Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikilla ekaluokkalaisilla 9 ja 10 aamuja?

Vierailija
12.05.2012 |

Nyt jo alkaa surettaa, että miten arki järjestyy, kun esikoisen ekaluokka alkaa. Missään nimessä ei ole kypsä lähtemään yksin kouluun aamulla. Sekään ei ole varmaa, pääseekö iltikseen kun paikat on arpomatta.

Tosi reilua on myös se, että iltistä käyttävät eivät saa käyttää kaupungin kuljetusta, joka on myönnetty vaaralllisen koulumatkan vuokai..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koulun/opettajan lukujärjestyksistä. Jos ekaluokan ope opettaa muille luokille, nämä tunnit ovat yleensä aamuisin/iltapäivisin. Jos ovat aamuisin, tällöin open oma luokka tulee myöhemmin. Tai sitten luokka on voitu jakaa kahtia ja osa oppilaista tulee kouluun klo 8 ja osa klo 9 tai 10. Lukujärjestykset selviävät vasta syksyllä.

Vierailija
2/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolme 8:ksi. Musta se on liikaa aikaisia aamuja. Lapset kasvaa ihmeellisen harppauksen aloittaessaan koulun. Mun tyttö lähtee 10 aamuina yksin kouluun ehkä kerran kahdessa viikossa. Etsin vaatteet valmiiksi ja hän herää aamulla samaan aikaan, kun herään töihin. Ja soitan töistä, että kun alkaa pukea ja sitten soitan vielä, että koska saa lähteä kouluun. Mutta ip-kerhopaikka pitää kyllä olla. Oon liikaa katsellut yhtä naapurin tyttöä, joka on iltapäivät yksin. Ja pieni lapsi voi keksiä vaikka mitä yksin ollessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin kiva valintatilanne: joko jätät lapsen "heittelle" iltapäiviksi tai sitten muina kuin 8 aamuina hän lähtee rekkojen sekaan maantielle hortoilemaan, koska hän ei saa koulukyydistystä, koska nauttii maksullisesta iltapäiväkerhosta..

Vierailija
4/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja aamut on ihanan rauhallisia. Koskaan ei tarvi kävellä pimeällä.

Vierailija
5/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt joko 8.30 tai 9.15. Vähän eri tavoin, vasta kolmannella tuli kymmenen aamuja.

Vierailija
6/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkiä kasin aamuja ja nyt ekaluokkalaisella 2 ysin aamua. Tsemppiä kovasti, toivottavasti teidän arki asettuu parhain päin!

Vierailija
7/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisella ei olekana muita kuin ysin ja kympin aamuja.

Selvitähän tuo kuljetus. Minulla on se käsitys, että kuljetus pitää järjestää aamuin ja koulupäivän päätteeksi. Jos on iltis siinä välittömästi koulun yhteydessä niin silloin pitää järjestää kyyti iltapäiväkerhosta kotiin.

Lue kirja oppilaan oikeudet ja vanhempien vastuu. Tai jotain sinne päin se nimi, löytyy kirjastosta.

Vierailija
8/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee siis kahdeksaan, yhdeksään ja kymppiin...

Vierailija
9/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika vaikeita ysin aamut ja minusta on liikaa, että pitäisi pyöriä pari tuntia yksin, mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme