Mikä ihmeen idea on Huutonetin hintavarauksissa?
Eikö sitä lähtöhintaa voisi vain laittaa tarpeeksi korkealle? Minä ainakaan en osaa arvioida, kuinka paljon enemmän myyjä on ajatellut saavansa.
Kommentit (10)
Ärsyttävää pelleilyä. Jos jokin hinta vaikuttaa alhaiselta käyn katsomassa kohteen. Jos siinä on hintavaraus jätän huutelematta.
Paitsi jos oikeasti haluan tuotteen huudän kerran jolloin se jää ylitettyihin kohteisiini ja huudan sitten viime tipassa jos joku on ylittänyt hintavarauksen.
Mutta vielä enemmän risoi tuollainen ihan 'tavallinen' huutokohde, jonka lähtöhinta 0€ ja kuvauksessa vasta luki, että ei lähde millään parillakympillä, vaan sitten kun huudot olis jotain parinsadan luokkaa, niin myyjä laittaa huudon kiinni. Eikö vaan voisi laittaa sitä hintavarausta riittävän ylös?
ymmärrä koko huutovarausta. Jos ajatus on saada jokin näyttämään halvemmalta niin hetihän se idea tuhoutuu, kun katsoo vähän tarkemmin sitä kuvausta.
Hinnan voi laittaa sellaiseksi ettei mene liian halvalla. Ei tee mieli edes lähteä huutamaan kohteita joissa on hintavaraus. Tosi typerä systeemi.
Mulla oli kohde jota yritin myydä 24 €:lla kukaan ei huutanut.
Sitten pistin alkamaan 0€ ja hintavarauksen 24€.
Siihen tuli kilpahuuto ja tuote lähti 48€:lla
Hinnan voi laittaa sellaiseksi ettei mene liian halvalla. Ei tee mieli edes lähteä huutamaan kohteita joissa on hintavaraus. Tosi typerä systeemi.
"Ostajat" luulevat tekevänsä kauppaa. Ajan loputtua "myyjä" ilmoittaa: Haistakaa Vittu, vaadin rojustani kolme kertaa enemmän!
Ajanhukkaa "ostajille", "myyjälle" rojunsa käteen.
En hukkaa aikaani HV-ilmoituksiin.
on vähän ärsyttävää, että kun olen huutanut kohdetta, joka ei hintavarauksen takia mennyt kaupaksi, niin myyjä tarjoaa sitä minulle hintavarauksen hinnalla - eikä esim. jotain kompromissia hintavarauksen ja oman huutoni välistä, mikä olisi reilumpaa.
Yleensä en huuda hintavaraus-kohteita ollenkaan. Mieluummin sitten niitä, joissa on lähtöhinta valmiiksi korkeampi ja joista niille asetetun vähimmäishinnan pystyy arvioimaan.
Mulla oli kohde jota yritin myydä 24 €:lla kukaan ei huutanut.
Sitten pistin alkamaan 0€ ja hintavarauksen 24€.
Siihen tuli kilpahuuto ja tuote lähti 48€:lla
itse yleensä huudan muutaman kerran ja jos hv ei avaudu, niin annan olla, en palaa katsomaan myöhemmin, onko joku huuto mennyt sen yli.
Itse oon kyllä huomannut, että ilman hintavaraustakin välillä kukaan ei huuda ja huudon uusittuani lähtee tavara kovalla hinnalla, monen huutajan voimin. Esim. aloitus hinta oli kummallakin kertaa 10e, ekalla kerralla ei yhtään huutoa, toiselle hinta nousi 22e.
Ei kiitos tuollaisia vastauksia kuin tuo kolmonen.