Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olitko SINÄ yksi niistä idiooteista jotka kahmivat MLL:n ruusuja tänään Lintsilllä?

Vierailija
13.05.2012 |

Linnanmäellä jaettiin tänään kaikille äideille ruusu. Ruusuja sai itse ottaa astioista portilla poislähtiessä.

Tyrmistyneenä seurasin kuinka erittäin moni mamma kahmi itselleen vähintään 20 ruusun kimpun. Ei todellakaan ollut 1 tai 2, vaan näytti olevan ihan käytäntönä sen aikaa mitä siinä seurailin tilannetta miestä odotellessani.

Siis oikeesti, WTF??? Minkälainen ihminen tekee noin? Miksi se yksi ruusu ei riittänyt, niitä olisi silloin riittänyt useammalle äidille?

Hävetkää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt sanomaan, että näpit irti, ei niitä saa viedä.

Ihan hullua itkeä täällä jotain epäkohtaa, johon olisi voinut ihan hyvin puuttua. Harmittaako, että joku tajusi ottaa ruusuja mukaansa enemmän kuin yksi, mutta itse et kehdannut?

Vierailija
42/52 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein TAJUSI ottaa enemmän ruusuja, olet hauska!

Ihan hullua itkeä täällä jotain epäkohtaa, johon olisi voinut ihan hyvin puuttua. Harmittaako, että joku tajusi ottaa ruusuja mukaansa enemmän kuin yksi, mutta itse et kehdannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka syö kaiken, mitä kaapista löytyy ja hakee sitten kioskilta karkkia lisäksi.

"voi voi kun siellä olisi pitänyt olla joku joka antaa minulle ahmatille vain sen yhden ruusun kun en kerran voi itselleni mitään ja ota kaikki mikä irti lähtee jos ei kukaan estä YHYY"

Vierailija
44/52 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin Lintsillä loppuun asti ja en halunnut kantaa ruusua koko päivää kädessä ( itsestään selvyys että vain 1 per äiti ) ja jätin omani toisille. Olen hyvä sinä joka rohmusit enemmän.

Vierailija
45/52 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että joku tummatukkainen nainen otti kännykällä kuvia, ja vähän ihmettelin että miksi..

No taisi selvitä sekin mysteeri.

Ihmettelin kyllä itsekin niitä rohmuajia.

Mutta jos reppanat eivät saa miehiltään ruusuja, niin pakko ottaa sieltä, mistä saa, vaikka sitten vähän liikaakin...

Vierailija
46/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

youtubeen vaan filmiä näistä ahneista kähmijöistä.

Vierailija
47/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdetkin voisivat olla kiinnostuneita.

Vierailija
48/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ottanut kenestäkään kuvia, se oli joku muu mamma :)

Vierailija
49/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jäänyt siihen poliisiksi valvomaan rohmuja loppupäiväksi? :D hehe.

AP

Vierailija
50/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että kauhalla ei voi ammentaa jos lusikalla on annettu... Toisilla ei pääkopassa liiku juuri mitään.

Eilen äitienpäivälounaalla ihmettelin taas suomalaisia ihmisiä, pääsääntöisesti miehiä. Surkeat käytöstavat ja huono pukeutuminen pääsääntöisesti. Ruokaa otetaan lautanen kukkuroilleen niin että on ruokalajia toisen päällä ja lautanen vyörymässä ylitse. Milläänhän ei voi ottaa lautaselle normaaliannoksen näköistä määrää ja hakea sitten lisää, jos vielä siltä tuntuu. Kukkuralautaselta sitten kauhotaan hirmuista vauhtia mössöt naamaan, tuskinpa paljoa jää edes mieleen mitä tuli syötyä...

Vierailija
51/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vitsit:D Kuka kehtaa,kysyn minä?

Ihmiset pilaa kaikki kivatkin jutut omalla ahneudellaan.

Eikö teidän miehet osta teille äitienpäiväkukkia,kun pitää raukkojen toistenkin kukat rohmuta?

Vierailija
52/52 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti häpeilemättä tunnustaa että otin 2 ruusua.Annoin toisen äidilleni.Kivittäkää mut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi