Treffeillä: mikä ammatti on täysi turn off?
Kommentit (157)
palkkamurhaaja eivät ole ammatteja. Sama kuin lisäis tässä topicissa luetteloonsa raiskaajan, murhaajan, pedofiilin ja pankkiryöstäjän.
Mä en näe itseäni seurustelusuhteessa
-minkään kuskin kanssa (yksinkertaisia ja jalkoväli vie)
- lihantuottajan kanssa, jollei sitten kasvata luomutuotantona. En hyväksy tehotuotantoa enkä käsitä millainen ihminen kykenee kohtelemaan eläimiä niin julmasti.
-näyttelijä, muusikko, mikä tahansa julkkis. En haluaisi olla itse julkisuudessa, sitäpaitsi ei nuo kaksi edellämainittua taida olla uskollisimmasta päästä luonteiltaan.
-insinööreihinkin suhtaudun hieman varauksella, koska en jaksa niissä yleisesti olevaa, kaikkeen mahdolliseen liittyvää "miten tämä toimii" - ajatuskuviota. Plaah.
Koska minussa on hieman rikollisen vikaa, ja en siedä super vastuuntuntoisia ihmisiä. Millään muulla ammatilla ei ole välitä minulle.
sellainen jossa painetaan pitkää päivää ja tehdään lisähommia vielä kotonakin. Sellainen joka menee suhteen edelle.
Oma kumppani on juurikin sellainen ja meinas ne ekat treffit vähän loppua lyhyeen kun tyyppi selitti työasioistaan ja olin nukahtamaisillani. Itse tosin kysyin.
Onneks tittelin takana on aivan mahtava persoona ja just olen miettinyt koko illan, että miten ihana se kulta voikaan olla :)
Pappi, en yleensäkään haluaisi suhteeseen uskonnollisen ihmisen kanssa.
Puhelinmyyjä, myyntiedustaja, feissari.
Patologi. Hieno ja arvostettava ammatti, mutta omien fobioideni takia ällöttäisi liikaan. Vika on siis itsessäni.
Lisäksi on useita ammatteja, joiden harjoittajista minulla on todella negatiivinen kuva. Ammatti voisi siis olla turn-off, mutta jos mies olisi huippu, ammatilla ei olisi väliä.
oli ala mikä tahansa (asunto, huonekalu, auto jne.
En haluaisi suhteeseen valokuvaajan kanssa. Enkä erityisemmin edes olla tekemisissä.
Ai, sukat kyllä pyörii älykkäiden ihmisien parissa... Taiteilija ja urheilija ei sytytä.
Ah, niin, unohdin; taiteilija ei voi olla älykäs. Vaikka luovuus nimenomaan vaatii sitä (älykkyyttä).
palkkamurhaaja olisi aika turn-off. Paitsi jos olisi kuin John Cusackin näyttelemä Martin Blank Grosse Pointe Blank-leffassa... ulkoisesti siis, sit voisin treffata kerran :)
Ja sit kuka vaan joka tekee ympäripyöreitä päiviä eikä nassua kotona näytä. Niin ja kehonrakentajat on myös erittäin Turn off.
Kansanedustaja olisi myös liian paha.
Seurakunnan työntekijä
Kirjastonhoitaja
Velkaneuvoja, oman ammattini takia vn:t on niin kaukana mun ajatusmaailmasta ja arvoista
En vois seurustella ihmisen kanssa jonka ammatti on valikoitunut "koska sinne pääs helpolla" tai "ei jaksanu lukee". Niin sanotusti laiskat ja kunnianhimottomat ihmiset (lue paskahousut) ei kiinnosta. Yleensä nämä siis amisamatteja, mutta jos intohimo esim. ruoanlaittoon niin esim. kokki ois ok.
Täysiä turn-off -ammatteja treffikumppanilta (naiselta):
- Sisustussuunnittelija (en haluaisi ainakaan viedä omaan kotiini)
- Psykologi (EI!)
- Ravintoterapeutti (en haluaisi ottaa vastaan "näin-syöt-hyvin" -neuvoja...)
- Liikunnanohjaaja (...enkä näin-sinun-pitäisi-liikkua -neuvoja, vaikka en ylipainoinen olekaan)
- Julkisuuden henkilö
- Poliisi
Kiinnostavia olisivat:
- tutkija
- pappi / teologi (naispappi olisi jostain syystä to-della houkutteleva..)
- kirjastonhoitaja tai informaatikko (yleensä sivistyneitä, lämminhenkisiä naisia)
- sosiaalialalla, hoitoalalla työskentelevät (empaattisia? huumorintajuisia?)
- fysioterapeutti
No, enpä ole näillä näkymin kyllä ketään treffailemassa, mutta ajatusleikkinä oli huvittava!
Seurakunnan työntekijä Kirjastonhoitaja Velkaneuvoja, oman ammattini takia vn:t on niin kaukana mun ajatusmaailmasta ja arvoista
...eli siis olet viimeksi mainittujen asiakas?
ennakkoluuloistahan tässä on kyse, mutta
- teurastaja
- lääkäri /psykiatri (vaikuttavat kylmiltä ja olisi aina töissä)
- psykologi
- myyjä, pörssivälittäjä
- asuntovälittäjä
- bisnesmies, johtaja
- hitsaaja, kokki tms. ammattikoulutus
- pappi
- poliisi, vartija
äijä-duunari-hommat
Tykkään nörteistä :)
Kunhan minun ei tarvitse tehdä
hänen töitään :)
Jos tarvitsee kaikki raskaat
ammatit on poissa laskuista :D
Tässä ketjussa on muutaman kerran mainittu papin ammatti. Olenko mä jotenkin ennakkoluuloinen, kun jostain syystä minun on ihan kauhean vaikea kuvitella pappien edes käyvän treffeillä? Eikö ne vietä aikansa turisten vanhojen naisten kanssa Jeesuksesta ja siunaten kaikkea mahdollista?
Pappien joukkoon mahtuu kaikenlaista tallaajaa, osa varmasti on enemmän kiinnostunut mummojen kanssa juttelemisesta kuin festareilla kiertelystä, mutta ihan tavallisia ihmisiä ne papitkin on vapaa-aikanaan.
Muutenkin on käsittämätöntä ajatus, että ihmiset muka puhuisivat vapaa-aikanaan pelkästään ammattiinsa liittyvistä asioista, olipa ammatti sitten mikä tahansa.
Mulle ehdottomia esteitä edes ensimmäisille treffeille olisi:
parittaja
huumediileri (ei kai ole ammatti mutta elantonsa sillä kuitenkin tienaaMuita voisin tavata sen yhden kerran ja muodostaa sitten ihmisestä mielipiteeni.
elämäntapatyötön, jos sitä ammatiksi voi kutsua. Siis sellainen joka on työtön omasta halustaan.
Sen lisäksi
-P**kaauton kuljettaja
-Verkostomarkkinoija, oveltaovelle myyjä, puhelinmyyjä
-Turkistarhaaja
Näiden lisäksi taiteilijat ja tuholaistorjujat käsitellään tpauskohtaisesti...