Miksi pitkää imetystä kauhistellaan, mutta 3-vuotiasta tuttipullo suussa pidetään hienona?
Samat mammat joiden mielestä puolivuotias vauva on liian iso imetettäväksi, antavat kolmevuotiaansa juosta pihalla vaipoissa tutti suussa, ja puhuvat "vauvastaan". Kivaa oman hännän nostamista.
Kommentit (5)
enpä ole tällaiseen törmännyt.. :O
Meillä tyttö jätti tuttipullonkin alle vuoden ikäisenä..
mutta täällä tuttipullo suussa olevaa kolmivuotiasta kukaan ei kyllä pidä hienona. Vähän häpeävät, tai selittelevät miten eivät ole vielä saaneet aikaiseksi vieroittaa pullosta, vaikka pitäisi. Ehkä asumme junttilassa ;)
Samat mammat joiden mielestä puolivuotias vauva on liian iso imetettäväksi, antavat kolmevuotiaansa juosta pihalla vaipoissa tutti suussa, ja puhuvat "vauvastaan". Kivaa oman hännän nostamista.
Mistäs tämän tieteellisen faktan olet kaivanut?
Itse en ole kyllä kauhistellut oikein mitään, kukin tekee tavallaan, mutta kolmivuotias joka juo tuttipullosta ja imee tuttia on joko kehitykseltään viivästynyt tai vanhempansa laiskoja. Luojalle kiitos en ole kuitenkaan tälläisiin törmännyt.
Itse imetin lasta vuoden ikäiseksi, sen jälkeen lapselta itseltää loppui halu rintaruokintaan.
esikoinen vasta tuon ikäisenä alkoi juoda tuttipullosta (kun en tajunnut, että voisi sen maidon laittaa tavalliseen mukiinkin), mutta lopetti sitten 1,5-vuotiaana.
Vain kerran olen tavannut yli 2-vuotiaan tuttipullojuojan, ja hänellä oli kehitysviivästymiä.
Ei 3-vuotiaalla tuttipullon / tutin käyttöä hyvällä katsota.
t. itse 3-vuotiasta imettänyt