Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tapailua jatkaa jos mies ei ymmärrä mikä on IBS,painostaa syömään ja jankuttaa ettei ruokaa pidä pelätä

Vierailija
23.08.2024 |

Hänen mielestään  minulla on kai syömishäiriö.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyyppi kehitysvammainen tai muuten erikoinen?

Vierailija
2/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hänet vessaan mukaan kun IBS oireilee. Eiköhän hän viimeistään silloin ymmärrä mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä olet selittänyt mikä se on? Ei kaikki tiedä lääketieteestä paljoakaan.

Vierailija
4/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et jatka tapailua todellakaan tuollaisen tyhmän kanssa. Mitä sitten, kun tulee elämässä vastaan pahempia sairauksia, lasten sairauksia, yms. 

Vierailija
5/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä vai ei tiedä?

Vierailija
6/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irritable Brat Syndrome.  Kaupunkiloma parempi, Pariisissa. Mies kustantaa.

Vierailija
7/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
8/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tapailisi miestä, joka ei välitä hyvinvoinnistani.

Vierailija
9/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei tajua tilanteen vakavuutta vaikka olen konkreetisesti todistanut tilanteen hänelle,esim.kun pidemmällä automatkalla söin huoltoasemalla palan pitsaa ja join  kahvia,minkä takia vajaan tunnin päästä paskoin tien poskeen.

En tiedä kuvitteliko mies että ilokseni kykin siinä kaikkien ihmeteltävänä! (olin levikkeellä vanhan ja uuden tien välissä).

Miehen teoria on että ongelma poistuu kun lakkaan pelkäämästä ja syön kunnolla,vatsani kuulemma menee sekaisin kun saan niin harvoin ruokaa. Pitäisi kuulemma syödä lihaa,leipää ja juoda kahvia niin vatsan toiminta asettuu..

Ei helv.. alkaa tuntua että tapailen täyttä idioottia :( Muuten hyvä mies mutten jaksa että leikkii Tohtori Housea.

Ap

Vierailija
10/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jonkun aikaa yrittäisin selittää asiaa rauhallisesti, kuvata jopa ällörealistisesti mitä seuraa, jos syön sopimattomia ruokia (haluaako hän tosiaan kulkea sitten ripulit housuissa olevan naisen kanssa tuolla ulkona, jos noudatan hänen suositustaan syödä mitä vaan vaikka tiedän että vatsa ei kestä? ;) ) , ohjata lukemaan vaikka lääkäriseura Duodecimin Terveyskirjastosta sivun IBS:stä.

Mutta jos näidenkään jälkeen ei ymmärrä, että kyseessä on fysiologinen sairaus eikä mitään ruoan pelkoa, niin ehdottomasti ei jatkoon sellaiselle miehelle. Joko on liian heikot kognitiiviset kyvyt ymmärtämään mikä on ehdoton ei mulle, tai sitten ei oikeasti keskity ja kuuntele vaan inttää omassa päässään jotain "akat on tuommoisia hysteerisiä tekoallergisia, ihan kuviteltuja kaikki nuo jutut, päässä vikaa" juttua, mikä myös on ehdoton turn off.

Vierailija
11/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei tajua tilanteen vakavuutta vaikka olen konkreetisesti todistanut tilanteen hänelle,esim.kun pidemmällä automatkalla söin huoltoasemalla palan pitsaa ja join  kahvia,minkä takia vajaan tunnin päästä paskoin tien poskeen.

En tiedä kuvitteliko mies että ilokseni kykin siinä kaikkien ihmeteltävänä! (olin levikkeellä vanhan ja uuden tien välissä).

Miehen teoria on että ongelma poistuu kun lakkaan pelkäämästä ja syön kunnolla,vatsani kuulemma menee sekaisin kun saan niin harvoin ruokaa. Pitäisi kuulemma syödä lihaa,leipää ja juoda kahvia niin vatsan toiminta asettuu..

Ei helv.. alkaa tuntua että tapailen täyttä idioottia :( Muuten hyvä mies mutten jaksa että leikkii Tohtori Housea.

Ap

Kun mietit vähän niin huomaat todennäköisesti, että tekee tuota muissakin asioissa. Tietää kaiken paremmin kuin lääkärit tai tiedemiehet tai kokemusasiantuntijat, koska hän on näin keksinyt ja päättänyt. Ei ota selvää, ei lue, mutta hänestä tuntuu että asia voisi olla näin. Ei tuota pidemmän päälle kestä. 

Vierailija
12/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jonkun aikaa yrittäisin selittää asiaa rauhallisesti, kuvata jopa ällörealistisesti mitä seuraa, jos syön sopimattomia ruokia (haluaako hän tosiaan kulkea sitten ripulit housuissa olevan naisen kanssa tuolla ulkona, jos noudatan hänen suositustaan syödä mitä vaan vaikka tiedän että vatsa ei kestä? ;) ) , ohjata lukemaan vaikka lääkäriseura Duodecimin Terveyskirjastosta sivun IBS:stä.

Mutta jos näidenkään jälkeen ei ymmärrä, että kyseessä on fysiologinen sairaus eikä mitään ruoan pelkoa, niin ehdottomasti ei jatkoon sellaiselle miehelle. Joko on liian heikot kognitiiviset kyvyt ymmärtämään mikä on ehdoton ei mulle, tai sitten ei oikeasti keskity ja kuuntele vaan inttää omassa päässään jotain "akat on tuommoisia hysteerisiä tekoallergisia, ihan kuviteltuja kaikki nuo jutut, päässä vikaa" juttua, mikä myös on ehdoton turn off.

Ei oo sairaus. Oireyhtymä ja toiminnallisuushäiriö. 

Vierailija
13/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos tosiaan muuten on hyvä mies, niin ei siinä auta kuin pitää vaan silti kiinni omasta linjastaan, eli tekee selväksi, että ok, sun mielipide on rekisteröity, mutta en aio kokeilla ehdotuksiasi ja aion jatkaa sen mukaan syömistä minkä oma kokemus sanoo hyväksi mun vatsalle. Ei se pakottaakaan syömään oikein voi. Ei ole helppo ongelma ja voi ennustaa että on vaikea muissakin asioissa, mutta en minä ainakan muuten melko täydellistä hylkäisi tuon yhden ristiriidan takia.

Vierailija
14/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

OK, miehenäkin hyväksyn teorian, että tapailenasi äijä on tollo. Ehkäisy kuntoon.

Vierailija
15/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koettaisin puhua tästä avoimesti useampaan kertaan. Siis sekä IBS:stä että siitä, että ärsyttää, että leikkii Tohtori Housea, vaikkei ymmärrä asiasta edes perusteita. Mutta jos mies ei osoita mitään ymmärrystä eikä kehitystä vaikkapa neljässä kuukaudessa, niin antaisin olla. Miten silloin saisitte homman sujumaan muissakaan ongelmatilanteissa?

Vierailija
16/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tyyppi kehitysvammainen tai muuten erikoinen?

Tai ensihoitaja. Niille ihminen on sairas vasta kun pää on irti ja hukassa. Pää kainalossa ei riitä.

Vierailija
17/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tyhmä. Ei kannata. Ei pysty eikä osaa olla jatkossakaan tukena kun tarvitsisi. Näitä tapauksia on paljon että toisella on monia vakavia sairauksia ja toinen ei ymmärrä.

Vierailija
18/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä olet selittänyt mikä se on? Ei kaikki tiedä lääketieteestä paljoakaan.

Tämmöiset jutut tajutaan ihan itse selvittää heti kun toinen niistä kertoo.

Vierailija
19/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailu on jo tuollaista, niin mietipä kun suhde syvenee. Kyllä jo järkesi pitäisi sanoa että ei kannata jatkaa.

Vierailija
20/40 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tää ukko kuulostaa aika yksinkertaiselta ja noh.. tyhmältä. Onko muutenkin ymmärryksessä vikaa?

Mulla ongelmia mm nukkumisen kanssa ja jokaikinen poikaystävä on kokeneet tehtäväkseen kertoa mitä ja miten pitäis tehdä kun selkeästi olen itse vaan ongelmani aiheuttanut ja esitä vaan 🤦

Eikun vaan menet ja alat tekemään 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä