Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme harrasta seksiä nykyään lainkaan, alan jo tottua tähän :/

Vierailija
11.05.2012 |

Sinisten pillereiden avulla sitä harrastetaan silloinkin harvoin kun sitä on, eli n. kerran kuussa. Nyt on jo muutama kk taukoa, sillä viime aikoina pilleritkään ei ole enää auttaneet. Asiasta ei puhuta mitään, seksi on vaan lopetettu. Ei olla edes neljääkymppiä kumpikaan :( Muita?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hän ei suostu keskustelemaan asiasta vaan ahdistuu suunnattomasti ja saa raivarit jos haluan keskustella - eli se siitä seksielämästä

- toki otan eron kun ollaan saatu lapset maailmalle, ehkä jo ennen sitä

Vierailija
22/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaatimustasoni mutta minä en täytä hänen vaatimustasoaan, enkä ilmeisesti lähellekään.

Sama juttu lähes kaikilla mun kavereilla: vaimot vaativat paljon enemmän kuin mihin miehet pystyvät, mutta vaimojen osaaminen kyllä riittäisi mainiosti kaikille miehille:

jotain kummallista, perustavaa laatua olevaa epäsymmetriaa tässä näyttää olevan, ja kaikki pannaan, tietenkin, miesten piikkiin. Eli seksielämien tyrehtymiset johtuu lähtökohtaisesti miesten puutteellisesta "osaamisesta" sängyssä. Ollaan me miehet aika surkeita ja tyhmiä otuksia.

"Kun miesten taidot vaan ei riitä. Mutta naisten taidot kyllä riittäisi miehille."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lapsemme syntymän jälkeen kuusi vuotta sitten.

Olen jutellut asiasta ystävättärieni kanssa ja heillä sama tilanne, jokaisella. Ymmärrämme jos miehemme ottavat jossain vaiheessa avioeron koska eivät saa vaimoiltaan seksiä, mutta me emme voi asialle mitään koska eihän meitä voi pakottaa seksiin, joka yksinkertaisesti inhottaa meitä (olemme lapset jo tehneet joten enää ei tarvitse teeskennellä pitävänsä seksistä).

Käsitykseni mukaan suurin osa naisista inhoaa seksiä ja harrastaa sitä vain enemmän tai vähemmän pakotettuna tai hankkiutuakseen raskaaksi.

Miehillä on täysin väärä ja toiveunisen ruusuinen käsitys naisen seksuaalisuudesta, joka oikeasti on keskimäärin ottaen hyvin laimeaa, tai useimmiten olematonta. Suurin osa naisista vain näyttelee pitävänsä seksistä, ja orgasmeja saa oikeasti tuskin joka kymmenes, jos niinkään moni, edes oman käden kautta.

Vierailija
24/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut asiasta ystävättärieni kanssa ja heillä sama tilanne, jokaisella. Ymmärrämme jos miehemme ottavat jossain vaiheessa avioeron koska eivät saa vaimoiltaan seksiä, mutta me emme voi asialle mitään koska eihän meitä voi pakottaa seksiin, joka yksinkertaisesti inhottaa meitä (olemme lapset jo tehneet joten enää ei tarvitse teeskennellä pitävänsä seksistä).

Käsitykseni mukaan suurin osa naisista inhoaa seksiä ja harrastaa sitä vain enemmän tai vähemmän pakotettuna tai hankkiutuakseen raskaaksi.

Miehillä on täysin väärä ja toiveunisen ruusuinen käsitys naisen seksuaalisuudesta, joka oikeasti on keskimäärin ottaen hyvin laimeaa, tai useimmiten olematonta. Suurin osa naisista vain näyttelee pitävänsä seksistä, ja orgasmeja saa oikeasti tuskin joka kymmenes, jos niinkään moni, edes oman käden kautta.

Anteeksi ja hyvää päivää! Siis kuka ja minkälainen ihminen kirjoitti tuon? Entäpä jos minä sanon, että minä ja kaikki lukuisat rakkaat ystäväni nautimme seksistä suunnattomasti. Mistäkö tiedän? Siitä, että meille seksistä puhuminen ei ole mikään tabu. Kumpi meistä siis saa yleistää yleistävämmin?

Siis mikä ihme on tämä juttu, että naiset eivät halua seksiä tai eivät siitä nauti? Ihmettelen myös mistä löytyvät kaikki nuo miehet, jotka eivät lainkaan halua (ainakaan puolisonsa kanssa).

Tähän saakka tätä yhteiskuntaa on moitittu yliseksuaaliseksi. Av:lla näköjään vallitsee aliseksuaalinen kulttuuri. Outoa.

Vierailija
25/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin nautin seksistä, ihanne olisi sellainen 3-4 kertaa viikossa. Saan ihan joka kerta orgasmin, saisin kädellä tai suulla, mutta mieluusti pidättelen sen verran että saan kunnon penistä. Yhdynnässä saan aina ja vaivattomasti.

Mulla on kyllä kavereita laidasta laitaan tässä mielessä. Ehkä yksi samanlainen seksist todella nauttiva kuin itsekin, muutama perustyyppi, joka tyytyisi 1 kertaan viikossa. Sitten on 1, joka ei piittaa seksistä ollenkaan, eikä sitä miehelleenkään sitten tuo.

Ihme viesti sulta, millaisissahan piireissä oikein liikut, jos kaikki ystäväsi ovat jotain estoisia pihtareita.

Ai niin ja meillä lapsiluku täynnä (4), ja seksi maistuu vaan paremmalta kuin ennen!

Vierailija
26/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ja hyvää päivää! Siis kuka ja minkälainen ihminen kirjoitti tuon? Entäpä jos minä sanon, että minä ja kaikki lukuisat rakkaat ystäväni nautimme seksistä suunnattomasti. Mistäkö tiedän? Siitä, että meille seksistä puhuminen ei ole mikään tabu. Kumpi meistä siis saa yleistää yleistävämmin?

Siis mikä ihme on tämä juttu, että naiset eivät halua seksiä tai eivät siitä nauti? Ihmettelen myös mistä löytyvät kaikki nuo miehet, jotka eivät lainkaan halua (ainakaan puolisonsa kanssa).

Tähän saakka tätä yhteiskuntaa on moitittu yliseksuaaliseksi. Av:lla näköjään vallitsee aliseksuaalinen kulttuuri. Outoa.

...väittää nauttivansa seksistä (suuresti), vaikka karu totuus on jotain aivan päinvastasa. Suurin osa meistä naisista toki tietää tämän mistä minä tässä puhun, mutta vain osa uskaltaa myöntää asian itselleen saati muille. Näin se vain menee. Sääli miehiä jotka edelleen uskovat että naisia kiinnostaa seksi. Tämä koko juttu on yksi suuri kupla ja (miesten kannalta) kaikkien aikojen huijaus.

Vierailija
27/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...väittää nauttivansa seksistä (suuresti), vaikka karu totuus on jotain aivan päinvastasa. Suurin osa meistä naisista toki tietää tämän mistä minä tässä puhun, mutta vain osa uskaltaa myöntää asian itselleen saati muille. Näin se vain menee. Sääli miehiä jotka edelleen uskovat että naisia kiinnostaa seksi. Tämä koko juttu on yksi suuri kupla ja (miesten kannalta) kaikkien aikojen huijaus.

Vierailija
28/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihn oikeasti nauttisi seksistä, tai edes millään tasolla kaipaisi sitä.

Meidän naisten mielenkiinto ja syvimmät nautinnon lähteet ovat kyllä oikeasti jossain aivan muualla: hyvässä ruuassa, ystävissä, kivoissa harrastuksissa, toverillisessa, ystävyyteen ja luottamukseen pohjautuvassa aviomiessuhteessa jne.

Vierailija
29/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne naiset ei tykkää seksistä, jotka ei orkkuja saa tai se on vaikeaa. Aika luonnollista. Itse saan lähes aina, ja haluankin seksiä aika usein (ehkä 2-3 kertaa/vk). Tai en tiedä, onko se usein. Ainakin näihin viesteihin verrattuna.

Tämä ketju teki minut jotenkin surulliseksi, niin paljon parisuhteita, joissa toinen on todella onneton, ja toinenkin varmaan tuntee syyllisyyttä tia muita negatiivisia tunteita haluttomuudestaan.

Voi surkeus. Seksistä nauttimisen pitäisi kai olla osa terveyskasvatusta, yhteiskunta olisi paljon iloisempi ;)

Vierailija
30/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä "tietää", että useimmat naiset ei nauti seksistä. Nutturat liian tiukalla, ja jatkuvasti hiiva alapäässä? Luin tätä viestiketjua täysin ihmeissäni, ja pakkohan tähän nyt on osallistua itsekin, jottei tosiaan tule tuollainen kuva, ettei naiset muka nauttis seksistä.

Täällä nimittäin yksi parin lapsen äiti, jolle seksi on suhteen liima, jotain mitä ilman parisuhde ei olisi sama. Sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta ei kyllä teatterissa tai tenniskentällä saavuteta :)

Ja mulla on taitava mies, joten itsekin saan aina orgasmin, jos vaan haluan. Luulen myös, että tämä on yksi avainasia. Jos ei koskaan saa orgasmia, miksi "jyystää" parikymmentä vuotta saman miehen kanssa...

Vierailija
31/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee aloitteita enkä minäkään. Itseltä seksihalut katosi masennuslääkityksen myötä. Miehestä en tiedä, kun ei halua puhua asiasta. Ollaan vaan kaverillis suhteessa. Ei nukuta edes samassa sängyssä enää. Ei olla nukuttu vuosiin ja ikää on alle 40 molemmilla.

Vierailija
32/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä "tietää", että useimmat naiset ei nauti seksistä. Nutturat liian tiukalla, ja jatkuvasti hiiva alapäässä? Luin tätä viestiketjua täysin ihmeissäni, ja pakkohan tähän nyt on osallistua itsekin, jottei tosiaan tule tuollainen kuva, ettei naiset muka nauttis seksistä.

Täällä nimittäin yksi parin lapsen äiti, jolle seksi on suhteen liima, jotain mitä ilman parisuhde ei olisi sama. Sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta ei kyllä teatterissa tai tenniskentällä saavuteta :)

Ja mulla on taitava mies, joten itsekin saan aina orgasmin, jos vaan haluan. Luulen myös, että tämä on yksi avainasia. Jos ei koskaan saa orgasmia, miksi "jyystää" parikymmentä vuotta saman miehen kanssa...

...niin suunnattoman surkeita sängyssä ja tukahduttavat seksuaalisuutemme täysin. Suurin osa miehistä (lue: käytännössä lähes kaikki) ovat vain niin suunnattoman surkeita sängyssä, onnettomia ja itsekeskeisiä luusereita. Tätä mieltä olen ja niin ovat myös kaikki ystäväni, olivat sitten naimisissa tai ei. Tämä on hyvin ikävää viestiä teille miehille, mutta uskokaa pois, näin me naiset (lähes kaikki, joitakin yksittäisiä poikeuksia saattaa olla) teistä ajatteleme oikeasti. Tilanne on karu mutta me näyttelemme useimmiten onneksi aika hyvin.

Vierailija
33/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin suunnattoman surkeita sängyssä ja tukahduttavat seksuaalisuutemme täysin. Suurin osa miehistä (lue: käytännössä lähes kaikki) ovat vain niin suunnattoman surkeita sängyssä, onnettomia ja itsekeskeisiä luusereita. Tätä mieltä olen ja niin ovat myös kaikki ystäväni, olivat sitten naimisissa tai ei. Tämä on hyvin ikävää viestiä teille miehille, mutta uskokaa pois, näin me naiset (lähes kaikki, joitakin yksittäisiä poikeuksia saattaa olla) teistä ajatteleme oikeasti. Tilanne on karu mutta me näyttelemme useimmiten onneksi aika hyvin.

Vierailija
34/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHEN (MIESTEN) PÄÄSÄÄNTÖISESTI OLEMATTOMISTA RAKASTELUTAIDOISTA. ELI MIEHET: KATSOKAA ITSEENNE KUN ETTE SAA SEKSIÄ, SYY ON TEISSÄ JA YKSIN TEISSÄ!

NO NIIN, EIKÖHÄN TÄMÄ ASIA TULLUT KÄSITELTYÄ TYHJENTÄVÄSTI.

T. YKS NAINEN

Vierailija
35/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että meidän seksittömyys johtuu aika pitkälti tuosta. Kun ei mua vaan kiinnosta, kun en saa siitä itse mitään. 10v jaksoin, mutta pari vuotta sitten homma loppui ihan kokonaan.

Jos se on sitä, että pari minsaa mies tökkii ja se on sitten siinä, niin jaksaako vaivautua?

Tuosta se lähti ja nyt on jo niin tottunut, ettei tähän osaa tehdä enää muutosta.

Vierailija
36/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Seksielämämme on kuivunut totaalisesti, tämän vuoden aikana on mitään seksuaaliseen viittaavaakaan ollut vain yhden kerran!! Tällöinkin akti oli oraalista, kesti n. 2 minuuttia ja loppui kun mies saavutti oman kliimaksinsa ja ilmoitti, "ettei jaksa enää". Voitte kuvitella miten vereslihalla ja loukattu olin!!! Että se siitä sitten. :(

Koko seksi hänen kanssaan niinä harvoilla kertoina on ollut vastenmielistä: mies kun ei vaan osaa, ei yhtään mitään! Olen yrittänyt opettaa & neuvoa, kehottanut opiskelemaan & hakemaan vaikka netistä tai kirjastosta infoa, miten naista käsitellään tai miten nainen tyydytetään. Ei ole tapahtunut! Mies on kömpelö tumpelo, naisten anatomiasta mitään ymmärtämätön taukki, joka ei osaa hillitä edes omaa laukeamistaan. Helpommalla pääsen kun hoidan itse oman tyydytykseni.

Olen turhautunut, pettynyt, loukattu. Naiseuteni ja oma seksuaalisuuteni on täysin tukahdutettu hänen seurassaan. Arki sujuu sinänsä hyvin, mutta seksiä meillä ei yhdessä ole missään muodossa. Ei varmaan enää koskaan. :(

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, joten tilanteen hiljainen "hyväksyminen" on ollut tuskallinen prosessi... Kämppiksiähän tässä ollaan, ei muuta.

Vierailija
37/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu 10+ vuotta yhdessä, lapsia on. Alkuaikojen huuman jälkeen seksi luonnollisesti väheni, nykyään saattaa kulua pari kuukautta seksikertojen välissä. Puhumme tilanteesta aika avoimesti ja tiedostamme että seksiä on harvoin. Joskus se tuntuu epänormaalilta ja huolestuttaa, mutta koska olemme puhuneet asiasta ja luulen libidojemme olevan suht saman tasoiset, niin mikäs tässä sitten hätänä. Rakastamme kuitenkin toisiamme ja sen myös kerromme.

Tiedän mieheni masturboivan usein ja teen sitä itsekin, ja olen kertonut sen myös miehelle. En sitten tiedä miksemme voisi tehdä sitä yhdessä... No tilaisuuksia ei ole niin usein lasten takia ja seli seli...

Toisinaan mietin jollekin seksiterapeutille menoa, mutta toistaiseksi mennään näin. Ei mitään suurta hätää kuitenkaan.

Vierailija
38/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin aikoinaan miehen, joka oli ihan surkea sängyssä. Yritin opettaa ja opastaa, mutta äijää ei kiinnostanut muu kuin oma laukeaminen. Sai kenkää, kenenkään panoreiäksi en ala. Tuleva mies on toista maata, todella ujo ja hermostunut aluksi, mutta innokas oppimaan, oppii nopeasti ja on nykyisin aivan taivaallinen rakastaja!

Että minä kyllä nautin seksistä, saan orgasmin lähes joka kerta ja haluan ihan aidosti häntä.

Vierailija
39/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten kun sitä seksiä parin kuukauden välein harrastetaan, niin se on aina mahtavaa ja järisyttävää ja teemme muutakin kuin tavis-lähetyssaarnaajaa (mm. eturauhassormetusta miehelleni suihinoton aikana jne). Aina ihmettelemme miksemme tee sitä useammin, mutta sitten se taas jää pitkäksi aikaa.

Vierailija
40/67 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on takana 25 vuoden avioliitossa 10 seksitöntä vuotta. Mies ei vaan halua. Meillä on 9-vuotias lapsi, jonka saimme lapsettomuushoitojen jälkeen, ja ilmeisesti mies kyllästyi seksiin tuolloisten yritysten seurauksena. Raskausaikana tai lapsen syntymän jälkeen seksiä ei ole ollut. Olen ammatiltani lääkäri, ja jopa tuonut miehelleni potenssilääkenäytteen, mutta eipä häntä kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan