Treffeillä: mikä ammatti on täysi turn off?
Kommentit (157)
ainoastaan elämäntapalusmulle.Myös kaikki rikolliset on ei.Kaikki muut ovat tavallisten ihmisten töitä ja ammatteja, käyvät tavallisen ihmisen kumppaniksi.
Tuo pappisjuttu on sitten sellainen, että en voi sanoa että turn off, mutta en varmaan hakeutuisi alunperinkään treffeille henkilön kanssa jolla niin vakaumuksellinen luonne.Kai sen jostain tietää ennen treffejä.
Omalla kumppanilla ns.amisammatti nyt ja hyvin tienaa,on hyvässä työpaikassa. Itsellänikin amiskoulutus pohjana,sen lisäksi työnantaja paljon kouluttanut.En kylläkään ole parturi-kampaaja enkä ravitsemusalalla.
En mäkään hyväksy silmäsairauksia, niin silmälääkärit ei kelpaa.. ;) (NO JOOJOO, ei paras mahd esim, mutta jotain ees sinnepäin..)
Kyse on siitä, etten voisi elää ihmisen kanssa joka olisi aikaisemmin päivällä antanut vaikka raiskauksesta ehdollista ja kaikkea muuta vastaavaa. En vaan voi hyväksyä sitä, että joku lähipiiriin kuuluva työkseen jakelisi noita tyhmiä tuomiota, olkoon vaikka kuinka työryhmässä osallisena muitakin, mutta en vaan pystyisi, eli ei siis todellakaan ollut läppä, kaukana siitä!
onko tullut mieleen et niitä työtehtäviä vois olla muitakin, jos on juristi koulutukseltaan? ;)
kyllä varmasti tiedätte, mitä tarkoitan. Olkoonkin niin että he noudattavat suomen lakeja, eivätkä ihan päästään yksin keksi tuomioita, mutta jos kehtaa niitä jaella niin sellaista ihmistä en arvostaisi tippaakaan ja en arvosta. Eli en voisi seurustella ihmisen kanssa jota en arvosta vaan halveksun ja paljon.
Mä en arvosta sinua, koska sinulla olisi yhtä suuret mahdollisuudet toimia politiikassa lakien muuttamiseksi, mutta sen sijaan syyttelet viattomia, jotka vain tekevät työnsä. Projisoit omat syntisi muihin.
Kapiainen Palomies + mikä tahansa amisammatti Merkantti tai yo-merkonomi t. nimim. luovan alan päällikkö
luova olla, jos olet ennakkoluuloinen... Ennakkoluuloisuus toisia kohtaan kai rajoittanee luovuutta jonkin verran. Mutta toisaalta, jos olet esimiestehtävissä, sinulta ei varmaan odoteta luovuutta, vaan alaisiltasi.
poliisit, palomiehet, kapiaiset ja muut tekevät miten on sovittu. Niillä on ohjekirja jokaiseen tehtävään.
Mä veikkaan että sinä olet wannabemikävaan.
sairaanhoitajamies tuli kerran iskemään, oli aika turn-off kokemus.
ammatti. Melkoisia ennakkoluuloja ja ihan silkkaa tietämättömyyttä.
Mä en pysty keksimään ainoatakaan ammattia, joka olisi mulle jotenkin turn off. Kaikkea työtä en olisi itse valmis tekemään, mutta eihän mun sitä tarttisikaan tehdä, vaikka puoliso tekisi.
Mä olen toimittaja.
poliisin kanssa lähtisin kyllä mieluusti.
vaihtoehtolääkinnän antaja tai markkinoija, pappi tai muun uskonnollisen ammattikunnan edustaja, baarimikko, demari- tai vasemmistokansanedustaja, kiinteistövälittäjä. Joku meklari tms kovin rahan perään olevassa ammatissa oleva epäilyttäisi myös, mutta ei olisi täysi no-no.
ammatti. Melkoisia ennakkoluuloja ja ihan silkkaa tietämättömyyttä.
Mä en pysty keksimään ainoatakaan ammattia, joka olisi mulle jotenkin turn off. Kaikkea työtä en olisi itse valmis tekemään, mutta eihän mun sitä tarttisikaan tehdä, vaikka puoliso tekisi.
Mä olen toimittaja.
Ihanan pyhä ihminen olet... Eikö sulla tosiaan ole mitään arvoja, joita jokin ammatti voisi rikkoa?
Eläinoikeudet? Ihmisoikeudet? Tasa-arvo? Ympäristö? Materialismi?
Joku iskelmä-idols-julkku
Urheilija
Puhelinmyyjä
Wanna-be-taiteilija (sellainen, jolla ei todellisia lahjoja, esim. omakustannerunoilija)
Ekonomi
DI tai ihan vaan insinööri
Urheilija/personal trainer/bodari
Pankki- ja pörssi-ihmiset, ns."liikemiehet"
Nämä ehkä ne suurimmat turn offit. Erityisen hotteja miehet on luovilla aloilla ja kasvatusalalla.
Eipä sillä ammatilla väliä ole jos muuten on kiinnostava tyyppi, pääasia että töitä tekee ja pystyy itsensä elättämään.
Työtön/opiskelija ei kiinnosta.
Lähipiirissä opiskelija, joka tienaa sellasta 9000/kk, et kyllä sekin pystyy itsensä elättämään ,vaikka opiskelee ;)
pankkiiri, myyntijohtaja. Siis miehet, joiden elämää pyörittää pelkkä raha. Mikään ei ole niin rasittavaa, kuin mies joka puhuu rahasta koko ajan.
mikä tahansa duunari tai sellainen ammatti, johon ei tarvita toisen asteen koulutusta korkeampaa koulutusta.
rakennustyöläinen
sähkömies
urheilija
lakimies
minkään alan myyjä
Henry LaasanenMuita ammatteja ei nyt tule välittömästi mieleen ei-listalta.
Henry
Tai muut vastaavat "käyn ehkä kerran viikossa kotona" tyyliset ammatit.
Mutta ei enää rekkakuskeja kiitos.
hauska nähdä, miten asennevammaisia ihmisiä tämä ah niin viisas ja suvaitsevainen joukko täällä palstalla onkaan
ei edes ammattien arvostamisesta.
Minä ainakin arvostan duunareita työntekijöinä ja kavereina vaikka intiimiä suhdetta en duunarin kanssa haluakaan.
Itse asiassa arvostan myös naisia vaikka kyllä heidänkin tekemänsä iskuyritykset olisivat pahasti turn-off ;)
En halua suhdetta jokaisen arvostamani ihmisen kanssa.
Arvostan myös ihmisiä joiden kanssa en halua suhteeseen.
taivaan rannan maalareita koko sakki...
Toinen etova porukka on opettajat....
teurastaja -vaikka syönkin lihaa, niin en voisi seurustella miehen kanssa joka ne eläimet tappaa
Jos syö eläimiä, ei voi valittaa siitä että ne pitää jonkun sitä varten myös tappaa.
Mitä tekopyhää tuossa oli? Eihän kirjoittaja edes kritisoinut eläimien tappamista vaan sanoi ettei halua suhteeseen teurastajan kanssa. Itse olen samaa mieltä. Sillon kun syön lihaa suosin riistaa, mutta en voisi kuvitellakaan suhdetta metsästäjän kanssa. Ei mun mielestä papitkaan mitään pahaa tee mutta en heitäkään suhteeseen huolisi.