nettiyhteisössään myös äitienpäivänä kuin se, että edes yhtenä päivänä vuodessa suostuisi syömään jotain sellaista, mitä mies ja lapset ovat tehneet.

Vierailija
9/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kakkua ei osaa tehdä edes keskivertonainen.

Vierailija
10/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin leipoa kakun, jos vaimo lupaa opetella vaihtamaan isänpäivälahjaksi jakopäänhihnan autoon.

Vierailija
11/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, ostan monesti itselleni joululahjatkin.

Vierailija
12/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kakkua saa ihan liian harvoin. Ja jos tekee (täyte)kakkua kerran vuodessa, se ei voi olla hyvää ja kauniisti koristeltu.

Keskivertomies EI osaa tehdä hyvää kakkua Hyvää kakkua ei osaa tehdä edes keskivertonainen.

Vierailija
13/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin leipoa kakun, jos vaimo lupaa opetella vaihtamaan isänpäivälahjaksi jakopäänhihnan autoon.

ja sinä teet sen kakun. Ajatus on että huomioi toista samalla tavalla.

Vierailija
14/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni toki ammattilaisena osaa tehdä herkullisia kakkuja :D.

Mutta monen mies osaa tehdä sitten varmasti paremmin monia muita juttuja.

Lapsenikin muuten osaavat tehdä paremoia kokkailuja ja leipomuksia kuin kuin moni aikuinen.

Mutta silti en toki koskaan moiti kenenkään leipomuksia. Jos oikeasti ovat hyviä toki kehun,muuten en sano niistä mitään. En oikein osaa valehdella tuossa kohtaa.

Vierailija
15/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että keittiöäideille ei riitä se että lapsi ja mies tekevät jotain täydestä sydämestään - he eivät sellaista arvosta, jos kakku ei ole hyvänmakuista ja kakkublogistien vinkkien mukaan koristeltu. Tulipa tämäkin av:lta selväksi.

Vierailija
16/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viitsii. Keskivertoääliö ei osaa, mutta ihan tavallinen keskivertomies kyllä tasan tarkkaan osaa, jos viitsii.

Minusta äitienpäivän tekoon ei äiti itse voi osallistua. Vai ostaako tällainen äiti itselleen myös joululahjat?!

Kyllä mää vaan ihan kelvollisen äitienpäivän itse äitinä sain aikaan. Ja huojentunut olen, ettei ole sitä miestä, jolta pitäisi vaatia kohtuuttomuuksia, kuten ajatusten lukutaitoa, näin äitienpäivänä. :D

Vierailija
18/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielummin hyvä ostokakku kuin surkea tekele, jossa on vetinen pohja, banaanmössöä välissä ja kokkareista kermaa ja irtokarkkeja päällä.

että keittiöäideille ei riitä se että lapsi ja mies tekevät jotain täydestä sydämestään - he eivät sellaista arvosta, jos kakku ei ole hyvänmakuista ja kakkublogistien vinkkien mukaan koristeltu. Tulipa tämäkin av:lta selväksi.

Vierailija
19/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työläämpää. Jakohihnan vaihdon ajan miehet yleensä juo huoltamolla kahvia tai ajavat sijaisautolla. Se ei ole kovin rankkaa.

Vierailija
20/38 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielummin hyvä ostokakku kuin surkea tekele, jossa on vetinen pohja, banaanmössöä välissä ja kokkareista kermaa ja irtokarkkeja päällä.

kunhan äidin ei tarvitse tehdä mitään tarjoilujen eteen.

Ei se kakku ole se pointti, vaan se, että äiti voi nauttia päivästä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi