Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen, että Ben & Jerry's -jätskissäni oli kaikki keksitaikinaklöntit tuossa päällä.

Vierailija
10.05.2012 |

Pohjalla niitä ei ilmeisesti ole. Mikä nyt eteen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain.

JA SÄ TEET PILKKAA VAKAVASTA ASIASTA! Tää on siis niin taattua AV:ta, huoh.

Ap

Vierailija
2/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita myös sanomalehden mielipide-palstalle. Varaa aika psykologille. Osta ensi kerralla jotain muuta jätskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita myös sanomalehden mielipide-palstalle. Varaa aika psykologille. Osta ensi kerralla jotain muuta jätskiä.

iltapieru tai joku astetta arveluttavampi lehti musta jutun, jossa mä osoitan etusormella jäätelöpurkkia dramaattinen ilme kasvoillani? Siinäpä olis tilaisuus saada huomiota ja päteä! Ehkä mut tultais tuntemaan nimellä jäätelö-Anna...?

Ap

Vierailija
4/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten voisin auttaa. Kaikki on pilalla... Mistä ostit jäätelön? Ota loppupurkki mukaasi ja palauta tuote. Vaadi saada uusi purkki tilalle tästä mieltä järkyttäneestä traumaattisesta kokemuksesta. Vaikka eihän tuollaista menetystä voi mitenkään kokonaan hyvittää. Toivon että uusi purkki on tasaista laatua ja voit yrittää aloittaa kaiken aivan alusta ja puhtaalta pöydältä. Onnea matkaan!

Vierailija
5/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla moista draamaan ole koskaan käynyt. Onneksi! Olen oikea jätskihirmu ja saisin hepulin, jos mua olis petetty jäätelön muodossa.

Vierailija
6/6 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako enää ostaa tuota vai puskeeko vanha trauma läpi ja joka kerta pelonsekaisin tuntein se kauhaisu purkista. Onko sattumia pohjalle asti? Hirveä trilleri! Terapia! Lääkkeet!