Oletko nähnyt kummituksen, enkelin, ufon tms?
Mä niin haluaisin nähdä enkelin! Oon 10 vuotta rukoillut, että näkisin, mutta enpä oo vaan nähnyt.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:41"]
Mulla on kokemus, mutta en silti yhdistä sitä enkeleihin. Enemmänkin jonkinnäköisiin henkioppaisiin. Meillä syttyi tulipalo makuuhuoneessa, itse olin nukkumassa talon toisessa päässä toisessa huoneessa.
Yhtäkkiä heräsin siihen, että mua ravisteltiin olkapäästä. Siis ihan fyysisesti ravisteltiin, mutta olin ihan unenpöpperössä ja jatkoin uniani. Sitten se toistui, ravisteltiin rajummin ja käskettiin mennä sinne toiseen huoneeseen. Nimenomaan Käskettiin.
Kun menin, koko huone oli ihan täynnä savua. Seinälamppu oli pudonnut tyynyn päälle ja sytyttänyt sen palamaan, siinä huoneessa nukkuivat mun mies ja pieni poikamme. Ne olivat jo siinä vaiheessa ihan pökertymäisillään,jouduin herättelemään niitä, ihan ekaksi vein mustuneen palavan tyynyn saunan pesuhuoneeseen ja päästin siihen vettä. Sitten kaikki ikkunat ja ovet auki.
Toinen samantyyppinen juttu oli, kun ajoimme mieheni kanssa pimeällä tiellä ja mulle tuli aavistus että nyt ei kaikki ole oikein. Sanoin, että hiljennä heti.
Mies oli ihan ihmeissään, mutta polki jarrua ja sillä samalla sekunnilla, metsästä ryntäsi tielle iso peuralauma.
[/quote]
Miksi miehesi ja lapsesi nukkuivat eri huoneessa kahdestaan? Miksi yöllä oli seinälamppu päällä? Oletko varma, ettet sivusilmällä nähnyt metsässä juoksevaa peuralaumaa?
[/quote]
Siksi kun lapsi halusi sen yön nukkua meidän sängyssä, jommankumman vieressä ja annettiin periksi. Mieheni luki iltasatua ja olivat kumpikin nukahtaneet niin, että oli lamppu päällä.
Enkä usko että näin peuroja, koska oli todella pimeää. En voi väittää etteikö se olisi ollut mahdollista, mutta se tunne että kaikki ei ole kunnossa, tuli sitä ennen.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:02"]
Kuka tää maaninen inttäjä on? :D Ketju ei ehkä ole sulle, tuli selväksi.
[/quote]
Kuka tää leikki-ikäinen kyselijä on? Ketju ei ole yhtään sen enempää sullekaan!
Olen nähnyt enkeleitä sekä henkimaailman ilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt huumeita, kärsinyt deliriumista tai ollut psykoosissa joten vastaus on en. Ainut teoriassa mahdollinen olisi ufot ( tunnistamaton lentävä esine), nuo muut vaatisivat pääkopan sekoamista tai voimakasta itsesuggerointia.
On paljon asioita joita emme tunne. Jo aikoinaan kun ei ollut moisia huumeita jne. ihmiset näkivät omaisiaan henkiplasmana. Läpikuultavana harmaana erritoten jos juuri kuoli, tuli näin hyvästelemään. Mutta myös muulloin ,opastena, lohduttamassa.- Eli älähän ole liian besserwissrer. Onhan energiasta kyse..
Nykyään kun omainen kuolee, usein hälytinlaitteet alkavat soida ja vieressä ikäänkuin kylmä viima, tai painon tunne olkapäällä'. Myös peiton reuna liikahtaa kun nukut, tai jalstasi otetaan kiinni. Silvennoisenkin kuolemassa oli todettu näin.
Kertokaa myös mitä lääkkeitä syötte ja kauanko olette käyneet terapiassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemus, mutta en silti yhdistä sitä enkeleihin. Enemmänkin jonkinnäköisiin henkioppaisiin. Meillä syttyi tulipalo makuuhuoneessa, itse olin nukkumassa talon toisessa päässä toisessa huoneessa.
Yhtäkkiä heräsin siihen, että mua ravisteltiin olkapäästä. Siis ihan fyysisesti ravisteltiin, mutta olin ihan unenpöpperössä ja jatkoin uniani. Sitten se toistui, ravisteltiin rajummin ja käskettiin mennä sinne toiseen huoneeseen. Nimenomaan Käskettiin.
Kun menin, koko huone oli ihan täynnä savua. Seinälamppu oli pudonnut tyynyn päälle ja sytyttänyt sen palamaan, siinä huoneessa nukkuivat mun mies ja pieni poikamme. Ne olivat jo siinä vaiheessa ihan pökertymäisillään,jouduin herättelemään niitä, ihan ekaksi vein mustuneen palavan tyynyn saunan pesuhuoneeseen ja päästin siihen vettä. Sitten kaikki ikkunat ja ovet auki.
Toinen samantyyppinen juttu oli,
monet nukkuu eri huoneissa. toisella aamulähtö, toinen hoitaa sairasta lastaan,ettei toinen herää koko yön. lamppu siksikin että moni pikku lapsi haluaa yövalon,ikeKIN MYY LASTEN YÖVALOJA.
kyllä on varoitettu ja ilmestytty usealle henkilölle. äänellä tai kosketuksella. me emm tiedä kaikkea. ei tarvitse olla ehdoton, nimitellä,ivata. avoin suhtautuminen,on paljon asioita joita emme tiedä vielä. telepatia on todella mielenkiintoista.
Jos AP olisi lukenut raamatusta millaisia enkeli-ilmestykset ovat, hän rukoilisi ettei koskaan näe enkeliä.
Kyllä. Keltaisen kartanon pihalla, tammikujan varjoissa seisoo kartanon herran haamu. Siellä se tarkkailee, ja valvoo että hänen tiluksillaan on kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa myös mitä lääkkeitä syötte ja kauanko olette käyneet terapiassa.
ap
että sä oot tyhmääää. mee vaan pois. kyllä noi on ihan eri asioiita, erottaa toisistaan mikä on sairauden tuottamaa tai päihteiden. kautta ihmishistorian on todennettu mm läheisen poismeno ilmestyksinä. jonain merkkinä. olet turhake länkkyleuka joka nuka hauska ja naseva, nolo sää oot. mokoma mölli muka tietää kaiken kaikesta. ties mitä viellä edestäs löydät.
Vierailija kirjoitti:
Toinen samantyyppinen juttu oli,
Mulle kävi niin että meinasin kerran ajaa hirvikolarin. Kyydissä olleet kertoi, että jarrutin jo ennen kuin hirvi oli tiellä. Olin siis havainnut silmäkulmasta jotain liikettä ja painoin jarrua jo ennen kuin tajusin että jotain tapahtuu. Kun tilanne meni ohi menetin täysin toimintakyvyn, en saanut ohjattua autoa pysäkille enkä vedettyä käsijarrua. Ihminen on hieno psykofysiologinen kokonaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menin, koko huone oli ihan täynnä savua. Seinälamppu oli pudonnut tyynyn päälle ja sytyttänyt sen palamaan, siinä huoneessa nukkuivat mun mies ja pieni poikamme. Ne olivat jo siinä vaiheessa ihan pökertymäisillään,jouduin herättelemään niitä, ihan ekaksi vein mustuneen palavan tyynyn saunan pesuhuoneeseen ja päästin siihen vettä. Sitten kaikki ikkunat ja
Joo Ikea myy lasten yövaloja, mutta sellaisia mitkä sytyttää tyynyn palamaan joutuu etsimään jo vanhan tavaran myyntiliikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt lentäviä esineitä, joita en ole tunnistanut, mutta syynä on ollut oma kyvyttömyyteni tunnistaa lentäviä esineitä eikä alienien vierailu Kaakkois-Suomen ilmatilassa. Kummituksia tai enkeleitä en ole nähnyt, koska sellaisia ei ole. Jos näkisin jonkin epämääräisen vaalean ihmisenmuotoisen hahmon, etsisin sille todennäköisintä selitystä kuten näköharha, valveuni, heijastus tms.
Älä sinä höpöttele, kyllä se ufo oli...
Olen nähnyt ektoplasman varjokuvan.
Kuka tää maaninen inttäjä on? :D Ketju ei ehkä ole sulle, tuli selväksi.