Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ikinä ei ole käynyt näin..pillereistä.
12.05.2012 |
Olen unohtanu ottaa 3pilleriä ja menkat siis alko kesken kaiken. Syönkö unohtuneet pillerit? Onko ehkäisyteho laskenut? Pitääkö mennä lääkäriin??
Ihan tosissani kyselen. Enkä ole mikään teini, vaan 2lapsen äiti. Arkitohinoissa vaan unohtu..
Kommentit (2)
Sellaset ku oli sillon kun yritin tulla raskaaksi. Loppuuko nää ikinä?? Pillereiden syöntiä olen siis jatkanu. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
löydät sen netistäkin kun googletat sun pillerimerkin.