Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen 60-luku, maanantai!

21.11.2005 |

Huomenta!

Kyllä taitaa tällä pikkuvauvalla olla hampaita tulossa suuhun! Eilen illalla tavallinen, noin klo 19, nukkumaanmeno vaihtui kahden tunnin raivokkaaksi käden syömiseksi, tissin pureskeluksi ja kiljumiseksi niiden välissä. Nukahti lopulta syliin kun pidin tuttia suussa 2 min (kun ei pysy pitämättä) ja pieni jyysti sitä ikenillä ja nukahti yhtäkkiä ja tutti putosi ulos. Yö meni kyllä hyvin, mutta ällistys oli äidillä suuri, kun aamulla vaippa oli ihan kuiva...omituista! Tuolla alaikenessä on aika patit, toivottavasti tämä ei kestä viikkoja vaikka en kyllä vielä hampaitakaan toivo...

Nyt aamupesulle,

Pääskyja Valio, viikon päästä 3 kk

Ps. Kirahvi, ootko käyny Kestovaippainfon keskusteluissa, siellä on hyviä arviointeja noista vaipoista? Sr UnderTheNile kuivuu h i t a a s t i...mutta kai se on imukyvyn hinta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari astetta pakkasta ja maa valkeana, kai se talvi on viimein hyväksyttävä. Mies uhkasi raahata minut kelkkailemaan kunhan jäät kantavat..hyiii.Meillä sofian ikenet myös kutisevat, välillä on molemmet kädet suuhun menossa. Kaikista paras lelu on omat varpaat, niitä tunnustellaan, niille jutellaan ja niitä maistellaan. On se kumma että oman vauvan kanssa on joskus avuton olo ja huolestuu pienistäkin asioista vaikka ikäni olen työkseni vauvoja hoitanut ja toisia opastanut. Jokos se hilima on täällä piipahtanut? Mulla jää aina päiviä väliin etten kerkiä täällä piipahtamaan enkä viiti selata sitten edellisiä päiviä. Huhtikuussa on sitten kolme alle kaksivuotiasta pienokaista meidän perhekunnassa kun vanhin lapsukaiseni saa toisen lapsen, ihanaa hulinaa pitkästä aikaa. Vintillä ole innoissani kaivellut, sieltä löytyy nukkekoti, keinuhevonen, barbit, kymmeniä pehmoja yms. Kiva kun säästin ne, ovat kohta tarpeen vaikka barbit taitavat nykyään olla jotain isopäisiä hirvityksiä..

tuikku ja sofia

Vierailija
2/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hampaita jo.. Huih. Kauhulla odotan meille, koska tuo neiti käy tissiin kiinni ikenillään jo niin lujaa, että sattuu. Auts... Siihen, kun yhdistyisi pieni, terävä hammas. Uijui... Meillä myös ovat kädet (etenkin sängyssä) jatkuvasti suussa ja kamala lussutus käy. Toivottavasti ei kuitenkaan ole vielä hampaista kyse. Tosin kovasti neiti kuolaa.

Tänä aamuna oli 6:45 herätys. Hirmuähinä ja lussutus kuului ja kun katsoin, totesin, että tyty oli onnistunut kiemurtelemaan itsensä kokonaan peiton alle ja vetämään siihen sekaan vielä sängyn laidalta sideharsoja... Ja hiki oli. Mutta pissaa oli illan tankkauksesta huolimatta tosi vähän taas vaipassa... Eli jatkanemme kestovaippailua öisin.

Ja Pääsky, olen aina välillä ehtiessäni harrastanut kestovaippasurffailua myös tuolla infon sivuilla. Siellä kieltämättä on hyviä keskusteluja... Ja voipi olla, että tuo Under The Nile imee sitten vettäkin turhan hyvin. ;) Itse en ole vielä saanut päätettyä, mitä tarravaippaa kokeilisin yövaipaksi... Hauskaa pähkäillä moista. :)

Tuikulle vielä: Oman lapsen hoito taitaa aina olla oman lapsen hoitoa eli jokainen äiti on avuton ja huolissaan vauvan kanssa välillä, oli sitten muita hoitanut miten paljon hyvänsä... Ja olen myös vähän kaipaillut Hilimaa. Toivottavasti kaikki on hyvin ja vauva vain vie kaiken ajan. Teillä muuten taitaakin olla sitten melkoinen hulina, kun pieniä löytyy enemmänkin lähisuvusta... Kiva, että on sitten samanikäistä seuraa.

Mutta jospa jatkaisin vauvan heräämisen odottelua... Päivänjatkoja!

-kirahvi ja Soli tasan 9 vkoa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille kaikille muillekin vauvallisille hyvää viikonalkua. :-)

T. Jymy rv 17+3 muistaakseni

Vierailija
4/6 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä hauskasti pieniä, Tuikku! Minä olen saanut esikoisen niin, että pikkuveljeni oli 2v...

Meillä on tää tuotantotahti ollut niin tasainen, että esikoisen vanhoilla barbeilla ja nukkekodilla on koko ajan joku leikkinyt, ja leikkii edelleen. Olen vähän ' pihi' noiden lelujen ja vaatteiden kanssa, jotain esikoisenkin vanhoja on tallella, samoin mun omia vanhoja.

Nyt hammasvauva kutsuu, ah, sylitelty onkin koko iltapäivä ja nyt on hetken isin sylivauva. Taidamme kääntyä Panadol-suppojen puoleen...

Pääsky

Ps. Ei ole Hilimaa näkynyt, toivottavasti kaikki on hyvin!

Vierailija
5/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyypä tämäkin pino pinnalla hetken aikaa...

Unet ovat vähissä edelleen. Vauva tosin nukkuu nytkin oikein sikeästi pihalla. Saisinpa jotenkin ehdollistettua iltaa nukahtamisen yhtä tehokkaaksi kuin näille aamupäiväunille. Toppahaalarin, kun on saanut puettua, neiti nukkuu jo. Hohhoijakkaa.

Tosin eilen illalla ja viime yönä oli jokin ahmimiskohtaus. Meni muutamassa tunnissa melkein 4 desiä korviketta + imetys päälle... Eli normaalin päivän koko korvikeannos. Olisiko tuo neiti kasvamassa? No, vaatteet jäävät kyllä pieniksi niin, että humina käy.

Niin ja minun pikkusiskoni sai poikansa, kun pikkuveli oli 3-vuotias. No, onpa noilla ollut seuraa toisistaan. :)

Pääskylle voimia sylittelyrumbaan.

-kirahvi-

Vierailija
6/6 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan purskutellaan sylkeä ja hotkitaan nyrkkejä. Onneksi yöunet sujuu, mieluummin kantelen päivällä kuin yöllä.

Kaipailen jo vähän lumisadetta! Niin kiva kun tuo auringonpaiste onkin, mutta kun se paistaa noin matalalta, kaikki villakoirat pomppii silmille sohvan alta... vaikea ymmärtää mistä niitä ilmestyy.

Nyt hermostuu syli-Valio, kuulemisiin!

Pääsky ja Valio, joulutontun värisessä asussa