Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols-Martti ei aio viettää isyyslomaa vaan keikkailee!

Vierailija
23.05.2012 |

Huono isä, laittaa uransa lapsen edelle. Käsittämätöntä itsekkyyttä!

(aloituksen pointti lähinnä se, ettei tästä oikeasti vedetä kohuotsikoita vrt: kiinteistökuningatar Kaisa)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on totta, en silti edes vertaa näitä kahta tilannetta toisiinsa, eri asia.

Vierailija
2/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein jos haluaa musikillaan menestyä. Ei sitä kukaan muista jonkun ajan päästä kun pinnalle pyrkijöitä on pilvenpimein. Harmi vaan että lapsen syntymä sattu samaan syssyyn. Minun miehellä oli työssä juuri silloin kiireitä kun meidän lapsi syntyi eikä hän pitänyt mitään isävapaita sillä jonkuhan sitä rahaakin on hankittava. Ei se minusta siitä huonoa isää tee jos ei pidä isyyslomaa. Ihan muut asiat mittaavat kuka on hyvä isä.

Vierailija
4/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä luulen että Maran työ on pääasiallisesti kuitenkin sitä että suurimman osan ajasta se pystyy olemaan kotona joka tapauksessa. Eri asia on keikkoihin valmistautuminen, harjoittelut jne mut kuvittelisin että pystyy hyvinkin pitämään kolmekin päivää viikosta täysin vapaana ja muina päivinä harjoittelua ja sitäkään tuskin koko vuorokautta. Keikkamatkat toki voi olla pitkiä...

Vierailija
5/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi täytyy tehdä juttu että ei halua/ei ole onnellinen että on tulossa isäksi

Suu muikeana..

No jokainen tavallaan. Kai se tärkeintä on että on julkisuudessa keinoista välttämättä.

Kyllä mun mies olis ex jos toitottais olevansa suu muikialla lapsesta. Oma vika miksei ehkäise jos lasta ei halua

Vierailija
6/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein jos haluaa musikillaan menestyä. Ei sitä kukaan muista jonkun ajan päästä kun pinnalle pyrkijöitä on pilvenpimein. Harmi vaan että lapsen syntymä sattu samaan syssyyn. Minun miehellä oli työssä juuri silloin kiireitä kun meidän lapsi syntyi eikä hän pitänyt mitään isävapaita sillä jonkuhan sitä rahaakin on hankittava. Ei se minusta siitä huonoa isää tee jos ei pidä isyyslomaa. Ihan muut asiat mittaavat kuka on hyvä isä.

Se oli se, että jos nainen ja ÄITI sanoo julkisuudessa että ei pidä ÄITIYSlomaa uransa vuoksi, hänestä revitään kohuotsikoita ja hänen koko äitiytensä kyseenalaistetaan, mutta jos isä toimii samoin, se ei ole mikään juttu.

Itsekin sanot että "ihan muut asiat määrittävät hyvän isyyden". Miksi niin ei sitten ole naisten kohdalla? -ap

Vierailija
7/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiädän monta isää ketkä ei oo pitäny lomia ja silti rakastavat lastansa koko sydämmestä...

Vierailija
8/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiädän monta isää ketkä ei oo pitäny lomia ja silti rakastavat lastansa koko sydämmestä...

Vierailija
9/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono isä, laittaa uransa lapsen edelle. Käsittämätöntä itsekkyyttä!

(aloituksen pointti lähinnä se, ettei tästä oikeasti vedetä kohuotsikoita vrt: kiinteistökuningatar Kaisa)

Eiköhän saa ne kummatkin ihan rauhassa tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän