TOP 3 ärsyttävintä asiaa liikenteessä!
3- Ryhmittyminen esim tien oikeaan reunaan kun on kääntymässä vasemmalle.
2- Liikenneympyräpelko. Mikä jumalauta siinä on, että sinne ei uskalleta ajaa ja sitten kun siellä ollaan niin jarrutellaan joka ulosmenoaukon kohdalla.
1- Vihreät valot palaa ja silti hidastetaan, jopa jarrutetaan niitä lähestyttäessä.
Siis mulla niin palaa hihat, jos joku alkaa mun edessä jarruttelemaan vaikka vihreät palaa. Nojaan torveen surutta ja näytän kansainvälistä jos uskaltaa muhun päin katsoa.
Näitä olis vaikka kuinka ja paljon, mutta tässä nyt mun top3.
Kommentit (48)
- se kun itse kyttää ohituspaikkaa pitkään ja kun se viimein tulee ja pistät vilkun päälle, huomaatkin että takaa lähtee joku ohittamaan.
- se kun ryykätään sivutieltä eteen niin että joutuu jarruttamaan
- perseessä roikkuminen
Ja idea on painaa se kaasupoljin pohjaan eikä jarrutella, urpo.
toisen takapuskurissa roikkuminen
ohituskaistalla vauhdin kiihdyttäminen, vaikka muuten ajaisi alinopeutta
se, ettei käytetä vilkkua
Ruuhka-aikaan pitää painaa sitä kaasua, jotta ei tarvi koko päivää siellä käkkiä. Jos ollaan liikennevaloissa, niin reippaasti liikkeelle. Mutta jotkut on niin pirun itsekkäitä, että mukavaa hidastella sopivasti, että itse ehtii ja muut odottakoon. Samoin, jos näkyy vihreät edessä, niin kaasua kiitos!
Oikeastaan mikään muu ei sitten liikenteessä systemaattisesti ärsytäkään kuin hidastelu ja tumpelointi. Se ottaa erityisesti pattiin ruuhka-aikana. Jos ei osaa ajaa, niin voisi jäädä kotiin sellaisina aikoina, eikä pahentaa sitä ruuhkaa.
2) Alinopeutta tai vaihtelevaa alinopeutta vaappuvat
3) ...jotka ohituskaistan alkaessa kykenevät jostain kumman syystä nostamaan omaakin nopeuttaan jopa 15-20 km/h
ne ärsyyntyjät! Että pitää olla aina pinna tiukalla liikenteessä ja kuvitella että itse on virheetön. Mitä sitten jos siellä joku hidastelee tai tupeksii, sattuuhan sitä. Ottakaa iisisti niin kaikilla on kivempaa liikenteessä!
Ehkä sinulla on aikaa ja halua istua ruuhkassa sen takia ylimääräistä, että jotkut ei osaa ajaa. Minulla ei ole. Yksikin töpeksijä onnistuu jo pahentaan tilannetta jossain tiepätkällä. Voisiko nämä hidastelijat ja töppäilijät itsekkyydessään tajuta, kuinka valtavalle porukalle aiheuttavat kiusaa ja ajantuhlausta sillä, että "mulla on oikeus..." Paskat. Opettelisivat ajamaan ensin.
ne ärsyyntyjät! Että pitää olla aina pinna tiukalla liikenteessä ja kuvitella että itse on virheetön. Mitä sitten jos siellä joku hidastelee tai tupeksii, sattuuhan sitä. Ottakaa iisisti niin kaikilla on kivempaa liikenteessä!
Ehkä sinulla on aikaa ja halua istua ruuhkassa sen takia ylimääräistä, että jotkut ei osaa ajaa.
Kyllä mulla on aikaa. Elämä ei tästä valmiimmaksi tule istun mä päivässä viisi minuuttia ruuhkassa tai en. Elän hetkeä, kiire on turhaa. Hermoilemalla ei saa kuin mahan kipeäksi.
On muuten aina yhtä naurettavan näköistä, kun joku pikkuapina siellä ratin takana kiroilee ja näyttää niin loukkaantuneelta että. Hei, se on liikenneettä! Jokainen tavallaan sielläkin, malttia ja ystävällisyyttä peliin. Ei se varmaan auta yhtään siihen sujumiseen, että joku pissis tai maailmanomistaja siellä riehuu ja tööttäilee. Mun mielestä ihmisiltä, joilta ei riitä ymmärrystä heikoille tai esimerkiksi sen hiukka haparoiden ajavalle puuttuu kasvatus. Esim. kaupunkiasumiseen kuuluu, että otetaan huomioon muut, jos ei osaa, niin muuttaa jonnekin metsään sitten kiukuttelemaan.
- se kun itse kyttää ohituspaikkaa pitkään ja kun se viimein tulee ja pistät vilkun päälle, huomaatkin että takaa lähtee joku ohittamaan.
Todennäköisesti olet jo monta hyvää ohituspaikkaa missannut -no et tietenkään OMASTA MIELESTÄSI niin, et toki, et et!- ja perässäsi ajava ei enää jaksa katsella pelleilyäsi vaan ajaa ohitsesi ja sinä jäät jalkoihin kuten tunareille kuuluukin.
Minä ajan usein sieltä jonon takaa muiden ohi kun muuten olisin vieläkin siellä tien päällä. Hyväksykää se tai tikahtukaa harmitukseenne!
1. Hidastelijat. Nämä jotka liikennevalon vaihtuessa vihreäksi alkavat vasta miettiä että lähtisköhän sitä tästä vähitellen, ja joiden takia ehkä vain 3 autoa ehtii mennä vihreillä läpi koska sen ekan lähteminen kesti niin kauan. Samat tyypit yleensä ajaa alinopeutta ja kääntyvät hitaasti risteyksissä.
2. Vilkun säästäjät.
3. Ohittajat jotka eivät voi edes ohittaessaan nostaa nopeutta hetkeksikään yli rajoituksen (ehkä vakionopeussäädin päällä tai jotain) ja siksi se ohitus kestää ja kestää.
Kun on liikennevalot joissa valo vaihtuu jalankulkijoille vihreäksi vain painamalla napista niin painetaan nappia ja mennään kuitenkin punaisella yli. Sitten autot joutuu turhaan seisomaan punaisissa kun ylittäjä on jo aikoja sitten kadonnut.
1. peräpuskuriroikkujat aka perskärpäset - vaarantavat liikenneturvallisuuden ja ärsyttävät
2. kännykän käyttö ilman handsfreetä - ja aivoja!
3. Kaaharit/hidastelijat eli liikenteen ääripäät, molemmat aiheuttavat toiminnallaan vaaratilanteita.
ja kyllä, keskisormi on käytössä liikenteessä (ainakin vielä)
nähden etuoikeutetumpi. Jos nämä kaksi sankaria kolaroivat, laskun maksaa se, joka tuli stop-merkin takaa.
ohis
2. Kuskit, jotka ajavat tasaista ali- ja ylinopeutta tiellä, jolla nopeudet vaihtelevat. Eli jos nopeusrajoitus on esim. 80km/h, mutta risteysalueilla ja asutuksen kohdalla 60km/h, pitää ajaa koko ajan 70km/h sen sijaan, että keventäisi kaasua ja taas kiihdyttäisi hetken päästä. Kun tällaisista kuskeista ajaa ohi korkeamman nopeusrajoituksen kohdalla, he tulevat roikkumaan puskuriin rajoituksen taas laskettua. Pahimmat tampiot ohittavat! Ja taas kohta körötellään alinopeutta...
eli se, että ei seurata nopeusrajoituksia ja ajetaan sitä yhtä ja samaa nopeutta, oli rajoitus mikä hyvänsä!
Todennäköisesti olet jo monta hyvää ohituspaikkaa missannut -no et tietenkään OMASTA MIELESTÄSI niin, et toki, et et!- ja perässäsi ajava ei enää jaksa katsella pelleilyäsi vaan ajaa ohitsesi ja sinä jäät jalkoihin kuten tunareille kuuluukin.Minä ajan usein sieltä jonon takaa muiden ohi kun muuten olisin vieläkin siellä tien päällä. Hyväksykää se tai tikahtukaa harmitukseenne!
Tuossa on vaan se vaara, että joku ei oleta että sieltä takaa lähdetään ohittaan ennemmin ja poukkaa siihen sinun eteen. Ja aika usein näkyy sitäkin että se tila jonon ohitukseen meinaa loppua kun tuleekin joku jo vastaan. Itsellä ei onneksi noin kiire ole.
1. Perässä kiinni ajajat. Aina pitäisi olla se turvaväli, jos jostain syystä tulee yllättävä jarrutus.
2. Heijastimetta liikkuvat kevyen liikenteen henkilöt. Varsinkin pieniä lapsia ja lemmikeitä on syyssäällä hyvin vaikea huomata ilman valoa/heijastinta.
3. Liikenneympyrässä vilkkua käyttämättömät. Varsinkin kuorma-autolla liikkuessa on hankalaa, jos toiset eivät käytä vilkkua.
että toiset luulee, että risteyksissä ajetaan ikä järjestyksessä ;D