Mitähän neuvola täti ajattelee minusta kun sanon
että haluan sektion JA en aio imettää? Enkä kaipaa nyt syyllistystä vaan ihan kunnollisia kommentteja. Onko kukaan muu näin tehnyt?
Kommentit (33)
Eihän sitä äitiysneuvolassa kukaan kysy... Vai ehkä Porvoossa kysytään?
imettämään ei voi kukaan tietenkään pakottaa. jos on asiallinen neuvola täti niin ei se sinun valintojasi arvostele.
kun siellä siitä puhutaan ja neuvoja annetaan. Kerronko sen sitten synnytyslaitoksella vasta siis? -ap
Annoitko ne ensi tipat kuitenkin vauvalle? Haitko itse maitoa laitoksella vai tuotiinko sitä sinulle huoneeseen? Pitikö pullot pestä itse siellä? -ap
Synärillä sitten kerrot. Ei siellä itse pulloja pestä.
Vierailija:
Annoitko ne ensi tipat kuitenkin vauvalle? Haitko itse maitoa laitoksella vai tuotiinko sitä sinulle huoneeseen? Pitikö pullot pestä itse siellä? -ap
Jouduin hätäsektioon enkä antanut rintaa lainkaan, vauva oli pulloruokittu jo kun minut osastolle kärrättiin. Pullo vauvalle tuotiin pyydettäessä ja tyhjät vietiin pois, aina sai uuden puhtaan pullon ja hoitaja vei samalla vanhan mennessään. Näin se toimi kun ei salaillut päätöstään:)
Eli ihan hyvin sopivat yhteen nämä kaksi keinotekoista asiaa, sektio ja imettämättömyys.
Kyllä minulla tuli ja annoin tipat vauvalle ja sit isä jäi vauvan kans tutustuu ja antoi pullomaitoa.
Ja olisko se ap sullekaan ihan turaa kuulla sitä tietoa? Kun et kai oikein ole käsittänyt koko imetyshommaa?
Juuri viime viikolla kyselit, että mitä susta synnärillä ajatellaan jos et imetä ja ei silloinkaan sun touhus oikein fiksulta vaikuttanut.
Oletko ap ajatellut aborttia, kun ei tunnu mikään lapseen liittyvä oikein kiinnostavan? Lapsen kasvatukseen verrattuna synnytys ja imetys ovat pikkujuttuja, tuskin sinusta on kunnon äidiksi.
En muista että sen toisen ketjun ap puhui mitään että haluaisi sektiota..
Kasvatus ja äitiys on muutakin kun synnyttämistä alakautta ja imettämistä. -ap
ihan syyllistämättä miksi?...
ihan kiinnostaisi kuulla ne syyt miksi joku ei halua imettää... edelleenkin syyllistämättä..
ja kun ei haluaa niin kyllä sektioon varsinkin pitää olla syy... pelkkä kun mä vaan haluun ei riitä synnytyssairaaloille..
koska olet tehnyt ko. päätökset pitää sinun pystyä niistä puhumaan. ei kait se kummallista ole. ja varmaan kysyy oletko tosissasi ja varma.
Kestäneet todella kauan ja toisen kohdalla vauvakin oli jo vaarassa ja melkein jouduttiin leikaamaan. Siinä syy miksi haluan sektion. Riittääköhän se?-ap
Minä en imettänyt ja tiesin ennakkoon ja kätilö antoi pari jotain maidonestopilleriä synnytyksen jälkeen ja vauvalle tuotiin tuttipullot tarvittaessa. Ei sen kummempaa, ei kukaan kyseenalaistanut päätöstäni. Itselläni hurjat kokemukset tosin kahdesta aiemmasta imetystouhusta.