Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SiSuNaIsEt 21.11.2005!!

21.11.2005 |

Tervehdys taas kaikki sisukkaat kanssasisaret ;o)!!

Se ois taas maanantai ja aika aloittaa uusi pino ja ilmoittaa ne painot, vaikka repsahduksia on tainnut sattua itse kullekin, mutta se on tää pikkujouluaika ja muutenkin..ei sitä aina voi tiukkana pysyä..välillä pieni herkuttelu helpottaa ;o)!!

Mulla siis vaaka näytti -0,3kg vähempi kun viime viikolla ja nyt siis paino 84,8kg(lähtö 88kg)!!Pudotusta siis yhteensä 4viikossa -3,2kg..enempikin vois olla, mutta hyvä tuokin :o)!!

Ja mikä parasta niin mun painoindeksi on laskenut 32.3:sta 30.9:ään, jee, ei enää monta kiloa niin pääsen alle 30 ja silloin on enää lievä lihavuus ;o)!!

Aattelin ottaa tällä viikolla itseäni niskasta kiinni ja ruveta tekemään koiran kanssa oikein kunnon pitkiä kävelylenkkejä..ois hyötyä emännälle ja koirakin tykkäis ;o)!!

Eipä kai mulla nyt muuta..lisään kuulumisia pitkin viikkoa..lisätkää muutkin, jos vaan jotain tulee mieleen..viime viikon pinosta tulikin mukavasti 4:n sivun pituinen, kun vaihdeltiin kuulumisia enempikin kuin vain nää maanantaiset painot!!

Se piti vielä lisätä, että kun mulla on hurjat 27pistettä syötävänä, kun imetän vielä Oliviaa niin aattelin, että taidan vähentää pari pistettä, kun imetys on kuitenkin vähentynyt siitä kun aloitin niin josko noita pisteitä on jo siihen nähden liikaa, kun ei tuo paino oikein putoa :o(!

Kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikkoa!!

t.köris

Kommentit (41)

41/41 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten mies ja pojat halusivat väen väkisin ruuaksi hesen herkkuja taikka pizzaa ja mun vastusteluista huolimatta mä sitten hain pizzaa..aattelin, että ois kuitenkin kevyempää kuin hamppariateria..olinkohan oikeassa vai väärässä???

Söin sitten puolikkaan pizzan ja tuolla mun rompulla lukee että ½ pizzasta mene 11pistettä ja kokonaisesta siis 22pistettä..tosin luulis nyt riippuvan täytteistäkin, mutta sen 11pistettä merkkasin siitä kuitenkin;o)!

Noh..sitten se surullisen kuuluisa joulutorttu, jonka vannotin jättäväni väliin..olisin jättänytkin, mutta kun miehen kummitäti toi mulle kahvia ja tunki väen väkisin myös sen joulutortun siihen lautaselle niin en mä sitä syömättä kehdannut jättää,plääh!!

Ei sen puoleen..mulla riitti pisteet, kun en sitten muuta syönytkään enää..aamulla aamupalaa 5,5pisteellä, sitten se pizza 11pistettä ja joulutorttu 4,5pistettä eli hyvin pärjäsin pisteillä..silti väkisinkin mietityttää, että luulenpa noiden herkkujen näkyvän sit just huomen aamulla vaa´assa, joten enpä huimia pudotuksia odota!!

90M:Mä siis lasken ainakin noita pisteitä, mutta tuon cd-rompun avulla, joten merkkaan ne pisteet tänne koneelle aina, mutta silloin kun ryhmässä joskus kävin niin sieltä saa semmoisia pistelomakkeita, joihin merkitään päivän syömiset ja niistä menneet pisteet!!

Ja mä en noita annoskokoja pahemmin mittaile..summanmutikassa hiukan sillä silmällä katson, että mitähän tuossa ois..kyllä ne äkkiä iskostuu päähän nuo määrät..ainakin mulla!!

PUPPISKA:Mukavaa, että sulla on mieleistä puuhaa tyttöporukassa..piristää kyllä ihmeesti tätä kotiäidin eloa, kun välillä pääsee hiukan muuallekin muussa seurassa ;o)!!

Saako udella, että koskas sitä rouviinnutaan???Jospa minäkin sitten joku kaunis päivä, kun ensin kevennän itseäni;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!

t.Körömölli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla