Miten usein teillä OIKEESTI on seksiä?
Kerro myös lasten iät ja parisuhteenne kesto?
Meillä lapset 10v, 6v, ja 3v, yhdessä 17 vuotta.
Seksiä keskimäärin kerran 10 päivässä, jos tasaisesti jaottelee. Joskus voi olla parikin kertaa viikossa, mutta sitten taas voi olla parin kolmen viikon tauko, joten ehkä muutaman kerran kuukaudessa. Minusta tuntuu, että liian harvoin, mutta en oikein itsekään jaksa olla aktiivinen. Aloitteet menevät ehkä puoliksi, useimmiten vain ajaudutaan.
Kommentit (50)
että mies viikot töissä eri puolella maata.
Mutta viikonloppuisin seksiä 2-10 kertaa.
Lapsia viisi ikähaitarilla 2-12v. ja yhdessä on oltu liki 14v. , joista naimisissa 13v.
Koskaan ei ole seksi tuntunut niin hyvältä kuin se nykyään tuntuu.
alle kouluikäiset lapset ja pari teiniä.
Ei vaan jaksa, Yhdessä kahdeksatta vuotta.
Mies tekee useinmiten aloitteen.
Yhdessä ollaan oltu 18vuotta ja pari lasta, 8v ja 13v
18 vuotta, 6 lasta
Seksiä 3-4 krt viikossa, ihan oikeesti. Arki-iltaisin parina iltana ja vkl yleensä jopa joka päivä eli voi tulla enemmänkin kertoja. Poikkeuksena vain jos toinen sairaana,mutta muuten tämä tahti.
näitä poikkeusviikkoja kuten vappuviikolla 6x, kerran viime vl ja eilen 2x yhden päivän aikana. Yli viikon tauko on vain jos toinen on todella sairas tai reissussa.
Kotona on enää 1 pikkukoululainen joka viihtyy jo hyvin kavereilla joten vapaata aikaa löytyy päivälläkin:)
Kolme lasta.Seksiä viimeksi kolme vuotta sitten oman miehen kanssa.Vakituinen seksikumppani joka auttaa puutteessa 1-2 kertaa kk.Lisäksi jumalaista seksiä harvakseltaan,satunnaisesti unelmien mieheltä.Tyytyväinen olen nykyiseen parisuhteeseeni.Saan mitä haluan,en vain kaikkea samalta mieheltä.
Täytyykin näyttää miehelle tämä ketju kun tämä seksi puute on jatkuva riidan aihe ja olen alkanut inhoamaan koko ukon läsnäoloakin. Nytkin lapset ovat olleet putkeen 2 vk sairaana. Kaikki energia menee heidän hoitamiseen, iltaisin kaadun sänkyyn samaan aikaan lasten kanssa, kun tietää että yöllä taas saa valvoa ja lääkitä... Mies ei tätä ymmärrä. En todellakaan jaksa palvella ukkoa jos oma aikaakaan ei ole. Niin, ja käyn töissäkin täyspäiväisesti, vien lapset hoitoon jne... silloin kun ovat siis terveenä. Alan kohta kallistua siihen, että menköön äijä luvallisesti vieraisiin tai otetaan ero, että saan olla rauhassa.
Voisin kyllä ite vaikka joka päivä mutta ei taida ihan libidot olla samanlaisia. Yhdessä n.3v ja uusperhe, lapsia on eri ikäisiä mutta ei ihan pieniä.
Yhdessä oltu neljä vuotta, ei yhteisiä lapsia. Minun lapseni ovat aikuistumassa, mutta asuvat vielä kotona. Miehellä ei lapsia.
Ja yhdessä 5 vuotta. Yksi lapsi 1v. 4kk Ihan tyytyväinen olen. Lapsi nukkuu yöt hyvin jo.
2-3 kertaa vuodessa, lapsia ei ole, yhdessä 9 vuotta, minä 28 ja mies 32.
seksiä vähintään 3 kertaa viikossa -joskus jopa monesto päivässä. Sanotaan ett keskiarvo on n 5 kertaa viikossa. Yhdessä 10 vuotta.
Joskus kyllä on viikkoja jolloin ei harrasteta seksiä kuin 1-2 kertaa.
Mutta ne onkin viikkoja, jolloin minulla on kuukautiset :)
2-3 kertaa vuodessa, lapsia ei ole, yhdessä 9 vuotta, minä 28 ja mies 32.
10-15 kertaa kuussa. Menkat kestää mulla viikon (harvemmin niiden aikana), eli oikeastaan noin 5 kertaa viikossa. Ja hyvää seksiä, ei mitään pikasia, seksi on ihanaa. Onneksi meillä molemmilla on halut ja himot vielä kohdallaan ja paikatkin pelittää :)
Lapsia kolme; 10v,6v ja 3v. Yhdessä 12,5 vuotta.
n. 3-10 kertaa, se kun niiiin vaihtelee fiilisten,töiden väsyjen ym ym suhteen. Me uusioperhe, "lapsia" kotona vielä 1 22v,1 16v ja jokatoinen viikko 1 16v. Ollaan 45 ja 48v. Viikko maksimi väli,paitsi jos jotain häikkää värkeissä niin sit voi olla pitempäänkin. Mut normaalisti meillä tasaisesti 1-5 /vko.
n. 3-10 kertaa, se kun niiiin vaihtelee fiilisten,töiden väsyjen ym ym suhteen. Me uusioperhe, "lapsia" kotona vielä 1 22v,1 16v ja jokatoinen viikko 1 16v. Ollaan 45 ja 48v. Viikko maksimi väli,paitsi jos jotain häikkää värkeissä niin sit voi olla pitempäänkin. Mut normaalisti meillä tasaisesti 1-5 /vko.
Niin 12 vuotta oltu kimpassa.
Ollaan oltu yhdessä 5v ja meillä on lapset 1v8kk ja 6kk. Seksiä 1-5krt/vko.
Tällä hetkellä menossa on miehen työn puolesta kiireinen 'sesonki' ja hän on paljon iltaisin/öisin töissä ja päivisin on vaikea saada aikaa seksille, koska pojat nukkuvat päiväunensa vuorotellen. Seksi on jäänyt 1-2 kertaan viikossa. Sitten kun mies on iltaisin kotona, saatetaan sekstata joka ilta.