Laitoin juuri miehelleni kuvan, jossa mulla on sauva pepussa.
Ihana piristää toista kesken työpäivän ja ihana, että vielä 14 yhteisen vuoden jälkeenkin rakkaus ja halut kukoistavat!
En voisi enempää rakastaa. En voisi olla enempää onnellinen tästä parisuhteestani.
Menin naimisiin 21-vuotiaana, mutta en ole koskaan sitä katunut. Suhde vain paranee vuosi vuodelta.
Kommentit (51)
OLit 19v, kun tutustuitte ja sen jälkeen olet elänyt miehen seksifantasioiden mukaan.
Seuraavaksi se haluaa kuvan sinusta ja naapurin koirasta. Tai sitten sinä ja sauva nenässä, siikin on kiva reikä, joka kyllä venyy, jos tahdot. Entä miten olisi sinä ja papukaija? Mies höynäyttää sinua kuus nolla ja sinä kuvittelet sen olevan rakkautta.
Suosittelen kokeilemaan jotain toista miestä joko miehen ollessa paikalla tai ilman miestäsi, voit saada aivan uudenlaista hekumaa. Jos mies ei ole paikalla, laita sille virikevideo.
eli laita kuva miehelle/poikaystävälle, se laittaa kuvan nettiin ja katsojat saa arvostella.
mutta alastonkuvia tai videoita en itsestäni anna ottaa tai lähettele kenellekään. Nykypäivänä nuo kuvat päätyvät todella helposti vääriin käsiin. Puhelin katoaa, viesti menee väärälle henkilölle, mies näyttää perhekuvia kavereille ja mukana onkin vahingossa yksi väärä kuva jne. Tai pahimmassa tapauksessa riidan tai eron yhteydessä mies suutuspäissään pistäisi kuvat nettiin.
Ehkä olen estynyt, mutta nykypäivänä kaikki on mahdollista.
En edes uskalla ajatella, mitä teillä on viha. Puukko samassa paikassa?
kaikki tuntuvat lähettävän (tai ajattelevan muiden lähettävän) nämä tuhmat viestit ja kuvat kännykällä?
Tietokoneet ja internetkin on keksitty. Niitä minä käytän itse kun tuhmia kuvia miehelle laitan, ja ne kuvat otan ihan kameralla, paljon helpompaa kuin jollain kännykällä koitta tuhertaa omakuvia.
Kummaa jupinaa siitä,että ap tykkää sauvoa peppuun. Mitä kummaa siinä on. Kannattaa varmaan kokeilla ennen kuin tuomitsee.
Mun nainen tykkää sauvasta sekä pillussa että ihanassa peppuaukossa myös. Ja kullista kans kuten myös sormista. Onko jotenkin kummaa? Ei musta. Ja ei, ei tietenkään samalla kertaa molempiin eikä ainakaan väärässä järjestyksessä jos muuten.
Itsekin saan sormet peppuun joskus tai sauvan. Eikä ollenkaan hullumpaa. Ei, en ole homppeli eikä tunnu yhtään hompsulle kun nainen sormettaa tai sauvoo mun peppuu.
Kumpaakaan ei hävetä tai nolostuta ja molemmat tykkää. Miksi siitä ei siis voisi nauttia.
Jep, arvaan, tästä nousee armoton älämölö, homppelia, peppu ei oo tarkotettu siihen, likasta, sairasta :) No, siinäpä älämölöötte kun olette liian estoisia, häveliäitä tai fiinejä kokeilemaan. Mutta jos uskallatte heittää sen nolouden hetkeksi syrjään niin voitte huomata, että tykkäättekin jostain uudesta.
Sivun alalaidassa suositellaan katsomaan aiheeseen liittyen videa: "Savakävele oikein" :D