Miksi Satu Taiveahon lapsettomuus on kipeämpi kuin jonkun muun
Kommentit (42)
että heidän adoptio hakemus hylättiin.
Ja ihan btw, minusta Taiveaho on kaikkea muuta kuin kaunis.. Ehkä voisi mennä muovisesta Barbiesta, jos ei olisi niin romuluinen.
Sekoitatko sä nyt johonkin toiseen? Vai et ole koskaan edes tavannut Taiveahoa? Hän on erittäin siro nainen. :D
rikkaita hyväosaisia ja kunnollisia rehellisiä suomalaisia.Niillä oli tosi kauniit ja kalliit häät ja nyt vauva kruunaa kaiken!Kauniit ja rikkaat ihmiset on parempi vauvan kasvualusta kuin rumat ja köyhät!
"heidän adoptio hakemus hylättiin" -kirjoitusasun vuoksi, vaan siksi, että mies oli epäiltynä rikoksesta.
Haluasitko itse antaa lapsesi perheeseen, jonka yksi osapuoli on syytteenalainen?
Hienoa, että puhutaan asioista suoraan!
ihan hirveä vääryys...
En voi käsittää miksi joku valittaa siitä, että hän on julkisesti kertonut asioistaan - en usko että hänellä on ollut hirveästi vaihtoehtoja ja minusta hän on tehnyt muille lapsettomuudesta kärsiville ja adoptiojonossa vuosia odottaville palveluksen tuomalla näitä asioita esiin. Kyseessä on varmasti eräs elämän kaikkein herkimpiä asioita.
Jos joku ei kestä hänen "ruikutustaan" niin pakkoko sitä on lukea? Järkyttävän tunteetonta porukkaa.
vaalityöhönsä? Jos muistan oikein.
Ei ole tuomittu mistään. Yritä nyt hillitä kiihkoasi.
"heidän adoptio hakemus hylättiin" -kirjoitusasun vuoksi, vaan siksi, että mies oli epäiltynä rikoksesta.
Haluasitko itse antaa lapsesi perheeseen, jonka yksi osapuoli on syytteenalainen?
Naurettava kysymys. Kyseessä on äitiensä/vanhempiensa hylkäämät lapset lapsenkodissa. Sekö on parempi kuin että lapsi eläisi perheessä, jonka isä on syytettynä jostain poliittisista koplauksista?? Höpön löpöt. Tekopyhää väittää niin. Sitäpaitsi syytteeseen voi joutua meistä kuka vaan mistä vaan milloin vaan - syyllisyys selvitetään vasta oikeudenkäynnissä.
Ymmärtäisin jos miestä epäiltäisiin esim väkivallasta tai muusta rikoksesta, joka saattaisi vaarantaa lapsen turvallisuuden, mutta mistään semmoisestahan ei ole kyse.
se harmittaa, kun mies törttöilee... Tai se että jäi kiinni.
heidän piti maksaa huomattavia summia ja sitten vasta kun rahat on nyhdetty keskeytetään adoptio prosessi.
Ja ihan btw, minusta Taiveaho on kaikkea muuta kuin kaunis.. Ehkä voisi mennä muovisesta Barbiesta, jos ei olisi niin romuluinen.Sekoitatko sä nyt johonkin toiseen? Vai et ole koskaan edes tavannut Taiveahoa? Hän on erittäin siro nainen. :D
ei ole minulle suoraa sukua, mutta isovanhempien sisarusten kautta kyllä. Ja ei, en kyllä allerkirjoita tuota "siro nainen"-juttua..
Ja ihan btw, minusta Taiveaho on kaikkea muuta kuin kaunis.. Ehkä voisi mennä muovisesta Barbiesta, jos ei olisi niin romuluinen.Sekoitatko sä nyt johonkin toiseen? Vai et ole koskaan edes tavannut Taiveahoa? Hän on erittäin siro nainen. :D
ei ole minulle suoraa sukua, mutta isovanhempien sisarusten kautta kyllä. Ja ei, en kyllä allerkirjoita tuota "siro nainen"-juttua..
Kun olen nähnyt hänet useammin kuin kerran livenä? Näyttävä pariskunta on kyllä Antin kanssa - sitä ei käy kiistäminen - mutta mikään siro ei Satu kyllä ole. Jo pituus sen sanelee..
Eli tämän logiikan mukaisesti kaikki, jotka ovat ikinä joutuneet epäillyiksi mistään, sietäisivät menettää lapsensa/mahdollisuuden saada lapsen? Onpa aika kova linja... Epäinhimillinen.
takaisin, ja vielä korkojen kera:DDDDD)))
ÄÄÄÄh, hakevat jenkeistä taikapiikit ja pian Satu odottaa kolmosia. Uskokaa pois!
heidän piti maksaa huomattavia summia ja sitten vasta kun rahat on nyhdetty keskeytetään adoptio prosessi.
Kun olen nähnyt hänet useammin kuin kerran livenä? Näyttävä pariskunta on kyllä Antin kanssa - sitä ei käy kiistäminen - mutta mikään siro ei Satu kyllä ole. Jo pituus sen sanelee..
Et ole nähnyt, jos väität tuollaista.
Kipeää se on aina, on sitten kyse julkisuuden henkilöstä tai ei..
Ja ihan btw, minusta Taiveaho on kaikkea muuta kuin kaunis.. Ehkä voisi mennä muovisesta Barbiesta, jos ei olisi niin romuluinen.