olitko SINÄ yksi niistä idiooteista jotka kahmivat MLL:n ruusuja tänään Lintsilllä?
Linnanmäellä jaettiin tänään kaikille äideille ruusu. Ruusuja sai itse ottaa astioista portilla poislähtiessä.
Tyrmistyneenä seurasin kuinka erittäin moni mamma kahmi itselleen vähintään 20 ruusun kimpun. Ei todellakaan ollut 1 tai 2, vaan näytti olevan ihan käytäntönä sen aikaa mitä siinä seurailin tilannetta miestä odotellessani.
Siis oikeesti, WTF??? Minkälainen ihminen tekee noin? Miksi se yksi ruusu ei riittänyt, niitä olisi silloin riittänyt useammalle äidille?
Hävetkää.
Kommentit (52)
Oliko kylttiä yksi ruusu/äiti? Mitä merkitystä, oli tai ei, edes suurinpiirtein fiksukäytöksinen ihminen ymmärtää ottaa vain yhden.
On noloa ja naurettavaa kahmia jotain vain siksi että saa ilmaiseksi. Häpesin monessa paikassa ex-miestäni joka kuului näihin jotka tunkevat taskut täyteen, hakevat lähikaupasta muovikassin(mielellään pullopalautuspisteestä...) ja palaavat täyttämään sen, ihan vain koska saavat ilmaiseksi. Sitten pokkuroidaan kotona kuin suurempikin sankari, kun on saatu ilmaiseksi jotakin. Ja paljon.
Mäkkäriin en muutaman kerran jälkeen suostunut menemään hänen kanssaan, koska tyhjensi maustepisteen taskuihinsa. Sitten oli kaapit täynnä pikkuisia suola- ja pippuripusseja. "Ei tarvii ostaa suolaa ja pippuria, enks olekin näppärä ukko?" Jep, nehän maksaakin suunnattoman paljon kaupasta ostettuna.
Joku muukin oli eksynyt Murolan ilmaista netistä-ketjuun. Minua ärsyttää aivan suunnattomasti ketjussa idiootit jotka tilaavat ilmaistavaraa kymmenittäin, jotkut vain heittääkseen roskiin. Mikä ihme ilmaisessa niin paljon viehättää, että pitää saada, vielä mahdollisimman paljon, vaikka sillä mitään ei tekisikään?
Sitten saatte tekin nauraa. Vai onkohan se ihan laillista?
Minneköhän voisin ne laittaa näytille, että te muutkin saisitte hupia ruusuja ahneen kiilto silmissä kahmivista mammoista? Ehdotuksia?
Teen paljon promotöitä messuilla ja eri tapahtumissa.Voi sitä kourien määrää!Vaikka jalkaisin käytettyä vessapaperia tai hiivasientä,kyllä kelpaa kunhan on ilimasta.Välillä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa,kun aikuiset ihmiset kynsii toisiltaan silmiä irti saadakseen halvan lippiksen,jossa ulostuslääkefirman logo.
niin kuulossako on vikaa?
Ja jos ruusut on yksittäispakattuja, niin tajuaahan sen, että yksi/asiakas. Sen ymmärrän, jos joku lapsetonkin sen ruusun ottaa. Ei kai kenenkään tarvitse todistaa, onko äiti ja onko eläviä lapsia jne. Jokainen, joka tuntee olevansa oikeutettu äitienpäivänä ottamaan ruusun, voi sen ottaa.
Mutta vain sivistymättömät ja ahneet kahmivat ilmaistavaraa. Se on noloa. Fiksu ihminen tajuaa kivan eleen eikä yritä hyötyä. Moukat taas keksivät näitä tekosyitä, etteivät muka tajua, miksi ilmaista ei saisi kahmia niin paljon kuin sielu sietää. Siksi, että joku jää ilman. Lapsuudessani eräillä synttäreillä oli jokaiselle lapselle varattu iso pääsiäismuna (synttärit lähellä pääsiäistä). Ne oli laitettu jokaisen lautasen viereen. Kutsujen lähetessä loppuaan yksi muna oli syöty, ja se, jonka lautasen vieressä ei ollut munaa, alkoi itkeä, kun hän ei ollut sitä itse syönyt. Uutta pääsiäismunaa ei ollut enää, eikä kukaan tunnustanut. Tosi kurjat synttärit, josta jäi kaikille paha mieli paitsi ehkä tälle ahneelle. Muut lapset saivat viedä munat kotiinsa, tämä yksi sai kaapista suklaapatukan, mutta ei se ollut sama asia. Joku törkimys sai kaksi. Tämä törkimys varmaan tänäkin päivänä kahmii niitä ruusuja tajuamatta, miksi ei saisi.
Teen paljon promotöitä messuilla ja eri tapahtumissa.Voi sitä kourien määrää!Vaikka jalkaisin käytettyä vessapaperia tai hiivasientä,kyllä kelpaa kunhan on ilimasta.Välillä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa,kun aikuiset ihmiset kynsii toisiltaan silmiä irti saadakseen halvan lippiksen,jossa ulostuslääkefirman logo.
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmeessä messuilla ollaan jakamassa karkkia, lippiksiä, kyniä, tulitikkuja jne. ja sitten ollaan loukkaantuneita, kun ihmiset niitä ottavat. Eikö ne ole tarkoitettu jaettaviksi?
Sama esitteiden kanssa. Messuosastolta löytyy vino pino esitteitä, mutta niitä ei saisi ottaa, koska silloin on ahne. Älkää tuoko niitä papereita messuille, jos oikeasti esittelijöinä olette sitä mieltä, että niitä ei ole tarkoitettu asiakkaille vaan ainoastaan näytille.
Lopettakaan myös peräänhuutelu tyyliin "täältä karkkia" jos oikeasti olette sitä mieltä, että niitä ei saa syödä.
niin kuulossako on vikaa? Ja jos ruusut on yksittäispakattuja, niin tajuaahan sen, että yksi/asiakas. Sen ymmärrän, jos joku lapsetonkin sen ruusun ottaa. Ei kai kenenkään tarvitse todistaa, onko äiti ja onko eläviä lapsia jne. Jokainen, joka tuntee olevansa oikeutettu äitienpäivänä ottamaan ruusun, voi sen ottaa. Mutta vain sivistymättömät ja ahneet kahmivat ilmaistavaraa. Se on noloa. Fiksu ihminen tajuaa kivan eleen eikä yritä hyötyä. Moukat taas keksivät näitä tekosyitä, etteivät muka tajua, miksi ilmaista ei saisi kahmia niin paljon kuin sielu sietää. Siksi, että joku jää ilman. Lapsuudessani eräillä synttäreillä oli jokaiselle lapselle varattu iso pääsiäismuna (synttärit lähellä pääsiäistä). Ne oli laitettu jokaisen lautasen viereen. Kutsujen lähetessä loppuaan yksi muna oli syöty, ja se, jonka lautasen vieressä ei ollut munaa, alkoi itkeä, kun hän ei ollut sitä itse syönyt. Uutta pääsiäismunaa ei ollut enää, eikä kukaan tunnustanut. Tosi kurjat synttärit, josta jäi kaikille paha mieli paitsi ehkä tälle ahneelle. Muut lapset saivat viedä munat kotiinsa, tämä yksi sai kaapista suklaapatukan, mutta ei se ollut sama asia. Joku törkimys sai kaksi. Tämä törkimys varmaan tänäkin päivänä kahmii niitä ruusuja tajuamatta, miksi ei saisi.
Ruusujen jakelu olisi pitänyt järjestää siten, että vain esittämällä lapsensa syntymätodistuksen, sai ottaa ruusun. Takuulla siellä joku lapseton vei kukan itselleen, kelvoton ruoja!
Lapsellista alkaa julkaisemaan jotain kuvia täällä, ihan oikeasti. Tykkäisittekö itse, että teistä levitellään kuvia netissä?
Lapsellista alkaa julkaisemaan jotain kuvia täällä, ihan oikeasti. Tykkäisittekö itse, että teistä levitellään kuvia netissä?
josko vaikka itse olisi osunut filmille...? ;)
Alkaako rohmua jännittää? Lapsellista alkaa julkaisemaan jotain kuvia täällä, ihan oikeasti. Tykkäisittekö itse, että teistä levitellään kuvia netissä?
Kaikki pitää vääntää rautalangasta näköjään...
Ja kohta on vielä ahne lärvikin julkisuudessa kunhan p saa aikaiseksi laittaa ne hiivatin kuvat tänne! Hu- huu ap! Joko sait lapsesi nukkumaan? Me odotetään!
Ei siellä kyllä missään lukenut, kuinka monta ruusua saa ottaa!!!Lapsellista alkaa julkaisemaan jotain kuvia täällä, ihan oikeasti. Tykkäisittekö itse, että teistä levitellään kuvia netissä?
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmeessä messuilla ollaan jakamassa karkkia, lippiksiä, kyniä, tulitikkuja jne. ja sitten ollaan loukkaantuneita, kun ihmiset niitä ottavat. Eikö ne ole tarkoitettu jaettaviksi?
Sama esitteiden kanssa. Messuosastolta löytyy vino pino esitteitä, mutta niitä ei saisi ottaa, koska silloin on ahne. Älkää tuoko niitä papereita messuille, jos oikeasti esittelijöinä olette sitä mieltä, että niitä ei ole tarkoitettu asiakkaille vaan ainoastaan näytille.
Lopettakaan myös peräänhuutelu tyyliin "täältä karkkia" jos oikeasti olette sitä mieltä, että niitä ei saa syödä.
Ei tarkoitettu ettei niitä saisi ottaa, huvittavaa oli se, että niitä hullun kiilto silmissä kahmitaan mielin määrin vain siksi että saadaan ilmaista.
Ja niitä kyniä, lakkeja ja tulitikkuja jaetaan jotta se tuotteen/firman nimi jäisi ihmisille mieleen.
Totta kai niitä saa ottaa, sitä varten ne ovat. Mutta näiden ilmaistavaroiden tolkuton hamstraaminen on naurettavaa ja ahnetta.
Ymmärrätkö eron? Vai näetkö vain mustaa valkoista?
Lapsellista ja junttia on rohmuta saatavia. Vaikka ilmaiseksi saa ei tarvii olla moukka.
Idiooteista saa ottaa kuvia ja julkaista. Ei pidä tehdä tyhmyyksiä julkisilla paikoilla...
"voi voi kun siellä olisi pitänyt olla joku joka antaa minulle ahmatille vain sen yhden ruusun kun en kerran voi itselleni mitään ja ota kaikki mikä irti lähtee jos ei kukaan estä YHYY"
En nyt itse ollut siellä, mutta kyllä jo ruusun ojentaminen on oma hieno asia, ei pelkästään se itsepalveluasema.
Ihan varmasti muutamalla kymmenellä eurolla olisi sinne jonkun voinut palkata sen homman tekemään, tai voisi joku ilmaiseksikin toisille hyvää mieltä jakaa.
En nyt itse ollut siellä, mutta kyllä jo ruusun ojentaminen on oma hieno asia, ei pelkästään se itsepalveluasema.
Ihan varmasti muutamalla kymmenellä eurolla olisi sinne jonkun voinut palkata sen homman tekemään, tai voisi joku ilmaiseksikin toisille hyvää mieltä jakaa.
niin missä kahmijamummot tekivät virheen?
Jos ei ollut, niitä sai ottaa niin monta kuin kehtasi.
Varmistettiinko mitenkään, että ruusun ottaja oli nimenomaan äiti eikä joku inha lapseton?