Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraat alushousut pyykkikorissa

Vierailija
10.09.2022 |

Löysin tänään pyykkikoristani löytyi tänään alushousut, jotka varmasti eivät ole minun, enkä keksi, että miten ne ovat sinne päätyneet.

Seurustelen, mutta en asu yhdessä poikaystäväni kanssa, joten vaikea kuvitella, että ne olisivat tuleet hänenkään mukanaan, vaikka hän välillä peseekin jotain pyykkejään täällä. En käytä myöskään pyykkitupaa, eikä täällä ole käynyt aikoihin yövieraita.

Antakaa siis tulla parhaat ideanne, että miten pyykkikoriin voi joutua vieraat alushousut!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on miesten olet kännipäissäsi vetänyt kotiin jonkun irtonumeron. 

Naisten; Olet salilla suihkussa käydessä vahingossa napannut naapurin pikkuhousut. 

Vierailija
2/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ystävän bileissä niin kännissä, että vetäsit siellä jalkaan kaverin kalsarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävättäresi käydessään vaihtanut pikkarit ja ajatuksissaan laittanut likaiset pyykkikoriin?

Vierailija
4/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävättäresi käydessään vaihtanut pikkarit ja ajatuksissaan laittanut likaiset pyykkikoriin?

Mahdotonta

Vierailija
5/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosi alkaa kummallisella toistolla.

Löysin tänään pyykkikoristani löytyi tänään

Vierailija
6/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainausmerkit näköjään ei tule näkyviin.

Vierailija
7/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään, enpäs jaksanut lukea kunnolla.

Vierailija
8/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeasti tapahtunut. Ketjun aloittaja on Salattujen Eläimien käsikirjoittaja, joka etsii ideoita.

Vierailija
9/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa

Vierailija
10/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut aikoihin kännissä eikä täällä

ole käynyt vieraita. En myöskään käy salilla suihkussa.

Minulla on lapsi, joka käy välillä isällään, mutta en keksi, miten sitäkään kautta mitään päätyisi meidän pyykkikoriimme.

Lapsi oli kyllä vähän aikaa sitten uimahallissa koulun kanssa, mutta ei sekään kauhean todennäköiseltä kuulosta, että sieltä olisi jonkun naisen alkkarit päätynyt meille.

Vierailija
11/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugi simulaatiossa.

Vierailija
12/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Herkules Poirot:lle.

Vierailija
13/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset on mystisiä ja vähän jopa hauskoja kun alkaa miettimään kaikkia mahdollisia skenaarioita. Mulle kanssa on tullut muutama viikko sitten korvakoru ruokapöydälle, ihan keskellä pöytää oli kun huomasin. En ole koskaan kyseistä korua nähnyt ja minun se ei siis ole, en käytä tuon tyylisiä koruja ollenkaan. Siinä ei ole vastakappaletta ollenkaan. Korvakoru on edelleen pöydällä kun mietin, että mitä ihmettä sille teen. Olen tämän asunnon ensimmäinen omistaja ja ei siis voi olla esimerkiksi aikaisemman omistajan koruja.

Teroitin keskiviikkona silmien eyelineria. Otin teräosan pois teroittimesta ja tyhjensin säiliön. Laitoin teroittimen johonkin samalla kun aukaisin tuon säiliön. En liikkunut paikasta mihinkään (muistaakseni) ja pöydällä ei muistaakseni ollut muuta kuin vedenkeitin ja leivänpaahdin. En ole vieläkään teräosaa löytänyt ja myönnän, että eilen jopa mylläsin tuon sekajäte astian, että löytäisin sen. En löytänyt. Siivosin eilen myös koko asunnon ihan viimeisen päälle ja ei löytynyt. Purkki on edelleen tässä pöydällä muistuttamassa. Asun yksin ja tässä asunnossa on viimeksi käynyt heinäkuun lopussa ulkopuolisia ihmisiä eli ei ole kenenkään matkaan lähtenyt. Yritän antaa itselleni armoa sillä olen ADHD kirjoilla, mutta rasittavaa tämä on. Ärsyttää kun kaikki aina häviää. 

Vierailija
14/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsi, joka käy välillä isällään, mutta en keksi, miten sitäkään kautta mitään päätyisi meidän pyykkikoriimme.

Lapsi oli kyllä vähän aikaa sitten uimahallissa koulun kanssa, mutta ei sekään kauhean todennäköiseltä kuulosta, että sieltä olisi jonkun naisen alkkarit päätynyt meille.

No tuossahan se tuli. Isä on vahingossa laittanut lapsen vaatteiden mukana.

Vierailija
15/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on sivupersoona, josta hän ei ole tietoinen.

Voi olla ne miesystävän pyykitkin.

Vierailija
16/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän vaatteiden mukana hänen likapyykki astiasta kulkeutuneet? Antaisin pikkarit pokkana hänelle ja sanoisin että vie nämä kenelle kuuluvat. Kyllä naamasta näkee onko käynyt näin....

Vierailija
17/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla selvä muistisairaan merkit sinulla jos omia kalsareitasi et tunne? Syytä mennä muisti testiin heti. Muisti sairaus on yleistynyt yhä nuoremille. Kannata lukea asiasta alzmeri taudin liiton lehti. Ilmasta netissä se.

Vierailija
18/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossahan se tuli. Isä on vahingossa laittanut lapsen vaatteiden mukana.

Ei kauheasti kyllä lähetellä mitään pyykkejä edestakaisin, kummassakin paikassa on omat vaatteensa. En nyt ainakaan äkkiseltään muista, että sieltä olisi pitkään aikaan tullut mitään vaatteita, paitsi tietysti lapsen päällä olevat.

Vierailija
19/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset on mystisiä ja vähän jopa hauskoja kun alkaa miettimään kaikkia mahdollisia skenaarioita. Mulle kanssa on tullut muutama viikko sitten korvakoru ruokapöydälle, ihan keskellä pöytää oli kun huomasin. En ole koskaan kyseistä korua nähnyt ja minun se ei siis ole, en käytä tuon tyylisiä koruja ollenkaan. Siinä ei ole vastakappaletta ollenkaan. Korvakoru on edelleen pöydällä kun mietin, että mitä ihmettä sille teen. Olen tämän asunnon ensimmäinen omistaja ja ei siis voi olla esimerkiksi aikaisemman omistajan koruja.

Teroitin keskiviikkona silmien eyelineria. Otin teräosan pois teroittimesta ja tyhjensin säiliön. Laitoin teroittimen johonkin samalla kun aukaisin tuon säiliön. En liikkunut paikasta mihinkään (muistaakseni) ja pöydällä ei muistaakseni ollut muuta kuin vedenkeitin ja leivänpaahdin. En ole vieläkään teräosaa löytänyt ja myönnän, että eilen jopa mylläsin tuon sekajäte astian, että löytäisin sen. En löytänyt. Siivosin eilen myös koko asunnon ihan viimeisen päälle ja ei löytynyt. Purkki on edelleen tässä pöydällä muistuttamassa. Asun yksin ja tässä asunnossa on viimeksi käynyt heinäkuun lopussa ulkopuolisia ihmisiä eli ei ole kenenkään matkaan lähtenyt. Yritän antaa itselleni armoa sillä olen ADHD kirjoilla, mutta rasittavaa tämä on. Ärsyttää kun kaikki aina häviää. 

Minullekin on käynyt näinn Löysin vieraan kaulakorun kylppärin lattialta asuttuani useita kuukausia asunnossa. Sillekään ei löytynyt mitään selitystä.

Vierailija
20/24 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaikka hän välillä peseekin jotain pyykkejään täällä"

Poikaystävä tuonut vahingossa toisen naisystävänsä pikkarit  omien pyykkiensä mukana sun luokse pestäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän