MIten kukaan bloggaaja kehtaa esitellä äitienpäivänä kakun
jonka on leiponut itse?
Minusta on nolouden huippu.
Vähän kun kirjoittaisi suoraan, että mulla on idiiootti ja huomaamaton ja itsekäs mies.
Kommentit (38)
siis millä täällä on näitä idiootteja päivästä toiseen ja toinen toistaan typerämpiä?! tälläista tavallista suvaitsevaa ja omaa elämää elävää pöhköä ihmetyttää valtavasti. olen kuullut paljon juttuja ja nyt näin itse todisteen :D :D :D
siis millä täällä on näitä idiootteja päivästä toiseen ja toinen toistaan typerämpiä?! tälläista tavallista suvaitsevaa ja omaa elämää elävää pöhköä ihmetyttää valtavasti. olen kuullut paljon juttuja ja nyt näin itse todisteen :D :D :D
elänyt jos olet luullut, että kaikki äidit saavat kakun valmiina!
Minä NAUTIN siitä että saan leipoa rauhassa ja keskittyä siihen sillä aikaa kun mies touhuaa vauvan kanssa.! Ja juurihan mies vaihtoi autooni renkaat ja huoltaakin sen vielä! Miksi siis vaatisin sitä tekemään jotain mitä se ei osaa ja lopputulos olisi luultavasti karmaiseva:D ja en ole muuten bloggaaja, nautin vain siitä että saan rauhassa leipoa ja väkertää, mulle se ei ole mitään pakkopullaa.
nämä mammat, jotka vetoaa siihen, että mies vaihtaa renkaat ja minä leivon.
Eli siis sinä leivot kerran kevällä ja kerran syksyllä???
Minä leivon usein, monet kerrat kuukaudessa. Imuroin myös ja pesen pyykit,astiat,lattiat,vessan,kylppärin sekä teen ruokaa ja hoidan lastamme. Mikä sua naurattaa? Etkö itse tee koskaan mitään?
Minä leivon usein, monet kerrat kuukaudessa. Imuroin myös ja pesen pyykit,astiat,lattiat,vessan,kylppärin sekä teen ruokaa ja hoidan lastamme. Mikä sua naurattaa? Etkö itse tee koskaan mitään?
vaikka en mitään bloggaaja-tasoa olekaan. Mutta kyllä äitienpäiväaamuna on ihana tulla valmiiseen aamupalapöytään, jonka lapsi on isänsä kanssa laittanyt yhdessä valmiiksi.
Se kakku ei siis minulle ole mikään äitienpäivän kohokohta...
Jos mä ihan itse HALUAN leipoa niin miks mun pitäis vaatia mun miestä tekemään tai ostamaan jotain kakkua? Koittakaa nyt saatanan idiootit tajuta, että TOISET TYKKÄÄ LEIPOA!
niiden iloa leipoa juuri sitä äitienpäiväkakkua. Leivo kaikki muut kakut!!!
Jos mä ihan itse HALUAN leipoa niin miks mun pitäis vaatia mun miestä tekemään tai ostamaan jotain kakkua? Koittakaa nyt saatanan idiootit tajuta, että TOISET TYKKÄÄ LEIPOA!
Miksi miehen pitäis tehdä jotain sellaista mitä se ei osaa tehdä ja missä ei ole hyvä ja lopputuloskaan ei ole hyvä???
Ihan niin teennäine perhe me ei olla että jotain olis pakko tehdä vaan siitä syystä että äidin ei kuulu sitä tehdä.
Viime syyskuussa kun miehellä oli synttärit meiltä puhkes autosta rengas, kyllä mies sen ihan itse vaihtoi eikä edes kuvitellut että mä sen vaihtaisin kun kerran hänellä on syntymäpäivä.
Et vaan nyt halua myöntää sitä, ettei sulle kukaan vaivaudu leipomaan, noloa se onkin :(
Miks sen miehen pitäisi leipoa? Mikä siinä on niin hienoa jos mies leipoo? Mielummin mä leivon rauhassa ja mies on vauvan kanssa kun että odottaisin että se töhertää mulle jotain ja olisin vauvan kanssa. Mä arvostan enemmän sitä että sain omaa aikaa ja päätin että leivon mulle ja mun äidille kauniin kakun:P
jos viitsii. Keskivertoääliö ei osaa, mutta ihan tavallinen keskivertomies kyllä tasan tarkkaan osaa, jos viitsii.
Minusta äitienpäivän tekoon ei äiti itse voi osallistua. Vai ostaako tällainen äiti itselleen myös joululahjat?!
poikien ja tyttärien perheet menee äitienpäivänä passattavaksi.
mies teki eilen pitkän päivän töissä, joten leivoin itse kakkupohjan, jonka mies sitten lasten kanssa aamulla täytti ja koristeli. näin meillä on ollut melkein joka vuosi. ei se miehen kakku niin kaunis ole, mutta ajatus on tärkein :) varsinkin nyt, kun kakussa näkyi myös pienten kädenjälki (ja ihan kirjaimellisesti..)
jos osaisin itse vääntää jotenkin oikeasti hyvän kakun, niin mielummin mä sitä söisin vaikka äitienpäivänäkin kun jotain miehen ja lasten yhteistyöllä väkertämää tekelettä johon kakarat olis kuolanneet ja läntänneet käpälänsä... yöks.
Voin leipoa kakun, jos vaimo lupaa opetella vaihtamaan isänpäivälahjaksi jakopäänhihnan autoon.
ja sinä teet sen kakun. Ajatus on että huomioi toista samalla tavalla.
kukas päättää mikä tämä tapa on? Äiti haluaa kakkua niin siihen on isänkin tyytyminen?
niin mielummin hyvä ostokakku kuin surkea tekele, jossa on vetinen pohja, banaanmössöä välissä ja kokkareista kermaa ja irtokarkkeja päällä.
että keittiöäideille ei riitä se että lapsi ja mies tekevät jotain täydestä sydämestään - he eivät sellaista arvosta, jos kakku ei ole hyvänmakuista ja kakkublogistien vinkkien mukaan koristeltu. Tulipa tämäkin av:lta selväksi.
kunhan äidin ei tarvitse tehdä mitään tarjoilujen eteen.
Ei se kakku ole se pointti, vaan se, että äiti voi nauttia päivästä!ap
jos nauttii leipomisesta? Tiedät varmaan että monet siitä ihan oikeesti tykkää?
Ja todella tykkää leipomomisesta niin miksei tekisi kakkua. Eikö äitienpäivänä ole tarkoistus tehdä jotain kivaa? Itse vihaan leipomista mutta kapasiteettia riittää tajuamaan, että joku siitä voi todella tykätäkin.