Treffeillä: mikä ammatti on täysi turn off?
Kommentit (157)
Mun mielestä 4000e kuussa ei ole ollenkaan huono palkka insinööriltä... :D Hanttihomma on yleensä ruumiillista työtä ja mun insinööri mies ei kyllä mitää hanttihommia tee. :D Joku paskakuski on ehkä semmonen ammatti joka sais mut varpailleen.
En nyt tiedä mikä voisi olla ammattina, vaikka joku autonrassaaja? Likaiset kädet...yhhyh.
Mutta loppujen lopuksi, pääasia on se, että tekee töitä. Luuserit ("elämän koulun käyneet", narkkarit, juopot...) ovat ehdoton ei.
ovat koulutuksia, eivät ammatteja.
...kunhan nyt jotain tekee elääksensä. Mutta en ehkä lämpenisi jollekin elämäntapafeissaajalle tai Animalian silmäätekevälle.
vaikka insinööri (ja ihan myös di menee samaan kategoriaan, ennen kuin joku huomauttaa...).
vaikka insinööri (ja ihan myös di menee samaan kategoriaan, ennen kuin joku huomauttaa...).
Siinä onkin aika huonosti tienaavaa hanttihommaporukkaa!!!
Kapiainen
Palomies
+ mikä tahansa amisammatti
Merkantti tai yo-merkonomi
t. nimim. luovan alan päällikkö
yhteiskunnan elätti on ehdoton turn off.
Ai, sukat kyllä pyörii älykkäiden ihmisien parissa... Taiteilija ja urheilija ei sytytä.
roskakuski ja kaikki nörttihommat
Mä oon seurustellut ihan pirun kuuman roskakuskin kanssa.
Ja nyt olen parisuhteessa it-miehen kanssa :D
tai sellainen ammatti, johon ei tarvita toisen asteen koulutusta korkeampaa koulutusta.
Tai turkistarhaaja. Ei näitä varmaan tarvii selittää:)
Kapiainen
Palomies
+ mikä tahansa amisammatti
Merkantti tai yo-merkonomit. nimim. luovan alan päällikkö
luova olla, jos olet ennakkoluuloinen... Ennakkoluuloisuus toisia kohtaan kai rajoittanee luovuutta jonkin verran. Mutta toisaalta, jos olet esimiestehtävissä, sinulta ei varmaan odoteta luovuutta, vaan alaisiltasi.
että kaikki "amisammatit" mutta kokin kanssa sitä päädyin naimisiin joten eipä mulla tainnut oikeasti mitään ehdottomia turn-offammatteja ollakaan jos muuten sopiva mies löytyy.
Mulle pahimmat turn-offit olisi todella matalapalkkaiset ja matalan koulutuksen vaativat työt PAITSI jos ko. työ on henkilön todellinen kutsumusammatti esim. joku nuorisotyöntekijä.
Psykologimieheen minun olisi myös vaikeaa suhtautua varauksettomasti, jostain syystä.
t. super it-nörtin vaimo
poliisi, pappi, kapiainen, turkistarhaaja
sosiaalityöntekijä, lähihoitaja.