Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kyssäri: millainen nainen on totaalisen turn off?

Vierailija
11.05.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä tälläinen epäluuloisuus. Tämä palsta on ihan legenda miestenkin kesken.

Mikä saa vastauksissa teidät epäilemään?!

Vierailija
22/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät, kouluttamattomat ja epäuteliaat naiset. Tosin tietämätön ja kouluttamaton SAA olla jos on valmis oppimaan. Tietynlainen "en halua tietää" asenne on kaikista sydäntäsärkevin.

On mulle se kaikkein pahin. Tuollaisesta henkilöstä ei vaan voi mitenkään kiinnostua.

Valitettavasti nuorissa naisissa on paljon tällaisia henkisesti täysin latteita tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Naiset, jotka eivät kestä kiusoittelua, eli siten että reaktio on tyyliin "Mä en ala kuuntelemaan tuollaista" ja sitten väännetään itkua melkein. Jos et keksi mitään millä piikittää takaisin, sano ennemmin "Sä maksat tosta vielä" ja virnuile perään.

Minkä tyyppisestä kiusoittelusta puhut? Olisi mielenkiintoista saada esimerkkejä.

Vierailija
24/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat hyvin koulutettuja, eivätkä mene sänkyyn.

Eli samanlaisia kriteerejä, kuin nainenkin asettaa miehelle.

Vaikka olisi koulutustakin, ei kai se sulje pois seksielämää? Vai sulkeeko...?

Vierailija
25/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
26/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumainen, turhasta kitisijä, täydellisyyden tavoittelija, luonnollisuutta väheksyvä, liian luisena ja tissitön

paras nainen on maanläheinen ja itsevarma, pyöreähkö, isorintainen ja tuuhean tussun omaava leppoisa suominainen joka on Nainen ja hyvä äiti mutta ei vauhkoa liikaa turhamaisuuksista. Jopa vähän juntti saa olla :)

Vierailija
27/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumat, tyhmät, läskit, epähygieeniset, epänaiselliset, päällepäsmärit, ongelmaiset, heikko itsetuntoiset, epävarmat, yli-itsevarmat, itsekeskeiset, itsekkäät, luonnevammaiset, epäseksuaaliset, pomottavat

Käänteisesti ajatellen naisen siis pitäisi olla kaunis, viisas, laiha, puhdas, naisellinen, ei sanoa ensimmäistä eikä viimeistä sanaa, ongelmaton, hyvällä itsetunnolla varustettu, varma mutta ei liian varma, itsestään poispäin suuntautunut, epäitsekäs, luonteeltaan terve, seksuaalinen ja miehen pomotukseen suostuva.

Arveletko itse olevasi tällaisen naisen arvoinen?

Siinä sulle hiljainen täydellinen nainen, kun hankit nuken itsellesi. Hyi yök mikä kuvotus mieheksi olet. :) Pelottavinta tuossa on se, että itse varmasti luulet aiiiivan huikeana alfauroksena sellainen itse täydellisyys olevasi. LUULET. No mut anteeksi, nyt mä palvon sua. Noin.

Vierailija
28/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta kellastuneet sormet ja hampaat, tupakan polttama "viskibassoääni". Jos lisänä vielä ulkonäöstä näkee että siideri on maistunut vähän enemmänkin, niin kruunaa vielä kauheuden.

--> Ei mitään mielenkiintoa, pahempaa ei tule heti mieleen.

Vierailija
29/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää akat suunne kiinni, jos ette vastauksia kestä. Tää on niin tyypillistä akoilta, ihan turha vastata. Pitää aina olla lyömässä vyön alle, kun ei olla vaan, että pusi pusi hani, oot tosi söpö kymmenien kilojesi kanssa, koiran ilme naamallasi, joo hani, leiki kuollutta.

Vierailija
30/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on yleissivistymättömyys. Lisäksi halveksiva asenne esimerkiksi kirjallisuutta kohtaan on niin totaalinen turn off kuin vain olla ja voi.

Kaikesta muusta pääsen yli, mutten siitä ettei naisen kanssa yksinkertaisesti voi keskustella syvällisesti. Tuohon puutteeseen verrattuna jotkut ulkonäköseikat ovat aivan yhdentekeviä.

Yleissivistymättömyys oli sana jota hain itsekin.

- 20.

Vierailija
31/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat hyvin koulutettuja, eivätkä mene sänkyyn.

Eli samanlaisia kriteerejä, kuin nainenkin asettaa miehelle.

Vaikka olisi koulutustakin, ei kai se sulje pois seksielämää? Vai sulkeeko...?

Vierailija
32/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sytyn naisessa nimenomaan itsensä tiedostavasta, hehkeästä naisellisuudesta. Jos siihen yhdistetään vielä sivistyneisyys ja älykkyys, olen täysin myyty.

Täydellisiä turn offeja olisivat sitten noiden vastakohdat. Eli älyllisistä haasteista kiinnostumaton, miehen tavoin käyttäytyvä ja pukeutuva nainen, joka ei osaa puhua kuin arkiaskareista ja muista tylsän neutraaleista aiheista.

Vierailija
33/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksessä:

-Rahan perään oleva, hakee elättäjää yms.

-Tyhmä.

-Ei osaa keskustella.

-Neuroottinen.

-Ei pidä hellyydenosoituksista eikä niitä anna.

-Ei halua koskaan kokeilla mitään uutta.

-Kaikesta valittaja.

-Herkästi suuttuva.

-Käskyttää käskyttämisen ilosta.

-Yrittää muuttaa miestä joksikin muuksi.

Vierailija
34/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen josta tulee vähääkään mieleen äitini. Ulkonäöllisesti tai muuten.

Myös tyhmyys on aika tympeää jos olisi tarkoitus rakentaa pitkää suhdetta. Enkä tarkoita mitään akateemisuutta vaan sitä että puuttuu ihan perus maalaisjärki ja toimintakyky. Ei jaksa olla mikään apulainen tai lapsenvahti.

Tasavertaisuus on ehkä isoin turn on.

Vierailija
35/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tuo kirjoittaja, ja olen nainen, mutta eiköhän tuo lista ole aika "normatiivinen" kummallekin sukupuolelle. Tarkoitan, että harvat pitävät esim. ongelmaisista itsekeskeisistä epähygieenisistä päällepäsmäreistä, olivat ne sitten miehiä tai naisia. Ja eihän se, että joku ei ole lihava, tarkoita että olisi laiha, tai että jos ei pomota niin on kynnysmatto.

Kauneus ja naisellisuus ovat toki katsojan silmässä ja minusta näyttää että hyvinkin erinäköiset ja kokoiset ihmiset ovat löytäneet puolison - ja hyvä niin.

rumat, tyhmät, läskit, epähygieeniset, epänaiselliset, päällepäsmärit, ongelmaiset, heikko itsetuntoiset, epävarmat, yli-itsevarmat, itsekeskeiset, itsekkäät, luonnevammaiset, epäseksuaaliset, pomottavat

Käänteisesti ajatellen naisen siis pitäisi olla kaunis, viisas, laiha, puhdas, naisellinen, ei sanoa ensimmäistä eikä viimeistä sanaa, ongelmaton, hyvällä itsetunnolla varustettu, varma mutta ei liian varma, itsestään poispäin suuntautunut, epäitsekäs, luonteeltaan terve, seksuaalinen ja miehen pomotukseen suostuva.

Arveletko itse olevasi tällaisen naisen arvoinen?

Vierailija
36/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on kyynisyys ja sitten sellainen "olen elämän koettelema ja karaisema urbaani henkilö, siksi en innostu mistään" -asenne.

Huoh, ei taida nämä pääkaupunkiseudun naiset olla oikein mulle tarkoitettuja.

Vierailija
37/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla kissoista kysymys...

Vierailija
38/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tyhmä.

-Ei osaa keskustella.

-Neuroottinen.

.

mutta on kyllä mainittava, että harvemmin tyhmyys ja neuroottisuus asuvat samassa päässä. Mutta voihan niinkin joskus käydä.

Vierailija
39/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tyhmä.

-Ei osaa keskustella.

-Neuroottinen.

.

mutta on kyllä mainittava, että harvemmin tyhmyys ja neuroottisuus asuvat samassa päässä. Mutta voihan niinkin joskus käydä.

Vierailija
40/70 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmat ja vanhemmat "teinit".

Napapaita ja kireät farkut>> vatsakumpu ja makkarat pursuavat mahalla ja vyötäröltä.

Joskus oikein pahaa tekee katsoa, kun sinänsä hyvä ja sopusuhtainen vartalo on saatu näyttämään äklötykseltä tuolla pukeutumisella.

Bonuksena tatuoinnit ja ekstrabonarina naamassa olevat lävistykset.