( : ELOLINTUSET MAANANTAINA : )
Täällä kp 21/28 ja jännitys nousee kovasti. Itseä ottaa oikein päähän kun nyt tuntuu niin varmalta että olen raskaana. Sit jos täti jyrää niin tiputaan todella korkealta.
Mä ajattelin perjantaina testata sillä tuona päivänä on pikkujoulut. Toivottavasti näyttää oikein tuloksen jo tuolloin.
Oikein paljon onnea plussanneille ja tsemppiä pudonneille!
Kommentit (32)
Voi kun ihana lukea hyviä uutisia, ONNEA kaikille plussanneille!! Itsekin malttamattomana testailin tänä aamuna kp 26/29-29 kun olin mukamas niin varma raskautumisesta. Selvääkin selvempi NEGA tuli. Toivon kipinä elää kumminkin, masua turvottaa tosi kummallisesti. Tai sitten täti tekee tuloaan, alan jo epäillä itseäni... En kyllä testaa uudelleen ennen perjantaita ;)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille lintusille ja plussanneille tarrasukkia..
olivia-s
Maanantaita vaan kaikille ja onnea kaikille plussanneille ja haamun saaneille! mä sitten putosin tuosta elokuun alusta....täti tuli kylään taas ennätysajoissa....=( olinkin vähän skeptinen,mutta kyllä silti harmittaa ja lujaa.Olisi se elovauva niiiiin ihana....vielä ehtis kuunloppuun,mutta en halua mitään paineita asian suhteen.Vauva tulee sitten kun tulee,jos me vielä sellainen lahjana saadaan!=) onhan tuossa ensimmäisessä paljon vauvaa vielä! Joka tapauksessa voisin vielä kuumeilla.....eli josko mut siirrettäs tonne 27.8 perään!kiitos ja kumarrus!
aika moni oli plussannut viikonlopun aikana :). Toivon mukaan perässä tullaan. DPO 12 menossa, kp 51/?.
Bubbles, olet ihan oikeassa. Itselläkin tekis mieli tehdä testiä pikkasen etuajassa. Toisaalta, musta ei ole kyseenalaista myydä testejä, jos ihmiset kerta haluaa niitä ostaa. Ei karkkikaan ole terveellistä, mutta silti sitä kaupoissa myydään. Siis no joo, idea siis se, että ei raskaustestibisnes musta epäeettisempää ole kuin muukaan bisnes.
Sitten mietin tuota ohjetta " viikko kun kuukautiset myöhässä" . Syynä on voinut olla se, etteivät testit ole olleet niin herkkiä kuin nykyään. Toinen pointti: on ehkä hyväkin, että todennäköinen raskaus selviää nopeasti, niin osaa välttää alkoholia ja tupakkaa jne.
Itse en ole testannut kemiallista raskautta tai vaikka " varhaista keskenmenoa" , joten en osaa sanoa niistä fiiliksistä. Surua ja turhaa stressiä siitä voi aiheutua. Hyvänä asiana se, että yleistyminen lisää tabuista puhumista ja tuo keskenmenonkin lähemmäs ihmisiä. No, ehkä ymmärsitte mitä hain takaa.
Joka tapauksessa oon samaa mieltä, että kannattaisi malttaa mielensä testaamisen suhteen, rahansäästön ja mielenterveyden takia :)
menin ja tein testin just..kp 28/29 ja sain selvän haamun, siis voiko tää olla totta??? en voi uskoa tätä!!!! apuva =)
Tässä ei ikävä kyllä pääse editoimaan tekstiä, joten kirjoitan vielä pari sanaa varmuuden vuoksi: niin tarkoitukseni äsken ei siis ollut vähätellä varhaisia keskenmenoja tai myöhästyneitä kuukautisia, kuinka kukin asian ajattelee. En siis halunnut tulkita ihmisten tunteita, jotka sellaisen ovat kokeneet. Kukin kokee tavallaan, omista olosuhteistaan käsin.
Suuret onnittelut :D Voihan se olla totta, miksei olisi :))))!!!
Tuoreeltaan voit kertoa oireesi, jookos!
Ihanaa lisää plussia.Käytiin ukon kanssa taas kuntosalilla ja sen jälkeen nukuinki kunnon unet.Joku kysyi noista ovistesteistä.Eli kannattaa vaan jatkaa testailua niin kauan ku se plussa tulee.Ensin ne viivat on aika haaleita mut sit kun on se lh-huippu niin kyllä tulee yhtä tummat viivat tai testiviiva on tummempi.Nyt menossa kp19/27-31 ja piakkoin pääsee täälläkin jännäilee.Noista testeistä:Mulla on noit acon10 4 kpl kaapissa.Ei niin hyvä, kun tiedän itseni että etuajassa testaan ja varsinki nyt kun niin on " tuhlattavana" .Plussaonnea!!!
Hienoa, kun on jo noin monelle plussaa tullut!
Meillä ei vielä mitään toiveita, miinusta testissä, eikä merkkejä menkoistakaan. Vähän kerrassaan esikoinen (6kk ja viikko) syö jo muutakin kuin tissiä, jospa alkaisi tärppäämään..
Tästä tämä plussa-aalto lähtee :) Toivottavasti imasee mahdollisimman monen meistä mukaansa!
Piti aiemmin kertoa joulujuttujakin vähän. Ostin viikonloppuna kummilasten lahjat valmiiks ja kyllä tuli helpottunu olo. Sisko varas digiboxin ja ostetaan se puoliks äidille, eli sekin puoli on jo hoidossa. Tytölle on myös lahja jo. Enää puuttuu pojan lahja (toivonu PS2:ta...) ja ukon lahja pienimmäinen saa varmaan lahjoja ihan tarpeeks muualtakin ja kun ei niistä mitään vielä ymmärrä niin ei miehen kanssa osteta mitään. Anopille vielä jotain ja sit olis lahjat hommattu! Perjantaina lähdetään lasten ja ukon kanssa ostamaan jouluvaloja ja koristeita että päästään ens viikonloppuna koristelemaan joulua. Viikonloppuna olis tarkotus taiteilla myös piparkakkutalo. Tai jos siis itse tekis palat ja kasais sen, lapset saa koristella :)
No johan olette laittaneet töpinäksi. Mä olen päivän pois täältä ja heti pääsen onnittelemaan eli
SUUREN SUURET ONNITTELUT Öttikselle,Pantoufle, AuroraM ja Ronyn ja heille joiden nimi jäi mainitsematta (yritin kyllä lukea pinot tarkkaan)
Kp 11/30 menossa... jostain syystä isäntä tykkää juuri tästä kierron vaiheesta ;)
Nyt vetäydyn tv:n ääreen nauttimaan ohjelma tarjonnasta
jos saan (?), kun LA olisi sitten elokuun lopussa, jos tästä kierrosta tärppäisi. Nyt vasta kp 3...
Meillä esikoinen vuosi ja kaksi kuukautta, ehkäisyä ei ole käytetty sitten kevään, mutta ei varsinaisesti yritetty vielä, päiviä laskettu edes tms. Tässä kierrossa ajattelin ottaa ovistestit käyttöön ja pitää huolen että makkarissa on toimintaa oikeana ajankohtana. :D
Esikoistakin kyllä " tehtiin" vuoden verran aikanaan, että tuskin nytkään ihan äkkiä tärppää... Mutta toivotaan pientä elolintusta kovasti! :)
Onnittelut kaikille jo plussanneille! :)
...Mutta en vaan kertakaikkiaan jaksanut odottaa... Oireita kuitenkin on jo, niin sitä halusi sit testata.. Viisaintahan se tietty on odottaa... Itekin ajattelin että odotan sinne 29/29 mutta en sit malttanutkaan...