Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka monta tuntia teillä isät viettävät aikaa lasten kanssa viikon aikana? Lasten/lapsen ikä?

Vierailija
21.11.2005 |

Meillä vauva 5kk, noin 7h.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk, isä hoitaa 18h vuorokaudesta arkisin ja viikonloppuisin 24 h, laskekaas siitä.

tiedän, olen laiska ;D

Vierailija
2/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltaisin käy joskus lenkillä tms. harrastuksissa.

Mut silloin kun oli töissä, vietti arkisin pari kolme tuntia illassa (siis valveillaoloaikaa), ja viikonloput käytännössä kokonaan (joku reissu joka kolmas kuukausi noin). Eli tosi paljon silloinkin.

Meillä ollaan yhtä paljon paikalla, niin isä kuin äitikin, poikkeuksena tietysti se, että jommankumman täytyy käudä töissä. Mut työajan ulkopuoliseen vapaa-aikaan on etuajo-oikeus kulloinkin lapsen kanssa päivät kotona olevalla vanhemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonloputkin, mutta aktiivisesti lapsen kanssa on ehkä noin tunnin-pari viikon aikana :(

Vierailija
4/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 6v, 4v, 2v, ja 4kk

Vierailija
5/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noin? Eikö miehesi ole töissä? Vai oletko itse töissä?

Mitä ihmettä itse teet tämän ajan?

meillä vauva

3kk, isä hoitaa 18h vuorokaudesta arkisin ja viikonloppuisin 24 h, laskekaas siitä.

tiedän, olen laiska ;D

Vierailija
6/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin noin tunnin, viikonloppuisin tietty enemmän. Vaikea se lasten kanssa on töistäkäsin olla:)

Vierailija
7/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pääsemme töistä n. klo 16 seutuvilla ja siitä eteenpäin ollaan kotona tai jonkun lapsen kanssa harrastuksessa. Viikonloput vietetään pääsääntöisesti yhdessä koko perhe. Koululainen tosin viettää vlopustaan osan kavereiden kanssa pihalla.

Vierailija
8/8 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tulee silloin ehkä tunti viikkoon, koska yleensä tehdään kaikki yhdessä työajan ulkopuolella.