Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaisille kysymys. Olen taas viime aikoina

Vierailija
27.05.2012 |

aika paljon mietiskellyt näitä uskon asioita, esirukoustakin pyytänyt tämän palstan kautta.

Mä haluan olla uskossa ja uskon, mutta mä en "osaa" julistaa.Tai siis ehkä en uskalla.Tai molempia.Kerron kyllä jos joku kysyy,mutta esim täälläkin ollut näitä pitkiä ketjuja ja raamatunlauseita linkitetty ja moni jaksaa loputtomiin selittää näille ilkeille naureskelijoille.Mä olen ex-koulukiusattu (rankasti)ja siitä jäänyt ihmispelko,mä en uskalla kohdata hyökkääviä ihmisiä.Onko tämä nyt sitten kompastuskieni vai ymmärtääkö Jumala ja antaa anteeksi tämän vajavaisuuden :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi julistaa? Miksi uskon pitäisi olla jokin suoritus? Eikös se ole vähän noin niin kuin päinvastoin? Ulottuvuuss, jossa saa olla vaan. Ilman, että joku tulee häteistelmään ja huomauttelemaan, että et sinä kelpaa, pientä laittoa olisi tuossa ja tuossa.

Vierailija
2/2 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa oikeat sanat tarvittaessa.Lue Raamattua oman itsesi takia,kyl sieltä jää muistiinkin tarvittaessa.Oma elämäsi ja kuinka Jumala sen muuttanu tai kuinka elät ja suhtaudut asioihin,on paras todistus eiuskoville.Jos kiinnost vaik lähetystyö,niin rukoile miten,koska,missä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme