Koska harrastit seksia viimeksi?
Itse noin 12h sitten
Bonus kysymyksia:
Kenen kanssa? Missa? Saitko orgasmin? Ehkaisitko?
Mieheni, kotona sangyssa, sain 2 ja ehkaisimme pillereilla.
Kommentit (46)
Mieheni kanssa saunassa. Sain saunan lauteilla orgasmin, jonka jälkeen siirryttiin pukuhuoneen puolelle. Ehkäisin renkaalla.
Kaksi päivää sitten oman mieheni kanssa. Ehkäisynä kondomi. Sain orgasmin, joskin vasta lelun kanssa touhuiltuani. Mutta pääasia, että sain.
23h sitten ja mieheni kanssa, omassa sängyssä, sain, ehkäisin hormonikierukalla.
Itse noin 12h sitten Bonus kysymyksia: Kenen kanssa? Missa? Saitko orgasmin? Ehkaisitko? Mieheni, kotona sangyssa, sain 2 ja ehkaisimme pillereilla.
2kk sitten (lapsi syntyi 6vk sitten)
onko 6vk normaali aika selibaatille synnytyksen jälkeen?
kotona saunassa taisi olla, en saanut orkkua (tuntui hyvälle), ei kun olin jo raskaana :)
Kaksi päivää sitten oman mieheni kanssa. Ehkäisynä kondomi. Sain orgasmin, joskin vasta lelun kanssa touhuiltuani. Mutta pääasia, että sain.
8h sitten kotona, ehkaisynä kierukka, oma mies, sain orgasmin.
3 vuotta sitten ja en ehkäissyt ja tulin raskaaksi mies tuttu. nyt olen siis 2 veen yh ja saa nähdä koska saa seuraavaksi kun tuntuu että oman itsensä hoito vähän jäänyt tuon pojan syntymän jälkeen, vaikken mikään ruusu ennenkään ollut. no ei onneksi paljoa huvitakkaan
oma mies, sain ja hormonikierukka on mukana touhussa, en kerro missä
Kotona, silloisen (jaa mikähän se oli) ihastus varmaankin, vähän niinku "vakipano", mutta ei ihan, sillä seksiä oli vain muutaman kerran kaiken kaikkiaan. Sain, ja ehkäistiin kondomilla.
mies sormettaa tässä sohvalla... kohta siirrytään tositoimiin ja ei ehkäistä.
Joku reilu kuukasi sitten. Kotona oman miehen kanssa, kylppärissä :) Käytimme kumia ja syön toki myös pillereitä!
Viime kesänä. Miesystävä, mökillä, kondomi ja kukaan ei saanut, kuten ei yleensäkään.
mies sormettaa tässä sohvalla... kohta siirrytään tositoimiin ja ei ehkäistä.
Muistahan kertoa meille heti kun saat.
Joku reilu kuukasi sitten. Kotona oman miehen kanssa, kylppärissä :) Käytimme kumia ja syön toki myös pillereitä!
miksi kaksi ehkaisya ja jos paneskelette vain kerran kk niin miksi syot pillereita?
Mieheni kanssa, omassa sängyssä, sain orgasmin, ehkäisimme pillereillä.
ei ehkäisty, sain, oman miehen kanssa
2h sitten
rakastajan
hotellissa
sain
ehkäisin (pillerit)