Oletko nähnyt kummituksen, enkelin, ufon tms?
Mä niin haluaisin nähdä enkelin! Oon 10 vuotta rukoillut, että näkisin, mutta enpä oo vaan nähnyt.
Kommentit (35)
En ole. Mutta näen jatkuvia painajaisia, tämä av-palsta on yksi niistä.
Oletko uskovainen? Minä en, mutta enkelithän ovat taivaallista sotaväkeä, eivätkä mitään kuolleitten sieluja. Raamatussakin sanotaan niin.
Oon nähnyt kummituksen ts. läheiseni henkenä.
Ja enkeleitä. Vaatii herkkyyttä.
Et ole rukoillut riittävästi. Pitää rukoilla vähintään 6 tuntia päivässä 10 vuoden ajan jotta enkeli ilmestyy.
Olen nähnyt enkelin. Ainakin luulen niin. Kymmenisen vuotta sitten. Silloinen kuopuksemme oli vauva ja olimme unohtaneet alakertaan (kellariin, asumme rintamamiestalossa) vievän portaikon oven auki. Vauva konttaili ympäri alakertaa ja yhtäkkiä (olin toisessa huoneessa) minulle tuli sellainen olo, etten ollut kuullut oven kolahtavan, kun mieheni tuli kellarista eli oven täytyy olla vielä auki. Lähdin kohti eteistä ja ovea ja ovi olikin auki ja vauva juuri konttaamassa avoimesta ovesta portaikkoon (portaat tosi jyrkät kiviportaat), kädet olivat jo ylhäällä ilmassa, mutta ne olivat kuin jähmettyneinä ja vauvan vieressä loisti häikäisevän kirkas valo, joka katosi, kun säntäsin nappaamaan lapsen kiinni. Enkeli pelasti vauvan suurelta onnettomuudelta. <3
En ole käyttänyt huumeita, kärsinyt deliriumista tai ollut psykoosissa joten vastaus on en. Ainut teoriassa mahdollinen olisi ufot ( tunnistamaton lentävä esine), nuo muut vaatisivat pääkopan sekoamista tai voimakasta itsesuggerointia.
Olen nähnyt lentäviä esineitä, joita en ole tunnistanut, mutta syynä on ollut oma kyvyttömyyteni tunnistaa lentäviä esineitä eikä alienien vierailu Kaakkois-Suomen ilmatilassa. Kummituksia tai enkeleitä en ole nähnyt, koska sellaisia ei ole. Jos näkisin jonkin epämääräisen vaalean ihmisenmuotoisen hahmon, etsisin sille todennäköisintä selitystä kuten näköharha, valveuni, heijastus tms.
En, olen nähnyt vain todistettavasti olemassaolevia asioita.
Aika hankala niitä on nähdä. Johtuu ihan vaan sellaisesta pikkujutusta että niitä ei ole olemassa.
Ap on uskovainen. Mä tiedän ihmisiä, jotka on nähneet Jeesuksen. Mun hengellinen äiti näki kotonaan Jeesuksen ja parantui sillä hetkellä astmasta. (Hänellä oli todella vaikea astma)
Mä vaan haluaisin nähdä enkelin, vaikka ei saisi kyllä uskovainen haikailla henkimaailman kokemuksia, tiedän.
Minäkin haluaisin nähdä vesihiiden, haltian, kotitontun ja Muumipeikon, mutta sentään tiedän, että se on mahdotonta, koska sadut ovat satuja.
Juu, joka aamu peiliin katsoessani nään ufon, kummituksen ja sen tmssän. Tosi pelottavaa. Pitäsköhän tapetoida huussi foliolla?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:09"]
Oon nähnyt kummituksen ts. läheiseni henkenä.
Ja enkeleitä. Vaatii herkkyyttä.
[/quote]
Ihavvarmasti. Ja sit sä heräsit!
Mulla on kokemus, mutta en silti yhdistä sitä enkeleihin. Enemmänkin jonkinnäköisiin henkioppaisiin. Meillä syttyi tulipalo makuuhuoneessa, itse olin nukkumassa talon toisessa päässä toisessa huoneessa.
Yhtäkkiä heräsin siihen, että mua ravisteltiin olkapäästä. Siis ihan fyysisesti ravisteltiin, mutta olin ihan unenpöpperössä ja jatkoin uniani. Sitten se toistui, ravisteltiin rajummin ja käskettiin mennä sinne toiseen huoneeseen. Nimenomaan Käskettiin.
Kun menin, koko huone oli ihan täynnä savua. Seinälamppu oli pudonnut tyynyn päälle ja sytyttänyt sen palamaan, siinä huoneessa nukkuivat mun mies ja pieni poikamme. Ne olivat jo siinä vaiheessa ihan pökertymäisillään,jouduin herättelemään niitä, ihan ekaksi vein mustuneen palavan tyynyn saunan pesuhuoneeseen ja päästin siihen vettä. Sitten kaikki ikkunat ja ovet auki.
Toinen samantyyppinen juttu oli, kun ajoimme mieheni kanssa pimeällä tiellä ja mulle tuli aavistus että nyt ei kaikki ole oikein. Sanoin, että hiljennä heti.
Mies oli ihan ihmeissään, mutta polki jarrua ja sillä samalla sekunnilla, metsästä ryntäsi tielle iso peuralauma.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:14"]
Olen nähnyt enkelin. Ainakin luulen niin. Kymmenisen vuotta sitten. Silloinen kuopuksemme oli vauva ja olimme unohtaneet alakertaan (kellariin, asumme rintamamiestalossa) vievän portaikon oven auki. Vauva konttaili ympäri alakertaa ja yhtäkkiä (olin toisessa huoneessa) minulle tuli sellainen olo, etten ollut kuullut oven kolahtavan, kun mieheni tuli kellarista eli oven täytyy olla vielä auki. Lähdin kohti eteistä ja ovea ja ovi olikin auki ja vauva juuri konttaamassa avoimesta ovesta portaikkoon (portaat tosi jyrkät kiviportaat), kädet olivat jo ylhäällä ilmassa, mutta ne olivat kuin jähmettyneinä ja vauvan vieressä loisti häikäisevän kirkas valo, joka katosi, kun säntäsin nappaamaan lapsen kiinni. Enkeli pelasti vauvan suurelta onnettomuudelta. <3
[/quote]
Just just. Se olikin eteisen tai portaikon lamppu.
Jos olet nähnyt niitä, et ole nähnyt niitä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:41"]
Mulla on kokemus, mutta en silti yhdistä sitä enkeleihin. Enemmänkin jonkinnäköisiin henkioppaisiin. Meillä syttyi tulipalo makuuhuoneessa, itse olin nukkumassa talon toisessa päässä toisessa huoneessa.
Yhtäkkiä heräsin siihen, että mua ravisteltiin olkapäästä. Siis ihan fyysisesti ravisteltiin, mutta olin ihan unenpöpperössä ja jatkoin uniani. Sitten se toistui, ravisteltiin rajummin ja käskettiin mennä sinne toiseen huoneeseen. Nimenomaan Käskettiin.
Kun menin, koko huone oli ihan täynnä savua. Seinälamppu oli pudonnut tyynyn päälle ja sytyttänyt sen palamaan, siinä huoneessa nukkuivat mun mies ja pieni poikamme. Ne olivat jo siinä vaiheessa ihan pökertymäisillään,jouduin herättelemään niitä, ihan ekaksi vein mustuneen palavan tyynyn saunan pesuhuoneeseen ja päästin siihen vettä. Sitten kaikki ikkunat ja ovet auki.
Toinen samantyyppinen juttu oli, kun ajoimme mieheni kanssa pimeällä tiellä ja mulle tuli aavistus että nyt ei kaikki ole oikein. Sanoin, että hiljennä heti.
Mies oli ihan ihmeissään, mutta polki jarrua ja sillä samalla sekunnilla, metsästä ryntäsi tielle iso peuralauma.
[/quote]
Miksi miehesi ja lapsesi nukkuivat eri huoneessa kahdestaan? Miksi yöllä oli seinälamppu päällä? Oletko varma, ettet sivusilmällä nähnyt metsässä juoksevaa peuralaumaa?
Näät sitten heti kun olet oikeasti valmis siihen. Miksi haluat nähdä enkelin? Mikä voisi olla syy, ettei enkeliä hotsita tulla esiintymään sinulle?
Olen nähnyt mm. "kummituksen"