Koska harrastit seksia viimeksi?
Itse noin 12h sitten
Bonus kysymyksia:
Kenen kanssa? Missa? Saitko orgasmin? Ehkaisitko?
Mieheni, kotona sangyssa, sain 2 ja ehkaisimme pillereilla.
Kommentit (46)
pari viikkoa ennen kuin jätin avioerohakemuksen, kun mies valitsi salarakkaansa. Sen jälkeen ei ole ollut ketään.
mieheni kanssa, sängyssä, sain orgasmeja ehkäisyn käyttö olis ollut myöhäistä :D
loppusyksystä,en muista tarkkaan mutta ennen joulua kuitenkin. Oman miehen kanssa, kotona, varmaankin sain (kuten useimmiten) ja ehkäisynä pillerit. Ja olen naimisissa. :(
7 vuotta (joo todella: VUOTTA) sitten exäni kanssa, silloisen yhteisen kotimme sängyssä. E-pillerit oli käytössä ja muistaakseni sain orgasmin.
Tarkemmin sanoen 14.4. iltapäivällä omassa makkarissa ja aviomiehen kanssa. Mies lensi vielä samana iltana työmatkalle Aasiaan, ja on samalla työreissulla edelleen. Palaa joskus kesäkuussa.
Ehkäisyä ei käytetty ja nyt olenkin raskaana viikolla 7.:))
Tarkemmin sanoen 14.4. iltapäivällä omassa makkarissa ja aviomiehen kanssa. Mies lensi vielä samana iltana työmatkalle Aasiaan, ja on samalla työreissulla edelleen. Palaa joskus kesäkuussa.
Ehkäisyä ei käytetty ja nyt olenkin raskaana viikolla 7.:))
ensin ajattelin että vuoden tms on ollut mies reissussa...
mieheni kotimaassa eli siis mieheni kanssa. Sain. Kyllä.
Töissä, sen toisen miehen kanssa, kyllä ja kyllä.
Kenen:oman miehen
Missä: kotona olkkarissa ja makuuhuoneessa
Saitko: Sain
Ehkäisitkö: kyllä
Jos itsetyydytys lasketaan tässä seksiksi, niin vastaus
Noin 24 h tuntia sitten
Kenen: itsen kanssa ;)
Missä: omassa sängyssä
Ehkäisitkö: en
oman miehen kanssa, sain, en ehkäise
Exän kanssa harrastin, enkä saanut. Ehkäisynä pillerit, merkkiäkään en enää muista.
Itse noin 12h sitten
Bonus kysymyksia:
Kenen kanssa? Missa? Saitko orgasmin? Ehkaisitko?
Mieheni, kotona sangyssa, sain 2 ja ehkaisimme pillereilla.
Koska se ei ole tällä hetkellä tärkein asia min7un elämässä.
Haha, kaksi ja puoli kuukautta sitten :D
Kattellaan taas -säädön kanssa, hänen sängyssään. Sain orgasmin. Oltiin vähän tyhmiä ja ehkäisynä vain keskeytetty yhdyntä.
Viikonloppuna nähtiin pitkästä aikaa, oletin "selibaatin" päättyvän silloin, mutta eipä ei...tosin sain kyllä jotain parempaa, tunnustuksen ihastumisesta nimittäin ja viikonloppu meni sitten muuten vain lähekkäin nyhjäämiseksi.
Ja tätähän ei enää kysyttykään, mutta joo, meinaa olla puutetta. :D
omassa sängyssä, sain, ehkäisynä mun sterilisaatio.
Tänä aamuna vielä pikapano omassa sängyssä miehen kanssa, sain kaksi kertaa.
Yhdessä 20 vuotta ja erittäin vireä seksielämä:)
n. 9 tuntia sitten, oman kullan kanssa. kotona sängyssä, sain ihanan orgasmin, onneksi ei tarvi huolehtia ehkäisystä, kun miehelle tehty vasektomia.
n. 10 tuntia sitten. Vaimo otti suihin kotisohvalla. Sain kunnolla.
sunnuntaina.
Kenen kanssa: Oman miehen
Missä: Sohvalla ja sängyssä
Ehkäisitkö: Piuhat poikki
Viikko sitten.
Miehen kanssa.
Olohuoneessa.
Sain.
Ei ehkäisty. (Olen raskaana)
Vähän niinkun friends with benefits -tyypin kanssa, hänen sängyssään, en todellakaan saanu orgasmia (se oli maailman huonointa seksiä), käytettiin kortsua.
1945