Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia

Vierailija
09.05.2012 |

Jarna onnistui taas suututtamaan jonkun.

Minkäs nettikaupan edustaja on kyseessä?

VOi jarna jarna etkö koskaan opi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaiden vaatteiden kohusta. Eli hyvin pienessä erässä oli vikaa. Sen sijaan Kymmenet, lähes sadat asiakkaat reklamoivat mutta vain yksi haalari oli totaalisen rikki mutta oli sitä koko talvi käytettykin. Muut reklamatiot oli melkeimpä aiheettomia. Kuluttajavirasto oli aivan pöyristynyt miksi olin tällaisia "vikoja" korvannut. Heidän mielestään ei olisi tarvinnut. Lähetin heille kuvia ja sähköposteja yms. Kuluttajat ovat ylivalveutuneita myös kuluttajaviraston mukaan ja verkkokauppiaat varsinkin hyvittää aivan liikaa ettei juuri tulisi mäitä ikäviä kirjoituksia. Itse verkkokauppiaana otan kovemman linjan enkä lähde enää tuotteita korvaamaan ilman kuluttajaviraston suositusta. Vika saa olla todella räikeä että korvaisin ilman asiantuntijan kehotusta. Toivon että muutkin kauppiaat lähdette samalla linjalle niin saadaan tämä hullunmylly katkaistua.

Vierailija
22/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaiden vaatteiden kohusta. Eli hyvin pienessä erässä oli vikaa. Sen sijaan Kymmenet, lähes sadat asiakkaat reklamoivat mutta vain yksi haalari oli totaalisen rikki mutta oli sitä koko talvi käytettykin. Muut reklamatiot oli melkeimpä aiheettomia. Kuluttajavirasto oli aivan pöyristynyt miksi olin tällaisia "vikoja" korvannut. Heidän mielestään ei olisi tarvinnut. Lähetin heille kuvia ja sähköposteja yms. Kuluttajat ovat ylivalveutuneita myös kuluttajaviraston mukaan ja verkkokauppiaat varsinkin hyvittää aivan liikaa ettei juuri tulisi näitä ikäviä kirjoituksia. Itse verkkokauppiaana otan kovemman linjan enkä lähde enää tuotteita korvaamaan ilman kuluttajaviraston suositusta. Vika saa olla todella räikeä että korvaisin ilman asiantuntijan kehotusta. Toivon että muutkin kauppiaat lähdette samalla linjalle niin saadaan tämä hullunmylly katkaistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelin ettei muka tiennyt mekon ongelmista ja yhtäkkiä jostain selvisi ja kuitenkin kertoi että uskalsi tilata vaikka tiesi ongelmista. kamalaa epärehellisyyttä. Itse vetoaa siihen että avoimesti ja rehellisesti kertoo kaiken mutta oikeasti valehtelee.

Luulen että tämä asia ei tule jäämään tähän... jatkoa seuraa...

Ihmettelen pikkasen mammojen lukutaitoja. Voi sitä olla lukenut laatuongelmista, sitten pessyt mekkonsa, kuivannut, kuten kertoo ja viikannut kaappiin. On voinut silloin juuri unohtaa ja sitten kun lukijat muistuttavat vioista, muistaa ja menee katsomaan. Toteaa virheen. Postaa siitä. Mikä tässä yhtälössä on niin vaikeaa?

Ehkäpä suurperheen äidillä on ollut jotain muuta juuri silloin, kun viikkasi pyykit kaappeihin eikä muistanut katsoa hti onko viiruja tullut.

Vierailija
24/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaiden vaatteiden kohusta. Eli hyvin pienessä erässä oli vikaa. Sen sijaan Kymmenet, lähes sadat asiakkaat reklamoivat mutta vain yksi haalari oli totaalisen rikki mutta oli sitä koko talvi käytettykin. Muut reklamatiot oli melkeimpä aiheettomia. Kuluttajavirasto oli aivan pöyristynyt miksi olin tällaisia "vikoja" korvannut. Heidän mielestään ei olisi tarvinnut. Lähetin heille kuvia ja sähköposteja yms. Kuluttajat ovat ylivalveutuneita myös kuluttajaviraston mukaan ja verkkokauppiaat varsinkin hyvittää aivan liikaa ettei juuri tulisi näitä ikäviä kirjoituksia. Itse verkkokauppiaana otan kovemman linjan enkä lähde enää tuotteita korvaamaan ilman kuluttajaviraston suositusta. Vika saa olla todella räikeä että korvaisin ilman asiantuntijan kehotusta. Toivon että muutkin kauppiaat lähdette samalla linjalle niin saadaan tämä hullunmylly katkaistua.

Mikähän verkkokauppa on niin iso, että on myynyt satoja Cupcaken haalareita viime talvena? :D Tietääkseni Sokos ja Stockmann eivät myy Cupcakea.

Olisihan sinulla ollut mahdollisuus korjauttaa vialliset haalarit, miksi et tehnyt niin? Sehän on kauppiaan oikeus, korjata ensin vika.

Vierailija
25/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaiden vaatteiden kohusta. Eli hyvin pienessä erässä oli vikaa. Sen sijaan Kymmenet, lähes sadat asiakkaat reklamoivat mutta vain yksi haalari oli totaalisen rikki mutta oli sitä koko talvi käytettykin. Muut reklamatiot oli melkeimpä aiheettomia. Kuluttajavirasto oli aivan pöyristynyt miksi olin tällaisia "vikoja" korvannut. Heidän mielestään ei olisi tarvinnut. Lähetin heille kuvia ja sähköposteja yms. Kuluttajat ovat ylivalveutuneita myös kuluttajaviraston mukaan ja verkkokauppiaat varsinkin hyvittää aivan liikaa ettei juuri tulisi mäitä ikäviä kirjoituksia. Itse verkkokauppiaana otan kovemman linjan enkä lähde enää tuotteita korvaamaan ilman kuluttajaviraston suositusta. Vika saa olla todella räikeä että korvaisin ilman asiantuntijan kehotusta. Toivon että muutkin kauppiaat lähdette samalla linjalle niin saadaan tämä hullunmylly katkaistua.

Laki on hyvin yksiselitteinen. Maahantuoja tai myyjä voi ottaa tuollaisen ikävän asenteen, mutta alkaa kaivaa oman yrityksensä hautaa.

Itse en tikullakaan koske merkkeihin, joiden maahantuojalla on tuollainen asenna.

Vierailija
26/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia lain mukaan. Lain mukaan koko talvea käytettyjä haalareita ei voi palauttaa eikä niistä tarvitse maksaa hyvistystä.

Vierailija
27/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stockmann myy Racoonia.

Kyllä normaalit verkkokaupat haalareita myy kymmenittäin, lähemmäs sata. Eipä tuo muuten olisi tuottoisaa puuhaa. Kyllä niitä päivässä jo täytyy useampi myydä, kymmenen ainakin jos haluaa palkkaa saada.

Vierailija
28/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuluttajille ei eiitä edes kuluttajaneuvonnan kehoitus. Kyllä sen täytyy vähintään riittää asiakkaalle. Asiakas ei voi odottaa talven jälkeen saavansa rahojaan takaisin ulkovaatteista.

Laki on hyvin yksiselitteinen. Maahantuoja tai myyjä voi ottaa tuollaisen ikävän asenteen, mutta alkaa kaivaa oman yrityksensä hautaa.

Itse en tikullakaan koske merkkeihin, joiden maahantuojalla on tuollainen asenna.

Vierailija
29/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos ja kun kinuaa vaatteita ilmaiseksi niin on jäävi niitä haukkumaan. Ei ole lahjahevosen suuhun katsomista.

Eli epäasiallista käytöstä häneltä, tais jäädä nyt ilmaisvaatteita saamatta, voi voi.

Vierailija
30/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mainostajan kanssa mennään niiden ehdoilla ;)...

Vierailija
31/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meille yrittäjille ko. rouva alkaa olla jo vähän vitsi, kun häneltä tulee lievästi sanottuna paljon noita kerjäysviestejä.

Vierailija
32/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meille yrittäjille ko. rouva alkaa olla jo vähän vitsi, kun häneltä tulee lievästi sanottuna paljon noita kerjäysviestejä.

Vierailija
33/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa minäkin kerrankin leikkiä salapoliisia :D

Vierailija
34/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään Jarna oli oikeassa alusta loppuun. Ensinnäkin P&P:n ja Cupcake/Racoonin laatuongelmia on ollut sietämättömän paljon, ja yritys ei ole vetänyt selvästi virheellisiä eriä myynnistä, vaikka olisi pitänyt. Myös osa nettikaupoista on ollut huonosti perillä siitä, miten selvästi virheellinen tuote pitää hyvittää.

Toiseksikin osa blogeista hymistelee asioita sietämättömän paljon juuri siksi, että pelkää suututtavansa nettikauppiaita tai heikentävänsä Huutis-myyntinsä arvoa.

Kolmanneksi alkuperäisessä tekstissä ei ollut mitään asiatonta, eikä se todellakaan mikään poliisiasia ole.

Vierailija
35/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen väärin?!

Mitkä sanat googlaan tai mikä kauppa?

EI kaupan nimi ketään vahingoita.

Vierailija
36/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä laadusta raportointi poliisille kuuluu.

Ihanaa kun tavikset yrittää tulkita lakia, mikä ei onnistu.

Valitettavasti Jarna ei nyt tehnyt rikosta, vaikka muuten ei tuukaan kenenkään kanssa toimeen ;)

Vierailija
37/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarna kerjännyt ties mitä vaatteita ilmaiseksi joita olisi sitten kehunut blogissaan. Noloja noi yritykset jotka lähtee mukaan tuohon touhuun.

Toinen verkkokauppias

Vierailija
38/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä laadusta raportointi poliisille kuuluu.

Ihanaa kun tavikset yrittää tulkita lakia, mikä ei onnistu.

Valitettavasti Jarna ei nyt tehnyt rikosta, vaikka muuten ei tuukaan kenenkään kanssa toimeen ;)

laadusta raportointi ei poliisille kuulu, sen sijaan tuo että kehoittaa siirtymään muihin merkkeihin laatuongelmien takia esim. Racoon vaatteiden osalta joissa ei ole mitään vikaa, niin se on laitonta ja siitä voi yritys hakea korvauksia jos tuo on vaikuttanut kuluttajiin niin etteivät ostaisi enää ko. merkkiä.

Vierailija
39/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin blogistille vaatteita. Symmppaan Jarnan kirjoitusta aivan satasella, koska itsellänikin on mennyt hermot Purkidsin brändien laatuun tällä hetkellä.

Vierailija
40/42 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että oli poistanut facebookista kuvansa :P Mutta minua naurattaa kun Jarna kirjoittaa: "Haluan itse lahjomattomasti tarkastella kumpaakin puolta yhtä lailla blogissani." Siis lahjoituksiahan se vänyää itselleen koko ajan ja sitten ylistää tuotteita ja kauppoja niiden lahjojen takia.

Toki hän rakastaa myös draamaa ja riidan haastamista ja sitä on saatu tuohon viimeiseen tekstiin :D