Voisiko joku vielä selittää, kuinka hunnutettuna kulkeminen on vapauttanut naisen?
Kommentit (143)
on housupakko, ei voi edes valita ajaako säärikarvat vai laittaako pöksyt!
Miehillä on pukupakko, on pakko pukeutua kaulasta varpaisiin tietyllä tavalla, mutta se ei ole alentava. Sen sijaan voi kauhea, jos nainen on päästä varpaisiin puettu. Automaattisesti hirveää riistoa. Naisen PITÄÄ laittaa tissit ja peppu ja sääret esille.
Siis nimenomaan juuri näin! Miettikään hei oikeasti tätä, te oman vartalonne hallitsijat.
on housupakko, ei voi edes valita ajaako säärikarvat vai laittaako pöksyt!
Miehillä on pukupakko, on pakko pukeutua kaulasta varpaisiin tietyllä tavalla, mutta se ei ole alentava. Sen sijaan voi kauhea, jos nainen on päästä varpaisiin puettu. Automaattisesti hirveää riistoa. Naisen PITÄÄ laittaa tissit ja peppu ja sääret esille.
Siis nimenomaan juuri näin! Miettikään hei oikeasti tätä, te oman vartalonne hallitsijat.
Eroa on, pukeudutko peittävästi koska haluat, vai koska on pakko.
Eroa on, pukeudutko peittävästi koska haluat, vai koska on pakko.
pukeutua bisnesmaailmassa peittävästi pukuun, kaulasta varpaiden päihin. Ei siinä mitään vaihtoehtoa ole. Paitsi jos olet sikarikas eksentrikko. Ja sama varmaan koskee sit musliminaisia.
Ei tarvitse meikata, kammata tukkaansa ja voi olla vaikka alasti kaavun alla. Vapautukaa tekin vaatehuolista ja hankkikaa burkha! Vapautta naisille!
töihin polvipituisessa hameessa mustat, sentin pituiset säärikarvat vilkkuen, yhteiskunnassamme on tilanteesta tasan kolme mahdollista tulkintaa:
a) mielenterveysongelmainen
b) ituhippi
c) mielenterveysongelmainen ituhippi.
yhdelle se voi olla burkha, toiselle bikinit. Tähän perustuu mm. se, että Suomessakin saa burkhaa käyttää, vaikka se on toisaalta ristiriidassa yhteiskunnan vaatiman tunnistettavuuden kanssa. Pankkiin esim. ei voi mennä burkha päällä samasta syystä, joka kieltää kommandopipot.
Pankin ulkopuolella taas kommandopipotkin ovat sallittuja, jotain mielenosoituksia lukuunottamatta.
Itse pidän housuja lähes aina, ja jos pitäisi siirtyä kaapuun, katkeaisi minulta varmasti verisuoni päästä silkasta turhautumisesta. Ainahan se olisi pinnojen välissä.
töihin polvipituisessa hameessa mustat, sentin pituiset säärikarvat vilkkuen, yhteiskunnassamme on tilanteesta tasan kolme mahdollista tulkintaa:
a) mielenterveysongelmainen
b) ituhippi
c) mielenterveysongelmainen ituhippi.
eikä ala ruoskimaan tms. Kyllä se saa juosta karvasillaan niin paljon kuin haluaa.
meidät on vapautettu inhoamaan tavallista, ei supertimmiä naisen kehoamme. Laihduttamaan, survomaan sitä epämukaviin vaatteisiin, nyppimään karvoja, leikkelemään itseämme.
Enkä toisaalta hunnutaudukaan, kun olen kristitty. Olen kaiken kaikkiaan aika vapaa, siten kuin ylipäätään voi olla, jos elää muiden ihmisten joukossa. Totta kai on joitain sosiaalisia sääntöjä ja maalla lait, joita on noudatettava.
ei ainoastaan ulkonäköpaineista, vaan monesta muustakin ikävästä hommasta. Yritä nyt esim. kokovartalokaapu päällä pelata lasten kanssa jalkapalloa, pyöräillä, jumpata, uida, hyppiä trampalla (ihana ajatus!), ylipäätään tehdä mitään fyysistä. Hyvä kun käveleminen onnistuisi.
eikä ala ruoskimaan tms. Kyllä se saa juosta karvasillaan niin paljon kuin haluaa.
että KUKAAN ei uskalla tuollaista tehdä.
Kerran Jumbossa yhdellä naisella oli ihan karvaiset jalat ja polviin ulottuva hame päällä. Eikä se ihan deeku ollut olemukseltaan muuten.
On näitä tullut aina välillä vastaan eikä ne todistettavasti kaikki ole mt-tapauksiakaan.
en käytä kaapua tai niqabia mutta käytän ei-tiukkaa paitaa, pitkää liehuvaa hametta ja huivia! Se taitaa olla yhtä paha asia kuin burkha vai mitä? Ette pääse arvioimaan kuppikokoani tai raskausarpieni tilannetta! Ettekä tiedä, ovatko sääreni tai pimpulini ajeltu!
Ihan vinkkinä...muslimien on suositeltavaa ajaa sääri, pimpuli ja kainalokarvat viimeistään 40 päivän välein ;)
Kerran Jumbossa yhdellä naisella oli ihan karvaiset jalat ja polviin ulottuva hame päällä. Eikä se ihan deeku ollut olemukseltaan muuten.
On näitä tullut aina välillä vastaan eikä ne todistettavasti kaikki ole mt-tapauksiakaan.
Arvaan että se oli sitten se ituhippi.
Speak for yourself! Minä kyllä olen kulkenut säärikarvat ajamatta (vaikkei ne nyt monta senttiä pitkiksi kasvakaan, ja koska olen blondi, ne ovat vaaleat) monta kesää, eikä kukaan ole suhtautunut mitenkään eri tavalla kuin yleensäkään. Epäilen kovasti onko kovin moni edes huomannut säärikarvojani. Itse kyllä lähetän mielessäni aina kovat rispektit karvaisille kanssasisarilleni, koska minusta on kivaa nähdä luonnollisia ihmisiä.
Kerran Jumbossa yhdellä naisella oli ihan karvaiset jalat ja polviin ulottuva hame päällä.
Näin se menee.
ja koska olen blondi, ne ovat vaaleat) monta kesää, eikä kukaan ole suhtautunut mitenkään eri tavalla kuin yleensäkään. Epäilen kovasti onko kovin moni edes huomannut säärikarvojani.
sen puolesta, että Suomessa saa vapaasti mennä tuulettamaan mustia, selvästi erottuvia säärikarvojaan.
kunnia on miehen ja koko suvun kunnia...Miten vapauttavaa ja tasaarvoista!
Pata kattilaa soimaa ja silleen.
aina niin, että miesten ohjeet jätetään pois, vaikka ne tulevat heti siihen perään. Katsotaanpas, miten koko efosolaiskirjeen luku 5 kuuluu:
22 Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon,
23 sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja.
24 Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon.
25 Miehet, rakastakaa vaimoanne niin kuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi henkensä sen puolesta
26 pyhittääkseen sen. Hän pesi sen puhtaaksi vedellä ja sanalla
27 voidakseen asettaa sen eteensä kirkkaana, pyhänä ja moitteettomana, vailla tahraa, ryppyä tai virhettä.
28 Samoin aviomiehenkin velvollisuus on rakastaa vaimoaan niin kuin omaa ruumistaan. Joka rakastaa vaimoaan, rakastaa itseään.
29 Eihän kukaan vihaa omaa ruumistaan, vaan jokainen ravitsee ja vaalii sitä. Juuri niin hoitaa Kristuskin seurakuntaansa,
30 omaa ruumistaan, jonka jäseniä me olemme.
31 "Siksi mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa, niin että nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä on suuri salaisuus; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
33 Mutta se koskee myös kaikkia teitä: jokaisen tulee rakastaa vaimoaan niin kuin itseään, ja vaimon tulee kunnioittaa miestään.
Kerran Jumbossa yhdellä naisella oli ihan karvaiset jalat ja polviin ulottuva hame päällä.
Näin se menee.
että se oli sen verran erikoista, että jäi mieleen. Karvat nimittäin olivat tuuheat ja mustat ja naisella oli punainen hame ja kellertävä paita. Ja ristiveriset hiukset.
Mutta sitten mulla oli kerran myös työkaveri, jolla oli samanlaiset mustat karvat säärissä, eikä sitä haitannut pukeutua hameeseen.
Ei kukaan ole mulle kertonut että ne peput ym pitäisi esille laittaa;) Ja kai naistenkin niissä tilaisuuksissa joissa miehillä on pitkät housut oltava, olisi suotavaa pitäytyä hieman peittävämmissä vaatteissa? Mutta siis... Molemmin puolista.