Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille kyssäri: millainen nainen on totaalisen turn off?

Vierailija
11.05.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri deitillä naisen, joka oli ulkonäöltään ihan unelma. Vaikutti hyvin tasapainoiseltakin ja elämässä oli kaikki asiat kunnossa, hyvä ammatti ja työpaikka, asunto ja kaikki. Mutta jouduin toteamaan aika pian että hän oli äärimmäisen vakavaluontoinen tosikko, joka ei osannut lainkaan jutella mitään kevyttä läppää. Ihmettelin alkuun miten tuollainen nainen on lapseton sinkku 36-vuotiaaan mutta enpä ihmetellyt enää, hän oli kyllä tylsintä juttuseuraa mitä mulla on koskaan ollut.

Olisi mun unelma ja saisin kyllä juttua irti.

Vierailija
42/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin juuri deitillä naisen, joka oli ulkonäöltään ihan unelma. Vaikutti hyvin tasapainoiseltakin ja elämässä oli kaikki asiat kunnossa, hyvä ammatti ja työpaikka, asunto ja kaikki. Mutta jouduin toteamaan aika pian että hän oli äärimmäisen vakavaluontoinen tosikko, joka ei osannut lainkaan jutella mitään kevyttä läppää. Ihmettelin alkuun miten tuollainen nainen on lapseton sinkku 36-vuotiaaan mutta enpä ihmetellyt enää, hän oli kyllä tylsintä juttuseuraa mitä mulla on koskaan ollut.

Olisi mun unelma ja saisin kyllä juttua irti.

Ehkä hän vain jännitti treffejä. Minustakin saattaisi saada tuollaisen kuvan, jos mies olisi tosi kiinnostava ja treffit jännittäisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksessä:

-Rahan perään oleva, hakee elättäjää yms.

-Tyhmä.

-Ei osaa keskustella.

-Neuroottinen.

-Ei pidä hellyydenosoituksista eikä niitä anna.

-Ei halua koskaan kokeilla mitään uutta.

-Kaikesta valittaja.

-Herkästi suuttuva.

-Käskyttää käskyttämisen ilosta.

-Yrittää muuttaa miestä joksikin muuksi.

Vierailija
44/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on kyynisyys ja sitten sellainen "olen elämän koettelema ja karaisema urbaani henkilö, siksi en innostu mistään" -asenne.

Huoh, ei taida nämä pääkaupunkiseudun naiset olla oikein mulle tarkoitettuja.

Ja tekee melko kyyniseksi (vaikkei se sisältäisikään pettymyksiä tai viha-asennetta vastakkaista sukupuolta kohtaan).

Joskus ihminen (niin mies kuin nainekin) pitää vaan houkutella esille takaisin tähän maailmaan, jonne hän kuuluu. Huonoja kausia on kaikilla, syyt ovat monenlaisia. Ripaus ymmärrystä ja kärsivällisyyttä peliin. Olemme kaikki käyneet läpi jonkin sortin elämänkoulun. Ja ihan hyvä siitä lähes aina tulee.

-nainen, 36-

Vierailija
45/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässähän kysyttiin turn off -ominaisuuksia, joten väkisinkin tulee näitä tylyhköjä listoja vastaukseksi.

Luulen itse, että oikeasti pariutuessaan tosielämässä ihmiset ei juurikaan tee mitään tietoisia laskelmia, että kyynisyys ylittää tietyn kynnyksen, toisaalta painoindeksi optimaalinen jne. Pikemminkin intuitiolla ihminen joko miellyttää tai ei, ja faktat pyöritellään tukemaan tätä vaikutelmaa.

Ja parisuhteissa ihmisillä näyttää minusta olevan paljonkin kärsivällisyyttä toistensa vajavaisuutta kohtaan, niin kuin pitääkin.

(olen siis sivullinen ja nainen, en tuo kyynisiä naisia välttelevä mies)

Toinen on kyynisyys ja sitten sellainen "olen elämän koettelema ja karaisema urbaani henkilö, siksi en innostu mistään" -asenne.

Ja tekee melko kyyniseksi (vaikkei se sisältäisikään pettymyksiä tai viha-asennetta vastakkaista sukupuolta kohtaan).

Joskus ihminen (niin mies kuin nainekin) pitää vaan houkutella esille takaisin tähän maailmaan, jonne hän kuuluu. Huonoja kausia on kaikilla, syyt ovat monenlaisia. Ripaus ymmärrystä ja kärsivällisyyttä peliin. Olemme kaikki käyneet läpi jonkin sortin elämänkoulun. Ja ihan hyvä siitä lähes aina tulee.

-nainen, 36-

Vierailija
46/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka aiheeseen liittyvätkin ;)

mutta tässähän kysyttiin turn off -ominaisuuksia, joten väkisinkin tulee näitä tylyhköjä listoja vastaukseksi.

Luulen itse, että oikeasti pariutuessaan tosielämässä ihmiset ei juurikaan tee mitään tietoisia laskelmia, että kyynisyys ylittää tietyn kynnyksen, toisaalta painoindeksi optimaalinen jne. Pikemminkin intuitiolla ihminen joko miellyttää tai ei, ja faktat pyöritellään tukemaan tätä vaikutelmaa.

Ja parisuhteissa ihmisillä näyttää minusta olevan paljonkin kärsivällisyyttä toistensa vajavaisuutta kohtaan, niin kuin pitääkin.

(olen siis sivullinen ja nainen, en tuo kyynisiä naisia välttelevä mies)

-nainen, 36-

Kai se on toisaalta niinkin, että ensivaikutelma usein ratkaisee elämäntilanteesta huolimatta, joskus harmillisestikin.

-nainen, 36-

Vierailija
47/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottiset ovat yleensä älykkäitä. Tyhmät eivät kykene neuroottisuuteen.

Vierailija
48/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ultraturnoff on nainen, joka on jakanut joka toiselle vastaantulijalle. Sadan miehen naisiin ei yksinkertaisesti voi luottaa.

Vierailija
49/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ultraturnoff on nainen, joka on jakanut joka toiselle vastaantulijalle. Sadan miehen naisiin ei yksinkertaisesti voi luottaa.

Tosin itse myönnän, että sdan miehen naisen kohdalla kysymys ei minulla ole niinkään luottamuksesta kuin ihan siitä fiiliksestä että tuollainen nainen ei varmasti jää sellaisia arvoja, jotka minulle olisivat tärkeitä.

Vierailija
50/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse myönnän, että sdan miehen naisen kohdalla kysymys ei minulla ole niinkään luottamuksesta kuin ihan siitä fiiliksestä että tuollainen nainen ei varmasti jää sellaisia arvoja, jotka minulle olisivat tärkeitä.

taidat vain olla mies joka ei sataa naista saisi!

Mikäs vika olla sadan kanssa jos sitä oikeaa ei ole sattunut tai ei halua vakiintua?

aa...haistan kateuden ja ripauksen katkeruutta:)

Vierailija
51/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukat ovat ok lyhyemmissä suhteessa, mutta vain idiootti alkaa rakentaa sellaisen kanssa pidempää suhdetta.

Vierailija
52/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että tutkimusten mukaan näin ei ole. Neuroottisuus (persoonallisuuspiirre) ja älykkyys eivät korreloi.

Mielenkiintoista tosin, että useammillakin on tuo käsitys.

Vierailija
53/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että tutkimusten mukaan näin ei ole. Neuroottisuus (persoonallisuuspiirre) ja älykkyys eivät korreloi.

Mielenkiintoista tosin, että useammillakin on tuo käsitys.

Kysyy eräs ihmistieteiden ammattilainen.

Vierailija
54/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toiselle, arveletteko vain? Voiko nainen olla naisellinen mutta käyttäytyä silti miehekkäästi?

Vierailija
55/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne ketään.

Vierailija
56/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuroottisuus ja älykkyys eivät korreloi.

Tietenkin tässäkin asiassa on poikkeuksia, että älkää tulko selittämään että teidän naapurissanne asuu neuroottinen blondi. Nyt puhutaan siitä, miten asiat yleensä menevät.

Vierailija
57/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
58/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin tietyllä tavalla luonnevikaiset vinksahtaneet, kontrollifriikit.

Tero

PS. vastoin luuloanne se ulkonäkö ei ole ollenkaan määräävä tässä iässä eikä tällä elämänkokemuksella.

Vierailija
59/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mulla oli vientiä sinkkuaikoina.

Tuo munahaukkahomma ei mene kyllä noin. Ensinnäkään kaikki eivät mainosta monenko kanssa ovat olleet. Toisekseen, jonkun miehen itsetunto on ihan ok sen kanssa, että vaimo/ke on ollut sängyssä monen muunkin kanssa. Ei mulla ole ollut ongelmia vakiintua vaikka tykkäsinkin ettei järvi soutamalla kulu.

Vierailija
60/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaleat tatuoinnit 100% turn off, varsinkin jos kyseessä on haalistunut ruusutatuointi.