Teille jotka ETTE masturboi.
Eikö teille todellakaan tule koskaan himoja joita on mukava tyydyttää? Eikö muka syki alapäässä vallattomasti, niin että tulee lähes pakottavat ihana tarve hieroa itselle orkut?
Vai onko teillä todellakin mies siinä vieressä 24/7 päivystämässä, että milloin on "hommia"? :)
Tuleeko kenellekään muulle mieleen, että jos ei harrasta ollenkaan itsetyydytystä niin aika pienet on halut ja seksuaalisuus ylipäätään?
Kommentit (30)
mitä syyllistämistä siitä, jos EI RUNKKAA. Voiko ihmiset enää olla ääliömpiä? Ettekö keksi mitään parempaa syyllistämisaihetta? No on pienet murheet oikeasti.......
Eikö teille todellakaan tule koskaan himoja joita on mukava tyydyttää? Eikö muka syki alapäässä vallattomasti, niin että tulee lähes pakottavat ihana tarve hieroa itselle orkut?
Vai onko teillä todellakin mies siinä vieressä 24/7 päivystämässä, että milloin on "hommia"? :)Tuleeko kenellekään muulle mieleen, että jos ei harrasta ollenkaan itsetyydytystä niin aika pienet on halut ja seksuaalisuus ylipäätään?
monen mielestä. Olen ollut vuosia sinkku enkä edes masturboi. Olen iltaisin todella uupunut työpäivän ja lastenhoidon vuoksi eikä minulla ole juuri koskaan omaa aikaa. Ehkä olen vain niin kovassa stressissä koko ajan että halut on kadonneet lopullisesti. Ei tosiaankaan "tee mieli" ja miehiin en halua enää tutustua.
sitten miehen kanssa kun ei joka himoa ole heti välittömsti tyydttämässä. Odottaminen lisää nautintoa.
lisää nautintoa sitten illalla miehen kanssa.
Mäkään ikinä itsekseni, joskus tietty alkaa panettaa päiväl tms vaik päiväunilla, sitten laitan miehelleni viestin ja molemmat odottaa iltaa millon lapset nukkumas. Must ois irstasta ruveta edes hommailee jotain kun lapset kotona , miten voi joku runkata suihkus kun muksut kotona, kuullostaa vähän riippuvaiselta seksiin. Eikai nyt päivän aikana lasten kans ala niin paljon panettaa et ois masturboitava kesken kaiken. Mulla ainakin päivät touhua täynnä.
Miksi sitä halua pitää oikein vastustaa ja odotuttaa? Kuulostaa, että ei ne halut kovin voimakkaat ole jos kerrasta toiseen jaksaa aamupäivän päikkäreiltä odottaa iltaan asti.
ole ikinä tullut mieleenkään että alkaisin itseäni hiplaamaan...
Aivan kuin tosiaan jatkuva masturbointi olisi joku normi ja siitä poikkeava jotenkin vajaa. Hah!
Minä haluan miestäni muutaman kerran viikossa ja saan seksiä niin usein kuin haluan joten ei ole tarvetta harrastaa sitä itseni kanssa. Miehen kanssa se homma on kivempaa.
Ja ei ole kyse pienistä haluista, mielstäni olen aika keskivertokansalainen tässä suhteessa.
hyvä seksielämä ettei yksikseen puuhasteluun ole enää tarvetta.
että noin hirveän moni ei koe masturbointia kivaksi tai tarpeelliseksi!! Mahtaa olla hyvät seksielämät ja yksi puoleiset halut jos ei itseä kiinnosta koskaan helliä.
Pelkkä orkku ei ole mitään. Hauan pajon enemmän, ja siihen tarvin toisen ihmisen.
Mutta en masturboi. Himottaa kyllä, mutta olen niin kokonaisvaltaisen seksin ystävä, että en näe pelkässä orkussa, mitään tyydyttävää. Pitkitettyn himon tyydyttäminen on kuitenkin omalla kohdallani niin antoisaa, sitten miehen kanssa, että orkun muutamat sekunnit tuntuu todella pettymykseltä itsetyydytettynä.
Nyt parisuhteen aikana ei ole ollut tarvetta, ja ne "lelutkin" olen hävittänyt. Käytän kylläkin geishakuulia, joskus koko päivänkin ajan, mutta vaan lihaskunnon takia. Mies on aktiivinen ja rakastellaan useasti viikossa.
tuossa jokin aika sitten, että eipä ole tullut harrasteltua piiiitkään aikaan. Ei vaan jotenkin ole "lähtöjä" koko hommaan. Muutenkin on aika vähän iskevä vaihe menossa, liekö osasyynä imetys ja sopivan ehkäisyn pohtiminen...