Miten usein teillä OIKEESTI on seksiä?
Kerro myös lasten iät ja parisuhteenne kesto?
Meillä lapset 10v, 6v, ja 3v, yhdessä 17 vuotta.
Seksiä keskimäärin kerran 10 päivässä, jos tasaisesti jaottelee. Joskus voi olla parikin kertaa viikossa, mutta sitten taas voi olla parin kolmen viikon tauko, joten ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Minusta tuntuu, että liian harvoin, mutta en oikein itsekään jaksa olla aktiivinen. Aloitteet menevät ehkä puoliksi, useimmiten vain ajaudutaan.
Kommentit (50)
Juuri viime yönä klo 1.30 tein leffan katsomisen jälkeen aloitteen, mutta mies sanoi, että nyt ei jaksa ja käänsi selkänsä. En itse ikinä tekisi noin, että vituttaa!
Yhdessä 5 v ja lapset 3 ja 13.
Miksi pitää toisen unia häiritä kun vuorokaudessa on 24 tuntia ?
Kuulostaa karmeelta pakkopullalta !
vain yksi lapsi, joka on jo teini-iässä. Minusta seksiä on tarpeeksi, miehestä ei, ja käymme juuri keskuteluja siitä, miten sitä saisi lisättyä. Meillä kun on molemmilla omat menot ja jutut, hyvin vähän yhteistä aikaa, ja minä tarvitsen sitä halutakseni seksiä, ei vaan onnistu niin, että harvoin kun nähdään, harrastetaan nopeasti seksiä ja sitten kumpikin kiiruhtaa omiin juttuihinsa.
ei ole haluja enempää (kai kummallakaan). yhdessä 10 vuotta, kaksi pientä lasta, tavallinen tarina. Intohimon uutta nousua odotellessa...
alkuun oli 2krt/pv
sitten 2krt/vko
nyt 2krt/kk
Ehkä 5?
Emme me ole koskaan kahdestaan. Nuorin nukkuu (=valvoo) meidän makkarissa ja sen hetken kun se nukkuu niin itsekin haluaa nukkua.
Ja ei päivisin lapsia voi valvomatta jättää ja itse lukkiutua jonnekin komeroon. Kahdestaan emme käy missään.
Yhdessä 12 vuotta, lapset 1, 3, 8.
Seksiä 3-4 päivänä viikossa, viikonloppuisin sekä aamulla että illalla.
Aktiivinen seksielämä on meidän parisuhteen kulmakivi.
Käytännössä joka päivä. Ehkä kerran viikossa saattaa olla että kieltäydyn, jos en jaksa tai ei vaan huvita. Mutta sitten toisaalta taas viikonloppuisin saattaa seksiä olla parikin kertaa päivässä.
Kerran kuussa menkkojen aikaan kolmen päivän tauko.
Kahdeksatta vuotta yhdessä, kolme lasta.
Toisinaan paljon enemmän, mutta sitten saattaa olla, kuten parhaillaan menossa, parin viikonkin tauko. Pelkästään jo mun menkat asettaa lähes viikon pakollisen tauon. Tämä on sopiva tahti meille tähän elämäntilanteeseen. Yhdessä 10v ja lapset 4v, 3v ja 1v.